תוויות
-
למה התוויות נראות כך?

@צוות-פיקוח -
למה התוויות נראות כך?

@צוות-פיקוח -
למה התוויות נראות כך?

@צוות-פיקוח -
@י-ביטון אמר בתוויות:
למה התוויות נראות כך?

איפה התגית נראית לך כה?
כשאני רואה את התגית שלך או של כל אחד אחר אין את המרוח הזה... -
@י-ביטון יש הרבה פעמים באגים באתר
זה קורא לי מלאאא רוב הפעמים מרעננים וזה עוזר
אם לא תצא ותכנס שוב לאתר ואם זה לא עוזר
אז זה בעיה שההנהלה צריכה לטפל בה מקווה שהייתי מובן!!!פעם הבאה תרענן לפני שאתה פותח נושא
-
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
@י-ביטון יש הרבה פעמים באגים באתר
זה קורא לי מלאאא רוב הפעמים מרעננים וזה עוזר
אם לא תצא ותכנס שוב לאתר ואם זה לא עוזר
אז זה בעיה שההנהלה צריכה לטפל בה מקווה שהייתי מובן!!!פעם הבאה תרענן לפני שאתה פותח נושא
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בתוויות:
אז זה בעיה שההנהלה צריכה לטפל בה מקווה שהייתי מובן!!!
וואו. רגע... שנייה... מי זה מדבר???
הנה הבעייה שלו [ @י-ביטון ] נפתרה. יש דבר כזה שנקרא ריענון. אם זה עוזר כנראה שהבאגים הם במחשב שלכם ספציפית ולא אצל כל המשתמשים. לי זה לא קרה מעולם הבאגים האלה. כמובן שההנהלה תנסה לסדר את זה - אבל הצורה בה ביקשת את זה מעוררת דובים מרבצם.
אני אהייה הכי בוטה במקרה הזה:
אף אחד לא חייב כלום לאף אחד. שום בקשה בסגנון כזה לא תתקבל יפה!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
