רינגטון של אייפון
-
@liy אולי זה ?
צליל איפון.mp3 -
כל מי שיש לו סמארטפון הוא כזה מסכן:
https://youtu.be/WE607zJNS8U
https://youtu.be/0n_kV65qm_E
-
כל מי שיש לו סמארטפון הוא כזה מסכן:
https://youtu.be/WE607zJNS8U
https://youtu.be/0n_kV65qm_E
@7-באניאגרם-0 אמר ברינגטון של אייפון:
כל מי שיש לו סמארטפון הוא כזה מסכן:
https://youtu.be/WE607zJNS8U
https://youtu.be/0n_kV65qm_E
אפשר להורדה?
-
@7-באניאגרם-0 אמר ברינגטון של אייפון:
כל מי שיש לו סמארטפון הוא כזה מסכן:
https://youtu.be/WE607zJNS8U
https://youtu.be/0n_kV65qm_E
אפשר להורדה?
@ילד-חוכם טוהר התקשורת - כל מי שיש לו סמארטפון.mp3 זה הראשון
השני זה רק מחתונה -
@7-באניאגרם-0 אמר ברינגטון של אייפון:
כל מי שיש לו סמארטפון הוא כזה מסכן:
https://youtu.be/WE607zJNS8U
https://youtu.be/0n_kV65qm_E
אפשר להורדה?
-
@חיה-במקרנצ-יק-0
זה חסום או משהו כזה,
יש דרך אחרת??? -
@liy יש לי משהו בטראנס
טראנס צלצול של אייפון.mp3
@7-באניאגרם-0 @ילד-חוכם @שמעון-2 @חיה-במקרנצ-יק-0 @בונקרהיא לא נראלי התכוונה לשיר נגד הסמארטפון
-
@liy יש לי משהו בטראנס
טראנס צלצול של אייפון.mp3
@7-באניאגרם-0 @ילד-חוכם @שמעון-2 @חיה-במקרנצ-יק-0 @בונקרהיא לא נראלי התכוונה לשיר נגד הסמארטפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות