קומטאנץ
-
מי שיש לו חלקים של קומטאנץ ויכול לשלוח
תודה רבה -
מי שיש לו חלקים של קומטאנץ ויכול לשלוח
תודה רבה@נחמיה-סבן-1 בבקשה
https://www.google.com/search?q=%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%90%D7%A0%D7%A5+%D7%99%D7%95%D7%98%D7%99%D7%95%D7%91&rlz=1C1CHZN_iwIL938IL939&oq=%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%90%D7%A0%D7%A5+%D7%99%D7%95%D7%98%D7%99%D7%95%D7%91&aqs=chrome..69i57.3437j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 -
מי שיש לו חלקים של קומטאנץ ויכול לשלוח
תודה רבה@נחמיה-סבן-1 הנה כמה https://send.magicode.me/send-file/file/0***1f4176317e58c63e7622f68e7fdfa0f0dc8b411/view
https://send.magicode.me/send-file/file/*f7d3dd24c1b28903edc1b90b292451257359dd89/view
https://send.magicode.me/send-file/file/**9a1fe81b06b8e62e1aa3094f9d1051d9e33865b0/view
https://send.magicode.me/send-file/file/**2b277542f94b6dbe06861d6965618908421ed879/view
https://send.magicode.me/send-file/file/**8438744bdfafd94ed78113d306d647063d9984d6/view
https://send.magicode.me/send-file/file/**b7c9d772da95b94af0423db15b196974268b57c1/view
לא לשכוח להוריד כוכביות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות