סקר | שוואקי מהעבר וההווה.
-
@הגיטריסט לא נראה לי, אם הוא ישיר היום שיר שלו מפעם, זה לא ישמע אותו דבר, בגלל שהסגנון האלטרנטיבי שלו, דבק גם בחסידי, אז זה לא ישמע אותו דבר
@המאסטרו-הנסתר
כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד . -
@המאסטרו-הנסתר
כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד . -
@המאסטרו-הנסתר
כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .@הגיטריסט אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
@המאסטרו-הנסתר
כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .נכון, אבל העניין הוא שהוא לא התחיל לשיר "קצת ישראלי", אלא זה היה הסגנון המוגדר שלו "זמר ישראלי"
-
@הגיטריסט אמר בסקר | שוואקי מהעבר וההווה.:
@המאסטרו-הנסתר
כל אחד ודעתו , אבל לא נראה לי שברגע שאני יחליט לשיר קצת ישראלי
אז אני כבר לא יוכל לשיר חסידי כמו שאני שר תמיד .נכון, אבל העניין הוא שהוא לא התחיל לשיר "קצת ישראלי", אלא זה היה הסגנון המוגדר שלו "זמר ישראלי"
@המאסטרו-הנסתר
ביחס לכל השירים שלו , הישראלי זה מעט . -
@המאסטרו-הנסתר
ביחס לכל השירים שלו , הישראלי זה מעט .@הגיטריסט צודק, אבל תכל'ס, זה הסגנון שבו הוא שלט בשנים האחרונות
||לא שאני בעד... אבל מה לעשות שזה המצב|| -
@המאסטרו-הנסתר
ביחס לכל השירים שלו , הישראלי זה מעט . -
נוו,
@הגיטריסט @המאסטרו-הנסתר @C050
תמשיכן להתדיין בינתיים זה עומד על 42% כן. -
נוו,
@הגיטריסט @המאסטרו-הנסתר @C050
תמשיכן להתדיין בינתיים זה עומד על 42% כן.@מוכן-תמיד-לעזור טוב חייבים לזכור שכל קול זה יותר מאחוז...
צריך כל סקר כזה לתת לזה במה יותר גדולה ושיצביעו בכמויות... -
אגב @המאסטרו-הנסתר
אתה נתת תרעיון לסקר?!... -
אגב @המאסטרו-הנסתר
אתה נתת תרעיון לסקר?!...@מוכן-תמיד-לעזור וואלה כן כל הכבוד לו
(כתוב למעלה) אחלה חשיבה -
@הגיטריסט בכלל לא היה דיסק אחד שלו שאולי יכלו להגיד שהוא שר שם חסידי נראה לי שקראו לדיסק 'קולות' אבל חוץ מזה הכל אצלו ישראלי
-
אגב @המאסטרו-הנסתר
אתה נתת תרעיון לסקר?!... -
@c050 מה ???
מה עם -
'ברשות'
'ליבי במזרח'
'cry-no-more'
'שמעתי'
'ידיד'
'לשם שמים'
'עד בלי די'
ו 'קולות'
שכולם בצד החסידי ?! -
תגידו, מתי עולה סקר בד"כ כל כמה זמן?!
-
תגידו, מתי עולה סקר בד"כ כל כמה זמן?!
@מוכן-תמיד-לעזור אמור להיות בעיקרון כל שבוע, אבל יש עיכובים
-
@מוכן-תמיד-לעזור אמור להיות בעיקרון כל שבוע, אבל יש עיכובים
@המאסטרו-הנסתר באיזה יום?!
-
@המאסטרו-הנסתר באיזה יום?!
@מוכן-תמיד-לעזור לא יודע, אין יום קבוע
-
@המאסטרו-הנסתר באיזה יום?!
@מוכן-תמיד-לעזור @המאסטרו-הנסתר
בדרך כלל כל מוצאש
אתם יכולים גם לשלוח רעיונות לסקרים -
@מוכן-תמיד-לעזור @המאסטרו-הנסתר
בדרך כלל כל מוצאש
אתם יכולים גם לשלוח רעיונות לסקרים@אפרת השבוע יצא סקר חדש?!
-
@אפרת השבוע יצא סקר חדש?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות