דיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב
-
בינתיים אתם מזכירות פה בעיקר שירים די "חדשים"- ששמעתן שוב ושוב...
יש שיר "ישן" ששמעתן שוב ושוב- ועד היום אתן שומעות??.....
אישית השיר הכי ישן שאני שומעת עד היום זה "לכל מי"- גד אלבז שזה משנת 2013.... -
בינתיים אתם מזכירות פה בעיקר שירים די "חדשים"- ששמעתן שוב ושוב...
יש שיר "ישן" ששמעתן שוב ושוב- ועד היום אתן שומעות??.....
אישית השיר הכי ישן שאני שומעת עד היום זה "לכל מי"- גד אלבז שזה משנת 2013.... -
@proud-jew הדיסקים של מוטי אילאוויטש הראשון והשלישי
ושמואלי אונגר השני והשלישי וכמובן איידיש נחת -
"שובו אלי"- אברומי וינברג
"שיר פשוט"- משה קליין
"לא יום ולא לילה"- נתנאל ישראל
"אל תעזבי ידיים"- עקיבא תורג'מן
אהממ יש עוד אבל לא עולה לי בראש עכשיו -
@הדסה אמר בדיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב:
"שובו אלי"- אברומי וינברג
איך הצלחת לשמוע את השיר הזה שוב ושוב?
ה"שובו אליאיייאיייאייי" 60 פעמים בתוך השיר לא הספיק לך? -
@הדסה אמר בדיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב:
"שובו אלי"- אברומי וינברג
איך הצלחת לשמוע את השיר הזה שוב ושוב?
ה"שובו אליאיייאיייאייי" 60 פעמים בתוך השיר לא הספיק לך?@מיתרים אמר בדיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב:
@הדסה אמר בדיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב:
"שובו אלי"- אברומי וינברג
איך הצלחת לשמוע את השיר הזה שוב ושוב?
ה"שובו אליאיייאיייאייי" 60 פעמים בתוך השיר לא הספיק לך?זה שירר מושלםם.
באמת שיר שלא נימאס, ולא ימאסס. -
'ויקיפדיה' - חנן בן ארי
'אל תעזבי ידים' - עקיבא
'תדמיין' - האחים זכאי
א-לי א-לי - שוואקי
קולות - שוואקי (ממש עתיק...) -
אולי אני יישמע סתם איזה יצור שמתרפק על הנוסטלגיה.. אבל תכל'ס, אני לא חושבת שיש הרבה שירים היום שייחרטו לדורות.
יש. אבל פעם היה הרבה יותר. ואם יש היום כאלו שירים אלו בעיקר השירים ב'טעם של פעם'..
כך לפחות אני רואה על עצמי.. מעדיפה לשמוע שוב ושוב את השירים של פעם מאשר להחפר מהשירים של היום. כלומר אם כבר לשמוע שיר אחד פעמים רבות, אז שיהיה עד הסוף--- -
אולי אני יישמע סתם איזה יצור שמתרפק על הנוסטלגיה.. אבל תכל'ס, אני לא חושבת שיש הרבה שירים היום שייחרטו לדורות.
יש. אבל פעם היה הרבה יותר. ואם יש היום כאלו שירים אלו בעיקר השירים ב'טעם של פעם'..
כך לפחות אני רואה על עצמי.. מעדיפה לשמוע שוב ושוב את השירים של פעם מאשר להחפר מהשירים של היום. כלומר אם כבר לשמוע שיר אחד פעמים רבות, אז שיהיה עד הסוף--- -
אולי אני יישמע סתם איזה יצור שמתרפק על הנוסטלגיה.. אבל תכל'ס, אני לא חושבת שיש הרבה שירים היום שייחרטו לדורות.
יש. אבל פעם היה הרבה יותר. ואם יש היום כאלו שירים אלו בעיקר השירים ב'טעם של פעם'..
כך לפחות אני רואה על עצמי.. מעדיפה לשמוע שוב ושוב את השירים של פעם מאשר להחפר מהשירים של היום. כלומר אם כבר לשמוע שיר אחד פעמים רבות, אז שיהיה עד הסוף---@אלישבע אמר בדיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב:
אולי אני יישמע סתם איזה יצור שמתרפק על הנוסטלגיה.. אבל תכל'ס, אני לא חושבת שיש הרבה שירים היום שייחרטו לדורות.
יש. אבל פעם היה הרבה יותר. ואם יש היום כאלו שירים אלו בעיקר השירים ב'טעם של פעם'..
כך לפחות אני רואה על עצמי.. מעדיפה לשמוע שוב ושוב את השירים של פעם מאשר להחפר מהשירים של היום. כלומר אם כבר לשמוע שיר אחד פעמים רבות, אז שיהיה עד הסוף---לי אישית אין בעיה להנות משיר לטווח קצר...
כייף לגוון בשירים ששומעים..
אבל שיר חזק באמת-זה שיר שתפס ונשמע גם אחרי שנים..
בעיני שיר כזה- משתנה אצל כל בן אדם..בד"כ זה שיר שתופס אותך "במוזה"- או בזמן כאב...או כל מצב רגיש אחר..וזה שיר שנחרט- כי ככה כל פעם ששומעים אותו נזכרים ברגשות ובתחושות.. -
@אלישבע אמר בדיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב:
אולי אני יישמע סתם איזה יצור שמתרפק על הנוסטלגיה.. אבל תכל'ס, אני לא חושבת שיש הרבה שירים היום שייחרטו לדורות.
יש. אבל פעם היה הרבה יותר. ואם יש היום כאלו שירים אלו בעיקר השירים ב'טעם של פעם'..
כך לפחות אני רואה על עצמי.. מעדיפה לשמוע שוב ושוב את השירים של פעם מאשר להחפר מהשירים של היום. כלומר אם כבר לשמוע שיר אחד פעמים רבות, אז שיהיה עד הסוף---לי אישית אין בעיה להנות משיר לטווח קצר...
כייף לגוון בשירים ששומעים..
אבל שיר חזק באמת-זה שיר שתפס ונשמע גם אחרי שנים..
בעיני שיר כזה- משתנה אצל כל בן אדם..בד"כ זה שיר שתופס אותך "במוזה"- או בזמן כאב...או כל מצב רגיש אחר..וזה שיר שנחרט- כי ככה כל פעם ששומעים אותו נזכרים ברגשות ובתחושות..@אייצ-ית אמר בדיסק או סינגל ששמעתם שוב ושוב:
בעיני שיר כזה- משתנה אצל כל בן אדם..בד"כ זה שיר שתופס אותך "במוזה"- או בזמן כאב...או כל מצב רגיש אחר..וזה שיר שנחרט- כי ככה כל פעם ששומעים אותו נזכרים ברגשות ובתחושות..
וואו. איזו תובנה יפה. מתחבר לי כ"כ חזק...
-
@תהילוש יש מצב את מעלה בפוסט שלו את השיר?
-
@תהילוש יש מצב את מעלה בפוסט שלו את השיר?
@פונץ-בננה אני יעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

