-
קליפ ממש יפה ומושקע ויוצא דופן ממש אהבתי . וגם שיר יפה ושונה מהסגנון שתמיד אבי שר אבל יפה לשמוע סגנון אחר לפעמים. ואחרי שראיתי את הראיון איתו ראיתי שהוא אדם מיוחד ומעניין ונורא נהנתי מהראיון
-
-
@מיכאל-4 כדי לך לאחד פוסטים
ודרך אגב מה שמוזיקה VIP שלחו זה נורא לא ברור -
תעלה לכאן https://send.magicode.me/
ותוסיף כוכביות לפני הפרסום
@מיכאל-4 - עיין כאן https://miktzav.com/post/10137 -
תעלה לכאן https://send.magicode.me/
ותוסיף כוכביות לפני הפרסום
@מיכאל-4 - עיין כאן https://miktzav.com/post/10137@טכנאי-קיובייס-12 מה זה אומר לפני הפרסום
-
רגע לפני שזה יוצא צפו בקליפ ובשיר המלא של הזמר אבי אילסון
"מקום לחלום"
שימו לב!! להוריד כוכביות (זה נועד למשתמשי נטפרי שלא יחסם הקישור)
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/564143384B394C4B62356E464B3342347436***653838673D3D/upload-complete
(מוזיקה VIP)@ח-ס אמר באבי אילסון:
רגע לפני שזה יוצא צפו בקליפ ובשיר המלא של הזמר אבי אילסון
"מקום לחלום"
שימו לב!! להוריד כוכביות (זה נועד למשתמשי נטפרי שלא יחסם הקישור)
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/564143384B394C4B62356E464B3342347436***653838673D3D/upload-complete
(מוזיקה VIP)אם זה לא יצא אז איך העלת את זה ?
-
-
@mimi אמר באבי אילסון:
https://www.youtube.com/watch?v=uHEOB_X7fAk
נו פיין עשו הרבה רעש הקליפים הקודמים היו יותר טובים
-
@mimi אמר באבי אילסון:
https://www.youtube.com/watch?v=uHEOB_X7fAk
נו פיין עשו הרבה רעש הקליפים הקודמים היו יותר טובים
-
@ח-ס אמר באבי אילסון:
רגע לפני שזה יוצא צפו בקליפ ובשיר המלא של הזמר אבי אילסון
"מקום לחלום"
שימו לב!! להוריד כוכביות (זה נועד למשתמשי נטפרי שלא יחסם הקישור)
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/564143384B394C4B62356E464B3342347436***653838673D3D/upload-complete
(מוזיקה VIP)אם זה לא יצא אז איך העלת את זה ?
@לדעת אמר באבי אילסון:
@ח-ס אמר באבי אילסון:
רגע לפני שזה יוצא צפו בקליפ ובשיר המלא של הזמר אבי אילסון
"מקום לחלום"
שימו לב!! להוריד כוכביות (זה נועד למשתמשי נטפרי שלא יחסם הקישור)
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/564143384B394C4B62356E464B3342347436***653838673D3D/upload-complete
(מוזיקה VIP)אם זה לא יצא אז איך העלת את זה ?
קיבלתי את זה במייל ממוזיקה VIP
-
@mimi אמר באבי אילסון:
https://www.youtube.com/watch?v=uHEOB_X7fAk
נו פיין עשו הרבה רעש הקליפים הקודמים היו יותר טובים
@המבין
לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
השיר עצמו מהמם לדעתי...
אילסון-תמשיך ככה! -
@המבין
לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
השיר עצמו מהמם לדעתי...
אילסון-תמשיך ככה!@אנונימית אמר באבי אילסון:
השיר עצמו מהמם לדעתי...
כששמעתי את השיר בפעם הראשונה בלי לדעת מי הלחין ומי עיבד חשבתי שזה לחן של אלחנן אלחדד...
אחרי ששמעתי שזה אלי קליין ואיצי ברי אמרתי לעצמי זה מטורף שהם מצליחים לנגוע בכל הסגנונות - מיוחד ממש!!זה השיר לדעתי הכי מושקע מבחינת הטקסט בשירים של אבי... לא מה הצליח ברדיו ומה הקהל אהב כי את זה יש הרבה (תן לי אור, יש לי הכל) שמצליח ברדיו מאוד!!
פה זה לדעתי קלפי יותר בוגר מוצלח וגם מי שהקשיב לראיון הבין באיזה זמר מדובר וזה פשוט סוגר מעגל, הוא יודע מה הוא רוצה מעצמו הוא עושה הכל בחשיבה מדויקת שפשוט מצליחה לו ב"ה... וזה התוצר המוגמר... -
קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
שיר מושלם!
כיף שמוציאים שירים כאלו...@אנונימית אמר באבי אילסון:
קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
שיר מושלם!
כיף שמוציאים שירים כאלו...ממש נכון
אני גם חושבת שהכתיבה כאן הייתה באמת בסגנון פחות פופ
כמו הכתיבה שלהם בשיר 'ימים של שקט' של ירון בר
שגם אז זה שיר לפרצוף אבל עם וייב יותר עדין ונוגע.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות