סקר | ראפ
-
-
@שרת-הרוק מבחינת תוכן
התוכן לא היה על דיכוי וכדומה אלא על גבורה או יותר נכון על כל דבר אחר כולל זה אם באירופה היה מוזיקה קלאסית אז באפריקה (שמשם זה הגיע) היה ראפ
מבחינה מוזיקלית לא השתנה כלום זה אותה מוזיקה לטוב ולרע אישית לא מתחבר רק מידי פעם בשיר שתיים כמצורף לזה פזמון בז'אנר אחר לדוגמא מטאל או קאנטרי -
לא היה לי כח לקרוא ממש הכל
למרות שזה מאד מעניין כל אחד והטעם, סגנון שלו
אבל לפי איך שהבנתי יש הרבה שהם בעצם לא משלימים עם העובדה
שכעת רב המוזיקה שאנחנו שומעים באה במקור מבחוץ ולא ממנו היהודים
מה שבא ממנו- זה ניגוני נשמה, מוזיקה חסידית כמו ריקודי קדצ'קה (לוידת איך רושמים)סוררי
וכו' חבל כל הזמן לקטר ולפסול מוזיקה כזו, כי אם התוכן הוא טוב ואמיתי שחרדי ירא שמיים כותב
אז למה לא לשמוע? מזה משנה מאיפה זה בא הלחן או הסגנון..
ואני אישית מאד אוהבת קצב מהיר, לשיר או להאזין זה עושה לי טוב, מה לעשות?!
לא שיר שלם אבל כן שיהיה במינון בינוני לא מידי קצת או מדי הרבה -
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
משהו כאן בשיח-וויכוח האחרון - צרם לי מאד. אני לא יכולה עכשיו לגעת בדיוק בנקודה, אבל יש דברים במוזיקה שגם אם הם לא הכי גרועים - אנחנו לא פותחים כאן בבמת הפורום.
למה?
כי זה פשוט לא מתאים. ונגרר הלאה.
כעת אני לא יכולה לסנן ולברר. אז עד אז הנושא נעול.
אני מצפה מהמשתמשים הוותיקים לקצת יותר רגישות בעניין הויכוחים ושימת לב לעיקר הקונספט.
-
H HHKKKK התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות