~יגל צברי~
-

זמר חדש אפשר לומר, ממש חמוד , אני חושבת שהוא עוד יגיע רחוק .
ממליצה לשמוע
הוציא עד עכשיו 2 סינגלים
-"הלב הוא הקובע"
יגל צברי - הלב הוא הקובע.mp3
והחדש:
-"רוצה לעוף גבוה"
יגל צברי - 'רוצה לעוף גבוה' - Yagel Zabari.mp3
אני מאמינה שכולם יכולים להתחבר למילים ... -
המיוחדות זו הפשטות
-

זמר חדש אפשר לומר, ממש חמוד , אני חושבת שהוא עוד יגיע רחוק .
ממליצה לשמוע
הוציא עד עכשיו 2 סינגלים
-"הלב הוא הקובע"
יגל צברי - הלב הוא הקובע.mp3
והחדש:
-"רוצה לעוף גבוה"
יגל צברי - 'רוצה לעוף גבוה' - Yagel Zabari.mp3
אני מאמינה שכולם יכולים להתחבר למילים ...@פונץ-בננה וואו מיוחד!!!
מאיפה הבאת אותו? ממש התחברתי במיוחד לשיר החדש!!! (לעוף גבוה) -

זמר חדש אפשר לומר, ממש חמוד , אני חושבת שהוא עוד יגיע רחוק .
ממליצה לשמוע
הוציא עד עכשיו 2 סינגלים
-"הלב הוא הקובע"
יגל צברי - הלב הוא הקובע.mp3
והחדש:
-"רוצה לעוף גבוה"
יגל צברי - 'רוצה לעוף גבוה' - Yagel Zabari.mp3
אני מאמינה שכולם יכולים להתחבר למילים ...@פונץ-בננה אמר ב~יגל צברי~:

זמר חדש אפשר לומר, ממש חמוד , אני חושבת שהוא עוד יגיע רחוק .
ממליצה לשמוע
הוציא עד עכשיו 2 סינגלים
-"הלב הוא הקובע"
יגל צברי - הלב הוא הקובע.mp3
והחדש:
-"רוצה לעוף גבוה"
יגל צברי - 'רוצה לעוף גבוה' - Yagel Zabari.mp3
אני מאמינה שכולם יכולים להתחבר למילים ...ואווו! מהמם!!! משום מה הוא מזכיר לי זמר כולשהו מפעם.מזרחי.
ואוו! יש לו עתיד! תודה! -
@פונץ-בננה אמר ב~יגל צברי~:

זמר חדש אפשר לומר, ממש חמוד , אני חושבת שהוא עוד יגיע רחוק .
ממליצה לשמוע
הוציא עד עכשיו 2 סינגלים
-"הלב הוא הקובע"
יגל צברי - הלב הוא הקובע.mp3
והחדש:
-"רוצה לעוף גבוה"
יגל צברי - 'רוצה לעוף גבוה' - Yagel Zabari.mp3
אני מאמינה שכולם יכולים להתחבר למילים ...ואווו! מהמם!!! משום מה הוא מזכיר לי זמר כולשהו מפעם.מזרחי.
ואוו! יש לו עתיד! תודה! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות