בטח לא שמתם לב...
-
שלום לכם. ממש עכשיו התקבלתי סוף סוף לכאן, מקוה שתקבלו אותי יפה.
לכבוד חודש אדר, אני חייב שתראו משהו שבחיים לא ראיתם.
רק לפני זה משהו קצר.
אני רואה כאן את הביקורת קליפים, זה נושא שמאוד מדבר אלי, וחבל שהפסיק.
אבל בכנות, מי שעובד בחינם, ועובד קשה, גם אם הוא מקבל אהדה ציבורית, בסוף נמאס.
ולכן למרות שחשבתי להיכנס לתחום, כמה זמן זה יחזיק? חודש? אולי קצת יותר? חבל...
מה שכן, יש קליפ אדרי מפורסם, שבאמצע רואים את אחד האחראים דוחף את אחד הרקדנים וכועס עליו שלא רוקד יפה.
יש לכם מושג על מה מדובר?
נתן לכם קצת לנחש או למצוא, עוד חצי שעה אראה לכם במה מדובר. הזוי שלא הורידו את זה בעריכה. -
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
שלום לכם. ממש עכשיו התקבלתי סוף סוף לכאן, מקוה שתקבלו אותי יפה.
לכבוד חודש אדר, אני חייב שתראו משהו שבחיים לא ראיתם.
רק לפני זה משהו קצר.
אני רואה כאן את הביקורת קליפים, זה נושא שמאוד מדבר אלי, וחבל שהפסיק.
אבל בכנות, מי שעובד בחינם, ועובד קשה, גם אם הוא מקבל אהדה ציבורית, בסוף נמאס.
ולכן למרות שחשבתי להיכנס לתחום, כמה זמן זה יחזיק? חודש? אולי קצת יותר? חבל...
מה שכן, יש קליפ אדרי מפורסם, שבאמצע רואים את אחד האחראים דוחף את אחד הרקדנים וכועס עליו שלא רוקד יפה.
יש לכם מושג על מה מדובר?
נתן לכם קצת לנחש או למצוא, עוד חצי שעה אראה לכם במה מדובר. הזוי שלא הורידו את זה בעריכה.@תותים נושא ביקורת הקליפים לא הפסיק - ויחודש בעז"ה ממש בקרוב.
@תותים אמר בבטח לא שמתם לב...:
אבל בכנות, מי שעובד בחינם, ועובד קשה, גם אם הוא מקבל אהדה ציבורית, בסוף נמאס.
זה לא העניין, וחבל להסיק מסקנות מהירות;)
הסיבה של הפסקת הביקורות לא תפורסם, והעונה תתחדש ובמרץ, בעז"ה. כך שזה לא ממש משנה.@תותים אמר בבטח לא שמתם לב...:
ולכן למרות שחשבתי להיכנס לתחום, כמה זמן זה יחזיק? חודש? אולי קצת יותר? חבל...
אם חשבת להיכנס לתחום - את זה עושים בפנייה לניהול. ביקורת קליפים לא עושה כל משתמש, אלא אחד שקיבל הרשאות מסויימות. אם אתה חושב שאתה מתאים - אדרבה, תשלח פנייה בנוגע לעניין.
ומי שחושב על 'כמה זמן זה יחזיק' - שלא ייכנס לתחום מראש. כי סוף הנושא לאבדון....
@תותים אמר בבטח לא שמתם לב...:
מה שכן, יש קליפ אדרי מפורסם, שבאמצע רואים את אחד האחראים דוחף את אחד הרקדנים וכועס עליו שלא רוקד יפה.
יש לכם מושג על מה מדובר?אדרבה, תעלה אותו!
אבל בפתיחת נושא חדש, תחת כותרת : השם של הקליפ - פאשלה מוזרה....;) - או משהו בסגנון. הנושא הנ"ל שפתחת אינו מתאים לפורום כיוון שהוא עלול ליצור דיון שסופו ספאם מיותר. ולזה אין עדיפות באתר שלנו. יותר נכון אין מקום....בהצלחה.
כדאי לעבור על חוריי הפורום. הלחצן מצדיו השמאלי של המסך [חרדל].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות