צלצולים / רינגטונים לפלאפון
-
@הדרי אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
אפשר בבקשה את הצלצול אין דבר רע של יעקוב שוואקי
זה דחוףףףף!! -
אפשר צלצול מהשיר החדש של אליסף חפץ " מתגברים"?
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
יש למשהו את הצלצול לשיר לא נפסיק לחלום של ריבו..
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
יש למשהו את הצלצול לשיר לא נפסיק לחלום של ריבו..
-
אפשר צלצול מהשיר החדש של אליסף חפץ " מתגברים"?
@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
אפשר צלצול מהשיר החדש של אליסף חפץ " מתגברים"?
תגיד איזה שניה ואני אחתוך לך
-
@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
אפשר צלצול מהשיר החדש של אליסף חפץ " מתגברים"?
תגיד איזה שניה ואני אחתוך לך
-
@אביגיל-1 אני לא צריכה, את זה רק אמרתי אולי להאריך את זה בשניה מההתחלה כי זה חתוך באמצע מילה.
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
יש למשהו את הצלצול לשיר לא נפסיק לחלום של ריבו..
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
יש מצב מהפזמון??
תודהההההתגידי לי שניה זה יהיה יותר קל
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
ממה ששלחת לי זה 00:34 -
@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
אפשר צלצול מהשיר החדש של אליסף חפץ " מתגברים"?
תגיד איזה שניה ואני אחתוך לך
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך -
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך -
@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך@אביגיל-1 תודה ענקית.
משום מה לא נותן לי לעשות לייק אז אני מגיב...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
