דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. התחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.

התחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
20 פוסטים 10 כותבים 1.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בקצבב מנותק
    בקצבב מנותק
    בקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    היי @ntz
    אשמח גם להצטרף לקבוצה המתאימה

    אני מנגן, כותב, מעבד, ויוצר מוזיקה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • לוי ל.ל לוי ל.

      שלום
      אשמח להצטרף לאחת מהקבוצות באתר
      אני מעבד ומפיק מוזיקלי
      @ntz

      אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @לוי-ל כתב בהתחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.:

      שלום
      אשמח להצטרף לאחת מהקבוצות באתר
      אני מעבד ומפיק מוזיקלי
      @בקצב

      אם תשים לב הנושא הזה לפני יותר משנתיים ונראה לי שמי שהעלה אותו כבר לא כלכך פעיל אם בכלל
      אולי כדאי לפתוח נושא חדש בעניין שמתיחס לחברי מקצב הפעילים כיום
      וכל אחד יכתוב מה הוא יודע לעשות בתחום המוזיקה וההנהלה כבר תארגן את הקבוצות באתר
      אולי זה גם יהיה פתח לכל מיני שית"פ מעניינים דרך הפורום כמו שהיה לפני שנתיים למי שזוכר

      הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • לוי ל.ל מנותק
        לוי ל.ל מנותק
        לוי ל.
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @אילן-פ צודק
        בכל אופן ב"ה קיבלתי תג..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אבי לויא מנותק
          אבי לויא מנותק
          אבי לוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          היי @ntz @אייצ-ית אשמח להצטרף לקבוצת משתמש ותיק, תודה רבה.

          למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אילן פא אילן פ

            @לוי-ל כתב בהתחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.:

            שלום
            אשמח להצטרף לאחת מהקבוצות באתר
            אני מעבד ומפיק מוזיקלי
            @בקצב

            אם תשים לב הנושא הזה לפני יותר משנתיים ונראה לי שמי שהעלה אותו כבר לא כלכך פעיל אם בכלל
            אולי כדאי לפתוח נושא חדש בעניין שמתיחס לחברי מקצב הפעילים כיום
            וכל אחד יכתוב מה הוא יודע לעשות בתחום המוזיקה וההנהלה כבר תארגן את הקבוצות באתר
            אולי זה גם יהיה פתח לכל מיני שית"פ מעניינים דרך הפורום כמו שהיה לפני שנתיים למי שזוכר

            הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @אילן-פ
            ממש נכון!
            יכולים להיות מלא שיתופי פעולה מוצלחים ומקדמים.
            יש פה מלא מקצועיניים,
            כותבים, מלחינים, מעבדים וכו...

            קיימים בפורום מוזיקלים מקצוענים, חבל שהפורום הפך להיות רדוד מבחינה מקצועית,
            בעבר היו יותר משתמשים, והבמה הייתה גדולה יותר, אבל לדעתי אפשר לגבש מחדש קהילה מקצועית איכותית.

            בכדי להרים את המצב התחלתי בכתיבת הטורים של פיתוח הקול, ב"ה שמחה לראות שקוראים,
            אבל אין הענות כמו פעם (לא אשקר- לא כל הטורים אני כותבת במיוחד בשביל הפורום, יש כאלה שכתבתי בעבר ואני מחדשת בקטנה.., כי אין הענות ומלאא קוראים - כך שלא שווה לי לשבת לכתוב...

            פשוט צריך לעשות פה "חשב מסלול מחדש"- ולתת למקצועיות של המשתמשים פה לפרוץ החוצה...

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • לוי ל.ל מנותק
              לוי ל.ל מנותק
              לוי ל.
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              @הדרי הפורום הפך לרדוד מבחינה מוזיקלית עם פחות משתמשים שמוזיקאים אמיתים בגלל החסימה של נטפרי שבעקבותיה רוב המשתמשים המקצועים עברו למוזיקאי(אני אישית התחלתי במוזיקאי ואני עדיין רוב הזמן שם), אני אישית מידי פעם לוקח על עצמי לעבד לחן מאחד הפורומים במידה והוא מספיק טוב וההקלטת ווקאל טובה באיכות בינונית

              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • בקצבב מנותק
                בקצבב מנותק
                בקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                מסכים עם כל הנאמר,

                אבל אני חושב גם שצריך להגביל את העלאת הקבצים של השירים או להפסיק אותם לגמרי.
                הפורם הפך מפורום כפשוטו לשרת אחסון קבצים ושירים (לא פלא שהוא גם קורס לפעמים עקב כך...)

                אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • בקצבב בקצב

                  מסכים עם כל הנאמר,

                  אבל אני חושב גם שצריך להגביל את העלאת הקבצים של השירים או להפסיק אותם לגמרי.
                  הפורם הפך מפורום כפשוטו לשרת אחסון קבצים ושירים (לא פלא שהוא גם קורס לפעמים עקב כך...)

                  אבי לויא מנותק
                  אבי לויא מנותק
                  אבי לוי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @בקצב כתב בהתחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.:

                  אבל אני חושב גם שצריך להגביל את העלאת הקבצים של השירים או להפסיק אותם לגמרי.

                  לדעתי זה פחות יעזור, מה שיעזור זה לשכנע את נטפרי לפתוח את הפורום כמו מוזיקאי, גם אם זה דורש לעשות שינויים בפורום.

                  למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                  בקצבב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אבי לויא אבי לוי

                    @בקצב כתב בהתחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.:

                    אבל אני חושב גם שצריך להגביל את העלאת הקבצים של השירים או להפסיק אותם לגמרי.

                    לדעתי זה פחות יעזור, מה שיעזור זה לשכנע את נטפרי לפתוח את הפורום כמו מוזיקאי, גם אם זה דורש לעשות שינויים בפורום.

                    בקצבב מנותק
                    בקצבב מנותק
                    בקצב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @אבי-לוי
                    צודק לגמרי ולכן כתבתי

                    @בקצב כתב בהתחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.:

                    מסכים עם כל הנאמר

                    @בקצב כתב בהתחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.:

                    אבל אני חושב גם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • לוי ל.ל מנותק
                      לוי ל.ל מנותק
                      לוי ל.
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוי ל.
                      #16

                      @אבי-לוי לא
                      זה הכי יעזור שבעולם
                      הפורום הפך בין היתר ללא מקצועי בגלל שזה הפך למקום נוח לעשרות משתמשים ש"אוהבים מוזיקה"
                      להגיע ולבקש שירים ומידע וקליפים של זמרים במקום לדון על מוזיקה בצורה מקצועית ואמיתית
                      אני חושב שצריך להפסיק לגמרי את כל עניין הדיונים על זמרים, בקשות שירים וכו', זה מוריד את הרמה המקצועית של הפורום, וזה עובדות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לוי ל.ל לוי ל.

                        @הדרי הפורום הפך לרדוד מבחינה מוזיקלית עם פחות משתמשים שמוזיקאים אמיתים בגלל החסימה של נטפרי שבעקבותיה רוב המשתמשים המקצועים עברו למוזיקאי(אני אישית התחלתי במוזיקאי ואני עדיין רוב הזמן שם), אני אישית מידי פעם לוקח על עצמי לעבד לחן מאחד הפורומים במידה והוא מספיק טוב וההקלטת ווקאל טובה באיכות בינונית

                        אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @לוי-ל כתב בהתחדשנו | קבוצת משתמש מומחה.:

                        @הדרי אישית מידי פעם לוקח על עצמי לעבד לחן מאחד הפורומים

                        לפני שנתיים כאן בפורום הלחנתי 6 שירים לחברי הפורום -- היתה תקופה יצירתית ממש הרגשתי כייף
                        למרות שיש רשומים בפורום כאן יותר מ12000 חברים ???!!!!
                        מאז החסימה של נט פרי מבחינת שית"פ מרגיש שאין עם מי לדבר כלכך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • לוי ל.ל מנותק
                          לוי ל.ל מנותק
                          לוי ל.
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילהח מנותק
                            חכם_בלילה
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            הפורום כרגע במצב שפל
                            אני בפורום כמעט שלוש שנים (עוד שבועיים ליתר דיוק ) ואני זוכר את הימים הטובים שלו...
                            היו פה דיונים, נושאים, והכי חשוב משתמשים פעילים
                            היום המשתמשים הפעילים זה כל מי שכתב כאן בנושא ועוד כמה בודדים.. (אני מדגיש פעילים לא סתם מחוברים...)
                            אם רוצים להחזיר את הפורום שיהיה כמו בימים הטובים שלו האפשרות היחידה זה לדון מול נטפרי ולהגיע להסכם (ולצערי ממה שאני יודע הם לא ממש רוצים...)
                            אבל עד שזה יקרה הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות לפורום זה פשוט לפרסם אותו
                            לשלוח לחבר שמבין במוזיקאי ולא בנטפרי, להעביר ולהפיץ את הפורום כי אם כל אחד יכניס לפחות 2 - 3 איש הפורום יתחיל לקבל קצת חיים...

                            זו דעתי ואני חושב שזו גם הדעה של כולם

                            שימו לב שיש פה חריגה מהנושא המקורי, הבעיה שאני לא יודע אם יש צוות פיקוח שיטפל בזה...
                            אז אם יש, נשמח שתעבירו לנושא יעודי בשביל זה..

                            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            4
                            • לוי ל.ל מנותק
                              לוי ל.ל מנותק
                              לוי ל.
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              אשמח שאחד המנהלים יעביר את הדיון לנושא יעודי( @יהודה-לה )

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יהודה'להי יהודה'לה נעל נושא זה ב-

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • לא נקרא 0
                              • פוסטים אחרונים
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • שליחת פנייה לניהול