שמעון לוי
-
@המחבל-המחופש אמר בשמעון לוי:
@chagit03 היא צודקת ם בקושי מדברים אידיש אולי רק האבות יש לי הרבה חברות ברסלביות
יש סיכוי שזה מיעוט אבל הוא קיים וכנראה הוא נכלל בתוכם..
אני גם ראיתי הופעות שלו בחתונה והוא שר אידיש מעולה, זה לא שהוא נזרק למים בתור ספרדי שלא יודע מילה באידיש...@מיאה-ב ברור הרבה מבוגרים יודעים אידיש גם אם לא חסידים אבא שלי שכנזי טהור ויודע אידיש ישר והפוך מה זה קשור
-
@מיאה-ב ברור הרבה מבוגרים יודעים אידיש גם אם לא חסידים אבא שלי שכנזי טהור ויודע אידיש ישר והפוך מה זה קשור
@המחבל-המחופש אמר בשמעון לוי:
@מיאה-ב ברור הרבה מבוגרים יודעים אידיש גם אם לא חסידים אבא שלי שכנזי טהור ויודע אידיש ישר והפוך מה זה קשור
מה, מה זה קשור?
אולי כדאי שתקראי על מה דיברנו ותביני הכל!
@chagit03 אמרה שהוא ספרדי של החיים, אז אמרתי לה שהוא כנראה נמנה על חסידות ברסלב שחלקם מהם דוברי אידיש ומשם מגיע השפה שלו לאידיש...
ואם לא ידעת יש חלק של ברסלב שהם אשכנזים גמורים והם דוברי אידיש זה עוד סוג של חסידות מה כ"כ קשה להבין?! -
@המחבל-המחופש אמר בשמעון לוי:
@מיאה-ב ברור הרבה מבוגרים יודעים אידיש גם אם לא חסידים אבא שלי שכנזי טהור ויודע אידיש ישר והפוך מה זה קשור
מה, מה זה קשור?
אולי כדאי שתקראי על מה דיברנו ותביני הכל!
@chagit03 אמרה שהוא ספרדי של החיים, אז אמרתי לה שהוא כנראה נמנה על חסידות ברסלב שחלקם מהם דוברי אידיש ומשם מגיע השפה שלו לאידיש...
ואם לא ידעת יש חלק של ברסלב שהם אשכנזים גמורים והם דוברי אידיש זה עוד סוג של חסידות מה כ"כ קשה להבין?!@מיאה-ב הרמתי ידיים מה שתגידי
-
אני מכיר אותו
קודם כל נכון הוא מבית ספרדי (אך ברסלב שזה כבר נקרא חצי חסידי - יותר לכיוון הלבוש פאות וכו')
וגם הוא למד תמיד במוסדות אשכנזים ואף באידיש.....
כך ש....
ועל הלחן די נחמד. לא רע בכלל.
ואת הקליפ - עדיין לא ראיתי. אבל לפי הפרומו שכן ראיתי נראה פצצה -
אני מכיר אותו
קודם כל נכון הוא מבית ספרדי (אך ברסלב שזה כבר נקרא חצי חסידי - יותר לכיוון הלבוש פאות וכו')
וגם הוא למד תמיד במוסדות אשכנזים ואף באידיש.....
כך ש....
ועל הלחן די נחמד. לא רע בכלל.
ואת הקליפ - עדיין לא ראיתי. אבל לפי הפרומו שכן ראיתי נראה פצצה -
פוסט זה נמחק!
-
בקרוב...
-
@מוישי-ממירון
יש לך אולי חתונות שלו? -
@מוישי-ממירון
יש לך אולי חתונות שלו? -
@מוישי-ממירון
יש לך אולי חתונות שלו?לא נראה לי יש לו חתונות בכלל... אולי פה ושם איזה בר מצווה......
לא כל זמר שיודע לשיר באולפן.... גם יודע לנהל חתונה.
חתונה זה פרוייקט. זה לא לבוא ולשיר....... -
-
-
@אבא-תודה בקיצור מחכה הפתעות
הוא לא מרשה לגלות כלום אבל צריך להגיע המון דברים מפציציםמכלי ראשון זמר פצצה!!
-
@דודו-בלוקה קודם כל סליחה.
דבר שני תסתכל שוב ורשום שם ישראל גוטפרב ואח''כ שמעון לוי. בהצלחה! ושוב סליחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

