איך קוראים לשיר...
-
פוסט זה נמחק!
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באיך קוראים לשיר...:
תתחדש על התואר החדש.... "כתב מקצב"
זה ממש לא סיבה לכתוב על כך פוסט בפורום!!!!!!
@אפרת אמר באיך קוראים לשיר...:
@אלי-שמואלי ודרך אגב לא פותחים בשביל זה נושא תשאל בנושא של הזמר...
את לא צוות פיקוח- לכן בבקשה תפסיקו להעיר בפורום.
ניתן לתייג אותנו- ויותר טוב לדווח.הנושא בסדר גמור- אבל אל תקפיצו אותו סתם. רק על פי חוקי הפורום.
-
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באיך קוראים לשיר...:
תתחדש על התואר החדש.... "כתב מקצב"
זה ממש לא סיבה לכתוב על כך פוסט בפורום!!!!!!
@אפרת אמר באיך קוראים לשיר...:
@אלי-שמואלי ודרך אגב לא פותחים בשביל זה נושא תשאל בנושא של הזמר...
את לא צוות פיקוח- לכן בבקשה תפסיקו להעיר בפורום.
ניתן לתייג אותנו- ויותר טוב לדווח.הנושא בסדר גמור- אבל אל תקפיצו אותו סתם. רק על פי חוקי הפורום.
@אייצ-ית מזתומרת להקפיץ?
-
@אייצ-ית מזתומרת להקפיץ?
@מוכן-תמיד-לעזור אם לא ענו לך על השאלה אז לשאול שוב... או אם לא הגיבו למה שכתבת וכו'..
-
@מוכן-תמיד-לעזור אם לא ענו לך על השאלה אז לשאול שוב... או אם לא הגיבו למה שכתבת וכו'..
@אייצ-ית אבל למה אי אפשר?
-
@אייצ-ית אבל למה אי אפשר?
@מוכן-תמיד-לעזור כי כנראה זה יוצר ספאם...
-
@אייצ-ית אבל למה אי אפשר?
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באיך קוראים לשיר...:
@אייצ-ית אבל למה אי אפשר?
אלו חוקי הפורום.
אין עניין להקפיץ נושאים.
אם מישו יכול לעזור הוא יגיב. -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באיך קוראים לשיר...:
@אייצ-ית אבל למה אי אפשר?
אלו חוקי הפורום.
אין עניין להקפיץ נושאים.
אם מישו יכול לעזור הוא יגיב.@אייצ-ית ואם מישהו שיכול לעזור לא ראה את זה?
אולי אפשר שאחרי זמן מה יהיה אפשר? -
@אייצ-ית ואם מישהו שיכול לעזור לא ראה את זה?
אולי אפשר שאחרי זמן מה יהיה אפשר?@מוכן-תמיד-לעזור תקרא את חוקי הפורום.
כתוב שם בדיוק אחרי כמה זמן מותר. -
@מוכן-תמיד-לעזור תקרא את חוקי הפורום.
כתוב שם בדיוק אחרי כמה זמן מותר.פוסט זה נמחק! -
אשמח אם משהו יודע מה שם השיר הזה?
https://send.magicode.me/send-file/file/8a542a456ee15e550216*****6841e921616581480113/view@אלי-שמואלי אמר באיך קוראים לשיר...:
אשמח אם משהו יודע מה שם השיר הזה?
https://send.magicode.me/send-file/file/8a542a456ee15e550216*****6841e921616581480113/viewהקובץ לא קיים תעלה שוב ואני יבדוק לך
@אפרת קוראים לזה שאזאם
-
@אלי-שמואלי אמר באיך קוראים לשיר...:
אשמח אם משהו יודע מה שם השיר הזה?
https://send.magicode.me/send-file/file/8a542a456ee15e550216*****6841e921616581480113/viewהקובץ לא קיים תעלה שוב ואני יבדוק לך
@אפרת קוראים לזה שאזאם
-
@אלי-שמואלי אמר באיך קוראים לשיר...:
אשמח אם משהו יודע מה שם השיר הזה?
https://send.magicode.me/send-file/file/8a542a456ee15e550216*****6841e921616581480113/viewהקובץ לא קיים תעלה שוב ואני יבדוק לך
@אפרת קוראים לזה שאזאם
@1divid
https://send.magicode.me/send-file/file/8f2bcb4****5fab1d6bb6851cde21b9ed27da308349f/view -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באיך קוראים לשיר...:
@1divid אמר באיך קוראים לשיר...:
קוראים לזה שאזאם
יש למישהו מושג אם אפשר להוריד את זה למחשב?
זה לא תוכנה זה אפליקציה
אתה יוכל להוריד את זה למחשב אם יש לך אימולטור או ווינדוס 11
וכמובן שפתוח בסינון -
@1divid
https://send.magicode.me/send-file/file/8f2bcb4****5fab1d6bb6851cde21b9ed27da308349f/view@אלי-שמואלי אמר באיך קוראים לשיר...:
@1divid
https://send.magicode.me/send-file/file/8f2bcb4****5fab1d6bb6851cde21b9ed27da308349f/viewסורי אבל שאזאם לא זיהה מה זה
כנראה שזה לא עלה זה היה רק באולפן -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות