צלצולים / רינגטונים לפלאפון
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
יש למשהו את הצלצול לשיר לא נפסיק לחלום של ריבו..
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
יש מצב מהפזמון??
תודהההההתגידי לי שניה זה יהיה יותר קל
-
@אסתי-b אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
ממה ששלחת לי זה 00:34 -
@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
אפשר צלצול מהשיר החדש של אליסף חפץ " מתגברים"?
תגיד איזה שניה ואני אחתוך לך
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך -
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך -
@יהודי-נחמד אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
@אביגיל-1
00:41 באמצע כשהוא מתחיל להגיד ר' אברהם עד 1:12 בערך@אביגיל-1 תודה ענקית.
משום מה לא נותן לי לעשות לייק אז אני מגיב... -
צלצול ממש חמוד שעשיתי לעצמי
צלצול -SHIMIX.mp3@SHIMIX מה זה השיר הזה בביצוע המקורי שלו?
-
אשמח שיגזרו לי את זה
https://miktzav.com/assets/uploads/files/1674138991930-%D7%90%D7%94%D7%A8%D7%9C%D7%94-%D7%A1%D7%9E%D7%98-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D.mp3
משניה 52 עד דקה ו 5 שניות
דקה ו 17 שניות עד עד דקה
משתי דקות ועד 2.12
2.26 ועד 3.6
3.55 עד הסוףסליחה על העבודה
-
אשמח שיגזרו לי את זה
https://miktzav.com/assets/uploads/files/1674138991930-%D7%90%D7%94%D7%A8%D7%9C%D7%94-%D7%A1%D7%9E%D7%98-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D.mp3
משניה 52 עד דקה ו 5 שניות
דקה ו 17 שניות עד עד דקה
משתי דקות ועד 2.12
2.26 ועד 3.6
3.55 עד הסוףסליחה על העבודה
@משה-שולמן אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
משניה 52 עד דקה ו 5 שניות
אהרלה-סמט-מודים_[cut_13sec].mp3
דקה ו 17 שניות עד עד דקה
אהרלה-סמט-מודים_[cut_60sec].mp3
משתי דקות ועד 2.12
אהרלה-סמט-מודים_[cut_12sec].mp3
2.26 ועד 3.6
אהרלה-סמט-מודים_[cut_40sec].mp3
3.55 עד הסוף
-
@SHIMIX מה זה השיר הזה בביצוע המקורי שלו?
@אלי-פקרביץ לאא
אני עיבדתי את זה -
@אלי-פקרביץ לאא
אני עיבדתי את זה@SHIMIX התכוונתי לשאול מאיפה הביצוע המקורי לפני העיבוד הספציפי הזה
זה נשמע מוכר -
@SHIMIX התכוונתי לשאול מאיפה הביצוע המקורי לפני העיבוד הספציפי הזה
זה נשמע מוכר@אלי-פקרביץ אהההה
זה ערבוב כזה של PEPAS -
טרי טרי
צלצולים מהשיר החדש של ליפא והרשי וינברגר
אידען אין אמריקע_[cut_115sec].mp3
אידען אין אמריקע_[cut_80sec].mp3 -
@לינוי אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
אפשר בבקשה צלצול לשיר החדש של נמואל הרוש עם יאיר שובל- אבא אוהב כקובץ mp3? תודה!
-
@לינוי אמר בצלצולים / רינגטונים לפלאפון:
אפשר בבקשה צלצול לשיר החדש של נמואל הרוש עם יאיר שובל- אבא אוהב כקובץ mp3? תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
