טוקר בכיכר
-
אז היי לכולם שבוע טוב אני יעלה את התוכנית רק אם הצוות יתן לי אישור כי לא הכל שם מוזיקה אז @רבקה @צוות-פיקוח @צור ועוד אשמח שתגיבו .....

-
מתי התכנית ????
-
מתי התכנית ????
-
@חיפאי
סוג של מוצ''ש חי כזה -
@חיפאי
סוג של מוצ''ש חי כזה@ענק-הענקים-בדורינו אמר בטוקר בכיכר:
@חיפאי
סוג של מוצ''ש חי כזהכן אבל שונה
כל מיני פינות תסתכל בפרומו -
באיזו שעה התוכנית??? ומה משודר בה???
-
באיזו שעה התוכנית??? ומה משודר בה???
@מי-כעמך-ישראל אמר בטוקר בכיכר:
ומה משודר בה???
תסכל בפרומו
https://miktzav.com/assets/uploads/files/1645298686558-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%95-%D7%98%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%91%D7%9B%D7%99%D7%9B%D7%A8.mp4 -
אז היי לכולם שבוע טוב אני יעלה את התוכנית רק אם הצוות יתן לי אישור כי לא הכל שם מוזיקה אז @רבקה @צוות-פיקוח @צור ועוד אשמח שתגיבו .....

@בן-מנחם אמר בטוקר בכיכר:
אז היי לכולם שבוע טוב אני יעלה את התוכנית רק אם הצוות יתן לי אישור כי לא הכל שם מוזיקה אז @רבקה @צוות-פיקוח @צור ועוד אשמח שתגיבו .....
@צוות-פיקוח אשמח אם תתנו לנו את אישור בשביל ש @בן-מנחם יוכל לעלות לנו את התוכנית
-
אז ככה-
בגלל שאין לי עודף זמן לשבת לשמוע את כל השידור.
אשמח ממי ששמע את התוכנית לשלוח פניה לניהול ולתייג אותי.
אני אצור איתו קר במייל, אבדוק אם התוכן שם תקין- ואם כן, אני יאשר.שימו לב,
בינתיים אני נועלת את הנושא.
אם הוא יאושר אני אפתח שוב.אגב,
שאפו על השימת לב של כולכם!!! ועל ההמתנה לצוות פיקוח! -
א אייצ'ית נעל נושא זה ב-
-
אז ככה-
בגלל שאין לי עודף זמן לשבת לשמוע את כל השידור.
אשמח ממי ששמע את התוכנית לשלוח פניה לניהול ולתייג אותי.
אני אצור איתו קר במייל, אבדוק אם התוכן שם תקין- ואם כן, אני יאשר.שימו לב,
בינתיים אני נועלת את הנושא.
אם הוא יאושר אני אפתח שוב.אגב,
שאפו על השימת לב של כולכם!!! ועל ההמתנה לצוות פיקוח!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות