דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מדריך | הצטרפות לקבוצות מוזיקה במייל

מדריך | הצטרפות לקבוצות מוזיקה במייל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
צור
288 פוסטים 109 כותבים 90.8k צפיות 32 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M mbsurkisgmail

    @רבקה
    אז מה זה (אני בן)
    תודה מראש

    רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #135

    @mbsurkisgmail אני מתייגת לך את @טיטו. הוא יודע. [טיטו - הוא שואל על הקבוצה של גיחצי, אם יש אפשרות שהוא יכנס]

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • רבקהר רבקה

      @mbsurkisgmail אני מתייגת לך את @טיטו. הוא יודע. [טיטו - הוא שואל על הקבוצה של גיחצי, אם יש אפשרות שהוא יכנס]

      טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #136

      @רבקה אמר במדריך | הצטרפות לקבוצות מוזיקה במייל:

      @mbsurkisgmail אני מתייגת לך את @טיטו. הוא יודע. [טיטו - הוא שואל על הקבוצה של גיחצי, אם יש אפשרות שהוא יכנס]

      צריך לשלוח מייל לגיחצי למייל apunpv@gmail.com ולכתוב בקשת כניסה ואז גיחצי שולח מייל עם כללים שרק ברגע שתכתוב שאתה מאשר לעמוד בהם אז הוא יכניס אותך וגם אז לפעמים זה רק פעם בכמה ימים שהוא מכניס

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ג מנותק
        ג מנותק
        גילה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #137

        מוזיקה VIP
        חברים יקרים הננו נרגשים להודיע שלאחר עבודה מאומצת, חזרנו אליכם עם בשורה משמחת עברנו לקבוצות גוגל ומעתה תוכלו לקבל את התוכן שוטף יותר מהיר יותר ואיכותי יותר!!

        המייל החדש להצטרפות אוטמטית הוא:

        Musika12121212+subscribe@googlegroups.com

        שימו לב: כולם חייבים להצטרף דרך המייל הנ"ל גם אלה שנרשמו בעבר. וגם פעלו לפי ההוראות שיכתבו לכם.

        ברוכים הבאים – ברוכים השבים!!

        בברכה ובהערצה- ואל תשכחו- מחכים לכל אחד ואחד ולכולם יחד!!

        היום נפגש במהדורה מטורפת ואיכותית ביותר.

        תפיצו לכולם מחכים לכם!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מוזיקאיםמ מנותק
          מוזיקאיםמ מנותק
          מוזיקאים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקאים
          #138
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • בן מנחםב מנותק
            בן מנחםב מנותק
            בן מנחם
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #139

            מוזיקה VIP


            שימו
            לב חברי הצאט היקרים מאוד לליבנו!!

            הצאט
            הנוכחי בתהליך פיצול ובהמשך הזמן יסגר לחלוטין, ויחולק לשני צאטים: א. צאט בנים ב.
            צאט בנות.

            כמה
            דברים חשובים: 1. הכללים נשארים אותם כללים וכל עדכון שנעלה בצאט כמובן יעלה
            בשניהם. 2. המהלך שנעשה כאן זה בעקבות פניות של כמה וכמה גורמים, ולאחר התייעצות
            שעשינו בעניין החלטנו לפצל את הצאט.

            המערכת
            עובדת בשבילכם ולמענם לילה ויום, ומחובתנו לשמור על גדרי הכשרות המנימלים של הצאט
            שזה חלוקה לשני צאטים.

            בעקבות
            כך נפתח מייל חדש, לשם תשלחו את הבקשה שלכם להיכן אתם רוצים להצטרף, לצאט בנים
            תכתבו 'בנים' לצאט בנות תכתבו 'בנות'.

            ובע"ה
            תוך זמן קצר המערכת תסנכרן את כל הנתונים והצאט יתחיל לפעול במתכונת החדשה.

            המייל
            להרשמה (בלבד): musika101010@gmail.com


            מוזיקה VIP


            חברים יקרים הננו נרגשים להודיע שלאחר עבודה מאומצת, חזרנו אליכם עם בשורה משמחת עברנו לקבוצות גוגל ומעתה תוכלו לקבל את התוכן שוטף יותר מהיר יותר ואיכותי יותר!!

            המייל החדש להצטרפות אוטמטית הוא:

            Musika12121212+subscribe@googlegroups.com

            שימו לב: כולם חייבים להצטרף דרך המייל הנ"ל גם אלה שנרשמו בעבר. וגם פעלו לפי ההוראות שיכתבו לכם.

            ברוכים הבאים – ברוכים השבים!!

            בברכה ובהערצה- ואל תשכחו- מחכים לכל אחד ואחד ולכולם יחד!!

            היום נפגש במהדורה מטורפת ואיכותית ביותר.

            תפיצו לכולם מחכים לכם!!

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • בן מנחםב בן מנחם

              מוזיקה VIP


              שימו
              לב חברי הצאט היקרים מאוד לליבנו!!

              הצאט
              הנוכחי בתהליך פיצול ובהמשך הזמן יסגר לחלוטין, ויחולק לשני צאטים: א. צאט בנים ב.
              צאט בנות.

              כמה
              דברים חשובים: 1. הכללים נשארים אותם כללים וכל עדכון שנעלה בצאט כמובן יעלה
              בשניהם. 2. המהלך שנעשה כאן זה בעקבות פניות של כמה וכמה גורמים, ולאחר התייעצות
              שעשינו בעניין החלטנו לפצל את הצאט.

              המערכת
              עובדת בשבילכם ולמענם לילה ויום, ומחובתנו לשמור על גדרי הכשרות המנימלים של הצאט
              שזה חלוקה לשני צאטים.

              בעקבות
              כך נפתח מייל חדש, לשם תשלחו את הבקשה שלכם להיכן אתם רוצים להצטרף, לצאט בנים
              תכתבו 'בנים' לצאט בנות תכתבו 'בנות'.

              ובע"ה
              תוך זמן קצר המערכת תסנכרן את כל הנתונים והצאט יתחיל לפעול במתכונת החדשה.

              המייל
              להרשמה (בלבד): musika101010@gmail.com


              מוזיקה VIP


              חברים יקרים הננו נרגשים להודיע שלאחר עבודה מאומצת, חזרנו אליכם עם בשורה משמחת עברנו לקבוצות גוגל ומעתה תוכלו לקבל את התוכן שוטף יותר מהיר יותר ואיכותי יותר!!

              המייל החדש להצטרפות אוטמטית הוא:

              Musika12121212+subscribe@googlegroups.com

              שימו לב: כולם חייבים להצטרף דרך המייל הנ"ל גם אלה שנרשמו בעבר. וגם פעלו לפי ההוראות שיכתבו לכם.

              ברוכים הבאים – ברוכים השבים!!

              בברכה ובהערצה- ואל תשכחו- מחכים לכל אחד ואחד ולכולם יחד!!

              היום נפגש במהדורה מטורפת ואיכותית ביותר.

              תפיצו לכולם מחכים לכם!!

              א מנותק
              א מנותק
              אחד מן המניין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #140

              @בן-מנחם אם אני בנטפרי וההורדות חסומות לי מהקבוצה המשודרגת
              ניסיתי לשחק עם ההגדרות של הקבוצה, אבל בכלזאת מה עושים??

              בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אחד מן המניין

                @בן-מנחם אם אני בנטפרי וההורדות חסומות לי מהקבוצה המשודרגת
                ניסיתי לשחק עם ההגדרות של הקבוצה, אבל בכלזאת מה עושים??

                בן מנחםב מנותק
                בן מנחםב מנותק
                בן מנחם
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #141

                @אחד-מן-המניין ו @הודיה-1
                יש כפתור חץ מעל הקבצים שמוריד הכל בקובץ דחוס כך אפשר להוריד בצורה כזאות זה לא נחסם

                אם עדין לא עובד לכם / ן מומלץ שתשלחו לי בצאט [ המחולק ] ואני יגיב ויעזור

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • עדי 0ע מנותק
                  עדי 0ע מנותק
                  עדי 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #142

                  אני רוצה להתחבר לצאט של מוזיקה
                  איך עושים את זה??

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • עדי 0ע עדי 0

                    אני רוצה להתחבר לצאט של מוזיקה
                    איך עושים את זה??

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שבי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #143

                    @עדי-0 musika101010@gmail.com
                    תשלחי לשם בקשה

                    עדי 0ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שבי 0

                      @עדי-0 musika101010@gmail.com
                      תשלחי לשם בקשה

                      עדי 0ע מנותק
                      עדי 0ע מנותק
                      עדי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #144

                      @שבי-0 למה שלחתי ולא הכניסו אותי?????
                      זה לוקח זמן💁 💁 💁

                      בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • עדי 0ע עדי 0

                        @שבי-0 למה שלחתי ולא הכניסו אותי?????
                        זה לוקח זמן💁 💁 💁

                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחםב מנותק
                        בן מנחם
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #145

                        @עדי-0
                        תשלחי כרגע ואני יצרף בהמשך .....

                        עדי 0ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • בן מנחםב בן מנחם

                          @עדי-0
                          תשלחי כרגע ואני יצרף בהמשך .....

                          עדי 0ע מנותק
                          עדי 0ע מנותק
                          עדי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #146

                          @בן-מנחם זה של בנים ובנות או רק של בנות?

                          בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • עדי 0ע עדי 0

                            @בן-מנחם זה של בנים ובנות או רק של בנות?

                            בן מנחםב מנותק
                            בן מנחםב מנותק
                            בן מנחם
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #147

                            @עדי-0
                            כותבים בפניה מי אתם בן בת ואז מיצטרפים לצאט שמתאים .....

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #148
                              פוסט זה נמחק!
                              בן מנחםב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • TALYT TALY

                                פוסט זה נמחק!

                                בן מנחםב מנותק
                                בן מנחםב מנותק
                                בן מנחם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #149
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #150

                                  חבר'ה-
                                  חבל שנאסור בסוף להפסיק לפרסם כאן את קבוצת VIP!!!!
                                  אז כבר ידוע של @בן-מנחם יש יד בקבוצה הזו- אבל לא כאן המקום לדבר על זה!!
                                  בטח שלא לעדכן בהתפתחות שלה!
                                  בטח שלא לשאול שאלות עליה!
                                  ולהתחיל לדון בה!!

                                  שימו לב להיות עניניים.
                                  המייל שלה להצטרפות מופיע כאן- אין צורך לפתח יותר מזה.

                                  אם נראה שהדבר חוזר על עצמו זה באופן טוטאלי יאסר באתר!!!

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                                    @בן-מנחם

                                    מיוזק סקופ

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אביגיל גילבחר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #151
                                    פוסט זה נמחק!
                                    הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אביגיל גילבחר

                                      פוסט זה נמחק!

                                      הלב שליה מנותק
                                      הלב שליה מנותק
                                      הלב שלי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #152

                                      @אביגיל-גילבחר איך מוכיחים שאני בת? הרי בכיף אפשר לעבוד עליהם!

                                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הלב שליה הלב שלי

                                        @אביגיל-גילבחר איך מוכיחים שאני בת? הרי בכיף אפשר לעבוד עליהם!

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אביגיל גילבחר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #153

                                        @הלב-שלי ברור שאפשר לעבוד עליהם כמו בכל דבר..
                                        בדברים האלה צריך להיות כנה עם עצמך ולא לשקר

                                        הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אביגיל גילבחר

                                          @הלב-שלי ברור שאפשר לעבוד עליהם כמו בכל דבר..
                                          בדברים האלה צריך להיות כנה עם עצמך ולא לשקר

                                          הלב שליה מנותק
                                          הלב שליה מנותק
                                          הלב שלי
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלב שלי
                                          #154

                                          @אביגיל-גילבחר אבל גבר שבא לו ישקר! ואז זה ממש לא טוב כי כולן בטוחות שהצאט הוא של בנות בלבד ועושת ככל העולה על רוחן

                                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • רבקהר רבקה נעל נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול