דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. ג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב

ג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
159 פוסטים 66 כותבים 24.6k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    @ישיביש אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

    עלה לחדשות המוזיקה להורדה ולjdn

    שמעתי שיש לאחד מהשירים קליפ..
    מישהו יכול להעלות?

    ישיבישי מנותק
    ישיבישי מנותק
    ישיביש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #129

    @פונץ-בננה מאיפה שמעת? כי אני לא בטוח שהם מסכימים לפרסם אולי בפרטי

    יוסיס 0י פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ישיבישי ישיביש

      @פונץ-בננה מאיפה שמעת? כי אני לא בטוח שהם מסכימים לפרסם אולי בפרטי

      יוסיס 0י מנותק
      יוסיס 0י מנותק
      יוסיס 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #130

      @ישיביש אתה יודע שהם לא מסכימים?

      ישיבישי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יוסיס 0י יוסיס 0

        @ישיביש אתה יודע שהם לא מסכימים?

        ישיבישי מנותק
        ישיבישי מנותק
        ישיביש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישיביש
        #131

        @יוסיס-0 זה קליפ על הישיבה אני לא יודע עד כמה זה יעניין אותך ופשוט אני מכיר את מי ששר והוא לא כ"כ מתלהב מפרסום, אבל בפרטי זה פחות בעיה.... מה גם שזה שוקל איזה 200 מ"ב

        יוסיס 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ישיבישי ישיביש

          @יוסיס-0 זה קליפ על הישיבה אני לא יודע עד כמה זה יעניין אותך ופשוט אני מכיר את מי ששר והוא לא כ"כ מתלהב מפרסום, אבל בפרטי זה פחות בעיה.... מה גם שזה שוקל איזה 200 מ"ב

          יוסיס 0י מנותק
          יוסיס 0י מנותק
          יוסיס 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסיס 0
          #132

          @ישיביש לי יש את הקליפ, אני שאלתי אם אתה יודע אם הם לא מסכימים, בגלל שביקשו פה את זה.

          ישיבישי תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יוסיס 0י יוסיס 0

            @ישיביש לי יש את הקליפ, אני שאלתי אם אתה יודע אם הם לא מסכימים, בגלל שביקשו פה את זה.

            ישיבישי מנותק
            ישיבישי מנותק
            ישיביש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #133

            @יוסיס-0 זהו שזה לא שהם לא מסכימים, אקיצר תעשה מה שאתה רוצה אף אחד לא יבוא אליך בתלונות.
            עכשיו מעניין אותי סתם לדעת מאיפה יש לך אותו.. אתה לומד שם?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישיבישי ישיביש

              @פונץ-בננה מאיפה שמעת? כי אני לא בטוח שהם מסכימים לפרסם אולי בפרטי

              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #134

              @ישיביש אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

              @פונץ-בננה מאיפה שמעת? כי אני לא בטוח שהם מסכימים לפרסם אולי בפרטי

              ממישהו שלומד שם..
              אבל אם זה לא לפרסום .. אני אנסה להשיג דרכו.
              תודה רבה 😊

              @ישיביש אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

              שזה לא שהם לא מסכימים,

              @יוסיס-0 אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

              @ישיביש לי יש את הקליפ, אני שאלתי אם אתה יודע אם הם לא מסכימים, בגלל שביקשו פה את זה.

              אם זה עדיין יהיה אפשרי וזה בסדר, אני אשמח שתעלה ..

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              ישיבישי תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                @ישיביש אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

                @פונץ-בננה מאיפה שמעת? כי אני לא בטוח שהם מסכימים לפרסם אולי בפרטי

                ממישהו שלומד שם..
                אבל אם זה לא לפרסום .. אני אנסה להשיג דרכו.
                תודה רבה 😊

                @ישיביש אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

                שזה לא שהם לא מסכימים,

                @יוסיס-0 אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

                @ישיביש לי יש את הקליפ, אני שאלתי אם אתה יודע אם הם לא מסכימים, בגלל שביקשו פה את זה.

                אם זה עדיין יהיה אפשרי וזה בסדר, אני אשמח שתעלה ..

                ישיבישי מנותק
                ישיבישי מנותק
                ישיביש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישיביש
                #135

                @פונץ-בננה עכשיו אני שואל את העורך ונראה מה הוא יאמר... את האמת יש שני קליפים לשני השירים... אבל השני קצת יותר... נקרא לזה פנימי..
                מקסימום אני אחתוך קצת...

                בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ישיבישי ישיביש

                  @פונץ-בננה עכשיו אני שואל את העורך ונראה מה הוא יאמר... את האמת יש שני קליפים לשני השירים... אבל השני קצת יותר... נקרא לזה פנימי..
                  מקסימום אני אחתוך קצת...

                  בונקרב מנותק
                  בונקרב מנותק
                  בונקר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #136

                  @ישיביש
                  תעלה לפחות את הראשון [הלא פנימי]

                  "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                  [ממעמקים גד אלבז]

                  ישיבישי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • בונקרב בונקר

                    @ישיביש
                    תעלה לפחות את הראשון [הלא פנימי]

                    ישיבישי מנותק
                    ישיבישי מנותק
                    ישיביש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #137

                    @בונקר גם הראשון קצת פנימי.... טוב נראה כבר שהעורך יחזור אלי...

                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מנסה להיות אני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנסה להיות אני
                      #138

                      לא שמתי לב שהעלו את זה אז מעלה.
                      ג'ינגל של ישיבת 'גבעת שאול' על השיר אחראי בני הורביץ, אברך כשרוני שהלחין לאחרונה את עדלאידע של שוקי סלומון, שמושמע קצת בשיר.
                      תהנו...
                      גב''ש פורים שיר תשפב.mp3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איילהא מנותק
                        איילהא מנותק
                        איילה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #139

                        ישיבת כנסת יצחק ק"ס
                        https://send.magicode.me/send-file/file/1d7ba03d98c33270c15bf84***2d6551f2ca0078920/view

                        (להוריד כוכביות)

                        👊 ...Never say never

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מישהו 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #140

                          תוצאות תחרות גינגלים קול פלי הישיבה המנצחת זכתה ב10,000 ש"ח
                          במקום הראשון :רינה של תורה כרמיאל
                          במקום השני:גרודנא באר יעקב
                          השאלה היא האם מישהו זוכר מי היה במקום השלישי?תודה.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ מישהו 0

                            תוצאות תחרות גינגלים קול פלי הישיבה המנצחת זכתה ב10,000 ש"ח
                            במקום הראשון :רינה של תורה כרמיאל
                            במקום השני:גרודנא באר יעקב
                            השאלה היא האם מישהו זוכר מי היה במקום השלישי?תודה.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלי 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #141

                            @מישהו-0 יש אפשרות להעלות את השירים של הישיבות הזוכות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מיילך
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #142
                              פוסט זה נמחק!
                              ר. כהןר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מיילך

                                פוסט זה נמחק!

                                ר. כהןר מנותק
                                ר. כהןר מנותק
                                ר. כהן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #143

                                @מיילך מה הקשר לנושא הזה?!?!
                                תעלה את זה בנושא של שירי פורים!

                                ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אורגניסט מומחהא מנותק
                                  אורגניסט מומחהא מנותק
                                  אורגניסט מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אורגניסט מומחה
                                  #144

                                  שיר תומכי תורה ישיבת הגר"מ שטרנבוך
                                  rbzlOru.gif

                                  שיר ת''ת .mp3

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ישיבישי ישיביש

                                    @בונקר גם הראשון קצת פנימי.... טוב נראה כבר שהעורך יחזור אלי...

                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #145

                                    @ישיביש אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

                                    @בונקר גם הראשון קצת פנימי.... טוב נראה כבר שהעורך יחזור אלי...

                                    ראיתי את הקליפ.. לא חושבת שמתאים לעלות אותו פה , כי זה ממש פנימי [אם אתם קוראים לזה ככה 😄 ..] ובטוח יהיו תאלה שלא ירצו.
                                    בכללי יצא להם מהממם וגם השירים!!!
                                    תודה על הכוונה לעזור 😊

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #146

                                      יש למישהו את הג'ינגל של ישיבת אור התלמוד (ישיבת המתמידים)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוזיקהמ מוזיקה

                                        ת"ת אמיתה של תורה - ג'ינגל תשפ"ב - הקליפ הרשמי
                                        מבוסס על שירו של נהוראי אריאלי "בית נאמן"
                                        https://www.youtube.com/watch?v=rFriTKebfrc

                                        כריש הפרסוםכ מנותק
                                        כריש הפרסוםכ מנותק
                                        כריש הפרסום
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #147
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקהמ מוזיקה

                                          ת"ת אמיתה של תורה - ג'ינגל תשפ"ב - הקליפ הרשמי
                                          מבוסס על שירו של נהוראי אריאלי "בית נאמן"
                                          https://www.youtube.com/watch?v=rFriTKebfrc

                                          כריש הפרסוםכ מנותק
                                          כריש הפרסוםכ מנותק
                                          כריש הפרסום
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כריש הפרסום
                                          #148

                                          @מוזיקה אמר בג'ינגלים של ישיבות פורים תשפ"ב:

                                          ת"ת אמיתה של תורה - ג'ינגל תשפ"ב - הקליפ הרשמי
                                          מבוסס על שירו של נהוראי אריאלי "בית נאמן"
                                          https://www.youtube.com/watch?v=rFriTKebfrc

                                          אם אפשר למחוק בבקשה את השיר
                                          תודה!
                                          אני הוא בעל השליטה על הערוץ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול