דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. יומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!

יומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
33 פוסטים 23 כותבים 2.6k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
    #6

    לא יאמן איזה מהפך הצלחתם לעשות בכל מה שקשור למוזיקה בכל אופן אצלי אני תמיד אהבתי מוזיקה אבל מאז שמצאתי את הפורום זה נעשה ליותר כיפי להתעניין ולהתעדכן בכל מה שקשור לנושא ממש דבר חיובי לדעתי.
    אני כאן רק שמונה חודשים ולא מפסיקה להנות מהתכנים האיכותיים ושיתופי הפעולה וההדדיות שקיימת כאן בפורום וכן מהעבודה הקשה שהצוות עושה על מנת שהפורום יהיה שמור וכשר לכל הדעות.
    לדעתי עם האינטרנט לא נולד רק בשביל שיהיה כזה פורום דיינו.
    אולי תעשו איזה ארוע מסכם כזה פורמלי לפחות נכיר פיזית את כל חברי הפורום הרי אנחנו מכירים כבר הרבה זמן לא?

    שירה מעומק הנשמה

    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ברוריהב ברוריה

      לא יאמן איזה מהפך הצלחתם לעשות בכל מה שקשור למוזיקה בכל אופן אצלי אני תמיד אהבתי מוזיקה אבל מאז שמצאתי את הפורום זה נעשה ליותר כיפי להתעניין ולהתעדכן בכל מה שקשור לנושא ממש דבר חיובי לדעתי.
      אני כאן רק שמונה חודשים ולא מפסיקה להנות מהתכנים האיכותיים ושיתופי הפעולה וההדדיות שקיימת כאן בפורום וכן מהעבודה הקשה שהצוות עושה על מנת שהפורום יהיה שמור וכשר לכל הדעות.
      לדעתי עם האינטרנט לא נולד רק בשביל שיהיה כזה פורום דיינו.
      אולי תעשו איזה ארוע מסכם כזה פורמלי לפחות נכיר פיזית את כל חברי הפורום הרי אנחנו מכירים כבר הרבה זמן לא?

      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #7
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • N ntz

        product2053_image1_2018-10-22_10-03-20~1.jpg


        לפני שנה ממש,
        הפורום מקצב בשמו הקודם music-il עלה לאוויר העולם,
        לאחר מספר חודשים,
        גוגל מצאו אותנו וצירפו אותנו למנוע החיפוש שלהם..
        לאחר מכן,
        כמות המשתמשים גדלה מעבר הציפיות והתחדשנו בשרת חדש, דומיין חדש, ומהירות גלישה משופרת.

        והנה אנחנו כאן, רק שנה עברה והנתונים מפתיעים.
        חשבתי לשתף אתכם!


        אז מה היה לנו כאן...

        במהלך השנה החולפת,

        נצפו כ 18,464,940 דפים!!
        נרשמו 3,547 משתמשים,
        פורסמו 95,620 פוסטים,
        ו 4,762 נושאים נפתחו!

        מדהים..

        בנוסף,
        פורסמו 43 סקרים.
        6 ראיונות עם אמנים שונים,
        14 טורים על ביקורות קליפים,
        ו 6 טורים מקצועיים על תורת המוזיקה!

        גוגל שיתפה אותי בנתוני החיפושים שלכם וגם הם הפתיעו אותי!

        עם 24,134 קליקים מגוגל!!


        מצרף לכם תצוגה מפורטת יותר..

        cc45ca8f-ba06-4118-b766-dc5d43e05e35-image.png

        16ed47a9-9eb0-4d8a-8b3d-c3224cc48567-image.png

        10 החיפושים הפופולאריים ביותר בחיפוש הפנימי של הפורום...
        עדכוני 304
        קול פליי 215
        שרשור 202
        יואלי דיקמן 202
        מוטי 191
        נהוראי 181
        יואלי 167
        בקשות 165
        איציק דדיה 156
        חתונות 155

        מקווה שהתרשמתם מהנתונים,
        ותכל'ס, רק אתם אלה שאחראים להצלחה הזאת.
        בהצלחה!

        א מנותק
        א מנותק
        אביב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @ntz אין עליך!!
        אם תוכל, זה מאוד מסקרן, נתונים לפי שעות, כמו שעשית בקישור שהעלת למעלה....

        N תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א אביב

          @ntz אין עליך!!
          אם תוכל, זה מאוד מסקרן, נתונים לפי שעות, כמו שעשית בקישור שהעלת למעלה....

          N מנותק
          N מנותק
          ntz
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @אביב אמר ביומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!:

          אם תוכל, זה מאוד מסקרן, נתונים לפי שעות, כמו שעשית בקישור שהעלת למעלה....

          חשבתי לעשות ככה באמת..
          אבל העניין שאז באמת היה עלייה משמעותית בנתונים,
          כי בדיוק פתחנו את הפורום.
          אבל עכשיו הגרף די משעמם..

          אפשר ליצור קשר במייל:
          noam6947@gmail.com

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • N ntz

            @אביב אמר ביומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!:

            אם תוכל, זה מאוד מסקרן, נתונים לפי שעות, כמו שעשית בקישור שהעלת למעלה....

            חשבתי לעשות ככה באמת..
            אבל העניין שאז באמת היה עלייה משמעותית בנתונים,
            כי בדיוק פתחנו את הפורום.
            אבל עכשיו הגרף די משעמם..

            א מנותק
            א מנותק
            אביב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @ntz
            אההה בסדר
            אגב, ביקשתי במייל של המערכת בקשה לפני שבוע, אתה רואה משהו כזה?
            או שתיצור איתי קשר במייל ישר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תמר 7ת מנותק
              תמר 7ת מנותק
              תמר 7
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              מסכמים שנה???
              אני נכנסתי להשמש בפורום רק לפניי חודש ולא מפסיקה להנות
              אז....תודה
              ויש לי רעיון מעניין
              אוליי תראו לנו את התהליך איך השתנה העיצוב, הרמה של הפורום בתמונות
              זה אחד הדברים המעניינים תמיד בכל דבר כמו בתקשורת עיתונאות, התפתחות שלך עסק
              ו.....מוזיקה כמובן איך אפשר שלא....

              תודהההההההההההההההה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @ntz אין אתה אלוף!!!!!!!!!!!!
                המידע הזה פשוט מכניס למודעות עד כמה הפורום הזה חי ונושם. אני מרגישה ממש בתוכו ולא ממש שמה לב לכל השינויים אבל---
                אין זה פשוט מגניב מה שהולך פה!!!

                תודה רבה!

                אני בטוחה שאני לא היחידה שחושבת ככה 😉 ובטוח שכל הפורום האלוף הזה חושב כמוני (בקשר לתודה...)
                תודה רבה!
                ובהזדמנות הזאת אני רוצה גם להודות ל @צוות-פיקוח ולכל צוות מקצב שבאמת עושים מעל ומעבר!!!

                כל הכבוד!!!!

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • N ntz

                  product2053_image1_2018-10-22_10-03-20~1.jpg


                  לפני שנה ממש,
                  הפורום מקצב בשמו הקודם music-il עלה לאוויר העולם,
                  לאחר מספר חודשים,
                  גוגל מצאו אותנו וצירפו אותנו למנוע החיפוש שלהם..
                  לאחר מכן,
                  כמות המשתמשים גדלה מעבר הציפיות והתחדשנו בשרת חדש, דומיין חדש, ומהירות גלישה משופרת.

                  והנה אנחנו כאן, רק שנה עברה והנתונים מפתיעים.
                  חשבתי לשתף אתכם!


                  אז מה היה לנו כאן...

                  במהלך השנה החולפת,

                  נצפו כ 18,464,940 דפים!!
                  נרשמו 3,547 משתמשים,
                  פורסמו 95,620 פוסטים,
                  ו 4,762 נושאים נפתחו!

                  מדהים..

                  בנוסף,
                  פורסמו 43 סקרים.
                  6 ראיונות עם אמנים שונים,
                  14 טורים על ביקורות קליפים,
                  ו 6 טורים מקצועיים על תורת המוזיקה!

                  גוגל שיתפה אותי בנתוני החיפושים שלכם וגם הם הפתיעו אותי!

                  עם 24,134 קליקים מגוגל!!


                  מצרף לכם תצוגה מפורטת יותר..

                  cc45ca8f-ba06-4118-b766-dc5d43e05e35-image.png

                  16ed47a9-9eb0-4d8a-8b3d-c3224cc48567-image.png

                  10 החיפושים הפופולאריים ביותר בחיפוש הפנימי של הפורום...
                  עדכוני 304
                  קול פליי 215
                  שרשור 202
                  יואלי דיקמן 202
                  מוטי 191
                  נהוראי 181
                  יואלי 167
                  בקשות 165
                  איציק דדיה 156
                  חתונות 155

                  מקווה שהתרשמתם מהנתונים,
                  ותכל'ס, רק אתם אלה שאחראים להצלחה הזאת.
                  בהצלחה!

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @ntz אמר ביומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!:
                  ולחשוב שהקמת הפורום הייתה בספק... אתה פשוט גאוני, עלה והצלח אתה והפורום המדהים הזה...
                  שמח להיות חלק קטן מזה...

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    רק לחשוב על הפורום בעוד 20 שנה והילדים שלנו יגידו איזה פורום מטורף אני מכור על זה למשל תיראה את המשתמש הזה בטח כבר זקן
                    ואז יום אחד נפתח את הפורום ונגיד אני זוכר אותו ואותו איזה משתמשים מטורפים ומחרפנים בקיצור יהיה לכם הרבה זכרונות מהגיל הזה

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      רק לחשוב על הפורום בעוד 20 שנה והילדים שלנו יגידו איזה פורום מטורף אני מכור על זה למשל תיראה את המשתמש הזה בטח כבר זקן
                      ואז יום אחד נפתח את הפורום ונגיד אני זוכר אותו ואותו איזה משתמשים מטורפים ומחרפנים בקיצור יהיה לכם הרבה זכרונות מהגיל הזה

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shin
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @שמעון-2 ואני יחגוג את הטור ה-888 🙂 ואכתוב שזה מספר יפה...
                      #מקצב_בכל מצב_!

                      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                      https://www.youtube.com/@ishaishin

                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • S shin

                        @שמעון-2 ואני יחגוג את הטור ה-888 🙂 ואכתוב שזה מספר יפה...
                        #מקצב_בכל מצב_!

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @shin אולי הילדים שלך יכתבו את זה?(●'◡'●)(❁´◡`❁)^_^😄

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @shin אולי הילדים שלך יכתבו את זה?(●'◡'●)(❁´◡`❁)^_^😄

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shin
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @שמעון-2 אמר ביומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!:

                          @shin אולי הילדים שלך יכתבו את זה?(●'◡'●)(❁´◡`❁)^_^😄

                          לא.. הילדים שלי יצטרכו לחכות עד 120 (גיל, לא טור..)
                          הפורום כאן לדעתי אז כבר לא יהיה פורום כי לפי איך שאני מכיר את @ntz
                          זה יהיה אתר מדיה חרדי, עם אולפנים פזורים בכל הארץ וחוגי נגינה...
                          בקיצור נחכה כמה שנים ונראה...

                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                          שמעון 2ש C 2 תגובות תגובה אחרונה
                          5
                          • S shin

                            @שמעון-2 אמר ביומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!:

                            @shin אולי הילדים שלך יכתבו את זה?(●'◡'●)(❁´◡`❁)^_^😄

                            לא.. הילדים שלי יצטרכו לחכות עד 120 (גיל, לא טור..)
                            הפורום כאן לדעתי אז כבר לא יהיה פורום כי לפי איך שאני מכיר את @ntz
                            זה יהיה אתר מדיה חרדי, עם אולפנים פזורים בכל הארץ וחוגי נגינה...
                            בקיצור נחכה כמה שנים ונראה...

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @shin אני מתכוון להיות על הפורום לפחות עוד כמה שנים טובות עד שנעבור את הגיל המחייב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • בונקרב מנותק
                              בונקרב מנותק
                              בונקר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              אולי תפסיקו לדבר על העתיד, אתם יודעים כמה דברים ישתנו עד אז...
                              כל הכבוד על שינוי שאני רואה מי נמצא בנושא שאני נמצא בו

                              "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                              [ממעמקים גד אלבז]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • N ntz

                                product2053_image1_2018-10-22_10-03-20~1.jpg


                                לפני שנה ממש,
                                הפורום מקצב בשמו הקודם music-il עלה לאוויר העולם,
                                לאחר מספר חודשים,
                                גוגל מצאו אותנו וצירפו אותנו למנוע החיפוש שלהם..
                                לאחר מכן,
                                כמות המשתמשים גדלה מעבר הציפיות והתחדשנו בשרת חדש, דומיין חדש, ומהירות גלישה משופרת.

                                והנה אנחנו כאן, רק שנה עברה והנתונים מפתיעים.
                                חשבתי לשתף אתכם!


                                אז מה היה לנו כאן...

                                במהלך השנה החולפת,

                                נצפו כ 18,464,940 דפים!!
                                נרשמו 3,547 משתמשים,
                                פורסמו 95,620 פוסטים,
                                ו 4,762 נושאים נפתחו!

                                מדהים..

                                בנוסף,
                                פורסמו 43 סקרים.
                                6 ראיונות עם אמנים שונים,
                                14 טורים על ביקורות קליפים,
                                ו 6 טורים מקצועיים על תורת המוזיקה!

                                גוגל שיתפה אותי בנתוני החיפושים שלכם וגם הם הפתיעו אותי!

                                עם 24,134 קליקים מגוגל!!


                                מצרף לכם תצוגה מפורטת יותר..

                                cc45ca8f-ba06-4118-b766-dc5d43e05e35-image.png

                                16ed47a9-9eb0-4d8a-8b3d-c3224cc48567-image.png

                                10 החיפושים הפופולאריים ביותר בחיפוש הפנימי של הפורום...
                                עדכוני 304
                                קול פליי 215
                                שרשור 202
                                יואלי דיקמן 202
                                מוטי 191
                                נהוראי 181
                                יואלי 167
                                בקשות 165
                                איציק דדיה 156
                                חתונות 155

                                מקווה שהתרשמתם מהנתונים,
                                ותכל'ס, רק אתם אלה שאחראים להצלחה הזאת.
                                בהצלחה!

                                C מנותק
                                C מנותק
                                C050
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @ntz אני הצטרפתי לפני שבוע בלבד אני מתרשם גם בלי המספרים האדירים האלו וזה רק מחזק יותר ויותר את עולם הנגינה הערכי שיש בדורינו בתוך המגזר שלנו יהי רצון שהמיעוט שבתוכינו ששיריו לא בדיוק תואמים את הרוח החרדים דבר ה' לא יכנס יותר ויותר וברור ביותר שהפורום הערכי הזה תורם לזה יותר ויותר
                                יהי רצון לפני אדון כל שהפורום רק יתרבה ויפורסם יותר ויותר ושנמשיך להאדיר את עולם הנגינה בין בעולם הזה ובין כמובן בעולם שכולו טוב עולם הבא

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • S shin

                                  @שמעון-2 אמר ביומולדת שנה לפורום - מסכמים שנה !!:

                                  @shin אולי הילדים שלך יכתבו את זה?(●'◡'●)(❁´◡`❁)^_^😄

                                  לא.. הילדים שלי יצטרכו לחכות עד 120 (גיל, לא טור..)
                                  הפורום כאן לדעתי אז כבר לא יהיה פורום כי לפי איך שאני מכיר את @ntz
                                  זה יהיה אתר מדיה חרדי, עם אולפנים פזורים בכל הארץ וחוגי נגינה...
                                  בקיצור נחכה כמה שנים ונראה...

                                  C מנותק
                                  C מנותק
                                  C050
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוינ מנותק
                                    נוינ מנותק
                                    נוי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                    #22
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נוינ מנותק
                                      נוינ מנותק
                                      נוי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                      #23

                                      יום-הולדת-שמח-לפורום-!-!
                                      לא יוצא לי להיות פה הרבה
                                      (לימודים ב"ה אין משתמש שלא יזדהה😴😴😪😪
                                      ולמרות זאת אין לי מקום אחר שבו אוכל:
                                      לשמוע חוות דעת מקצועית
                                      ,להיות מעודכנת בשירים החדשים הראשונה(!)
                                      בלי שאף אחד אחר (לפחות בסביבה שלי יחדש לי.)
                                      וגם לבקש עזרה במוזיקה כשצריך על :זמרים,שירים,ביוגרפיה על זמרים,מספרי טלפונים והרשימה עוד ארוכה
                                      תודה רבה למנהלים של הפורום שבלעדיי היוזמה הזאת ,להקים את הפורום הזה היו הרבה אנשים משועממים בא"י:)
                                      (אלא אם יש כאן חוצניקים.
                                      לא שידוע לי אבל נשמח לגלות...)
                                      ושוב תודה ענקית 🙏🙏על הכול על הניהול והמחשבה על כל הפרטים הקטנים ביותר והאכפתיות בכל רגע נתון
                                      תודה ענקית ורק במזל טוב❤

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      20
                                      • נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                                        נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                                        נ נח נחמ נחמן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נ נח נחמ נחמן 0
                                        #24

                                        הפורום הזה הכי טוב בעולם מכמה סיבות

                                        1. אנשים עוזרים פה לשני בלי שום סיבה וזה גורם חסד בזכותכם
                                        2. התוכן פה נקי מאוד

                                        מה שאהבתי בפורום שאחד עוזר לשני בצורה מדהימה
                                        אנשים עוזרים לאחרים אפילו שהם לא מכירים אותם בכלל
                                        זה פשוט פורום של חסד 👍 👍

                                        תודה רבה!

                                        נ נח נחמ נחמן מאומן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מוישי 2מ מנותק
                                          מוישי 2מ מנותק
                                          מוישי 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #25

                                          לא ראיתי עד עכשיו את הנושא אבל אכתוב אפילו שזה מאוחר...
                                          כאשר ראיתי את הפורום לפני חצי שנה בערך כאשר הצטרפתי הייתי מרוגש כי אני אחד שבטבע אוהב מוזיקה וזה בנשמה שלי אבל כשאתה אם חברים גם אם הם אוהבים מוזיקה זה לא כמוך ובפורום הזה זה מרכז את כל אוהבי ומביני המוזיקה כאחד ואפשר לדון פה רק על מה שתרצה אם תשובות מיד
                                          אז טוב שיש מי שנמצא בפורום שמחכימים אחד את השני 😊
                                          ותודה לצוות שמתחזק אותו כי בלי הפורום כל אחד היה חובב מוזיקה אנונימי...

                                          https://youtu.be/-LeGep_D43c
                                          שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                                          כנסו והרשמו לערוץ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול