האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??
-
האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??
לי זה נשמע כך בהרבהה שירים ששמעתי לאחרונה..
@hhkkkk יש הרבה לחנים של קליין ברי שנשמעים ממש דומה
-
@סודי-ביותר וג''כ בכללי נגיד של רזאל, נהוראי ,משה קליין וכו'.
אגב:לא שזה גורע מהשיר..
-
האם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??
לי זה נשמע כך בהרבהה שירים ששמעתי לאחרונה..
@hhkkkk בווללל רציתי לפתוח כזהה נושא בדיוקק
לי כמעט כל הלחנים של חנן בן ארי נהוראי אריאלי ואיציק דדיה בכלל
מוכרים לי מאוודד
חוץ משתיים שיצאו היום של משה קליין שזה חידוש
ושל טל ועקנין שזה שתיהם מושלמיםם -
נראה לי צבי וייס או מישהו אחר אמר במלחינים שהיום קשה להוציא לחן חדש, כי הכל מזכיר. וזה מאוד קשה להתנתק מכל מה שהכרנו ולהלחין משהו שונה. הלחנים שאנחנו מכירים נכנסים אלינו מהתת מודע.
לא נראה לי שיש שיר אחד שלא רואים בו 'העתקה' משיר אחר, גם בעיבוד, גם בלחן, גם במילים. השוק מוצף כבר, צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין. -
נראה לי צבי וייס או מישהו אחר אמר במלחינים שהיום קשה להוציא לחן חדש, כי הכל מזכיר. וזה מאוד קשה להתנתק מכל מה שהכרנו ולהלחין משהו שונה. הלחנים שאנחנו מכירים נכנסים אלינו מהתת מודע.
לא נראה לי שיש שיר אחד שלא רואים בו 'העתקה' משיר אחר, גם בעיבוד, גם בלחן, גם במילים. השוק מוצף כבר, צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין.@תמר-מהמרכז זה נכון, אבל עדיין אפשר למצוא שירים ומלחינים שהצליחו להביא משהו חדש
-
נראה לי צבי וייס או מישהו אחר אמר במלחינים שהיום קשה להוציא לחן חדש, כי הכל מזכיר. וזה מאוד קשה להתנתק מכל מה שהכרנו ולהלחין משהו שונה. הלחנים שאנחנו מכירים נכנסים אלינו מהתת מודע.
לא נראה לי שיש שיר אחד שלא רואים בו 'העתקה' משיר אחר, גם בעיבוד, גם בלחן, גם במילים. השוק מוצף כבר, צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין.@תמר-מהמרכז אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:
צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין.
זה מה שאמרתי....
-
@תמר-7 אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:
וגם אם ינסו זה ישמע לא טוב
אני לא מסכימה עם זה, כל האמנים הגדולים הם היו דווקא אלה שיצאו מהקופסה, חייב לנסות כדי להצליח.
-
@תמר-7 אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:
וגם אם ינסו זה ישמע לא טוב
אני לא מסכימה עם זה, כל האמנים הגדולים הם היו דווקא אלה שיצאו מהקופסה, חייב לנסות כדי להצליח.
-
@שרת-הרוק את רואה שגם השירים של הזמרים הגדולים נשמעים אותו דבר מה ששמענו עד היום
"אין חדש תחת השמש" ולא אני המצאתי את הפתגם הזה@תמר-7 כן, אבל היו את השירים הראשונים, אברהם פריד הצליח לא כי הוא מיחזר.
וגם מחדשי המוזיקה היהודית (כמו הרזאלים למשל) היו יצירתיים ויצאו מהקופסה ושינו את המוזיקה בלי היכר!
פעם כל אחד חשב איך להיות יצירתי ולשנות, הים כל אחד חושב איך להיות דומה ל... ולעשות מוזיקה כמו... (וזה כולל גם את הזמרים הגדולים שמנסים להישמע כמו עצמם בעבר ולא איך להתחדש) -
@תמר-7 כן, אבל היו את השירים הראשונים, אברהם פריד הצליח לא כי הוא מיחזר.
וגם מחדשי המוזיקה היהודית (כמו הרזאלים למשל) היו יצירתיים ויצאו מהקופסה ושינו את המוזיקה בלי היכר!
פעם כל אחד חשב איך להיות יצירתי ולשנות, הים כל אחד חושב איך להיות דומה ל... ולעשות מוזיקה כמו... (וזה כולל גם את הזמרים הגדולים שמנסים להישמע כמו עצמם בעבר ולא איך להתחדש) -
@תמר-7 ואני הסכמתי איתך, חוץ מהנקודה ההיא שכתבת
@תמר-7 אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:
בגלל שאנשים לא יודעים לצאת מהקופסא
כמו שאמרת...
וגם אם ינסו זה ישמע לא טובאז כתבתי לך שזה לא נכון.
-
ממש לא ואני יפרט עוד מעט
-
נראה לי צבי וייס או מישהו אחר אמר במלחינים שהיום קשה להוציא לחן חדש, כי הכל מזכיר. וזה מאוד קשה להתנתק מכל מה שהכרנו ולהלחין משהו שונה. הלחנים שאנחנו מכירים נכנסים אלינו מהתת מודע.
לא נראה לי שיש שיר אחד שלא רואים בו 'העתקה' משיר אחר, גם בעיבוד, גם בלחן, גם במילים. השוק מוצף כבר, צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין.@תמר-מהמרכז אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:
לא נראה לי שיש שיר אחד שלא רואים בו 'העתקה' משיר אחר, גם בעיבוד, גם בלחן, גם במילים. השוק מוצף כבר, צריך להיות מאוד מאוד יצירתיים בשביל להביא משהו שעדיין אין.
ויש כאלו!
קחו את ריבו לדוג'..@תמר-7 אמר בהאם גם לכם נשמעים כל הלחנים האחרונים-כלחנים מוכרים??:
כל הלחנים שיש היום זה לחנים שחרשו עליהם בכל מקום בעולם
אין דבר כזה בימנו לחן חדשיש קצת ויש דומים אבל בודדים ממש נפרדים מהשאר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות