דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. margalit - בלוג
  3. תגובות ושאלות

תגובות ושאלות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר margalit - בלוג
69 פוסטים 12 כותבים 7.0k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @margalit שכויי'ח,

    לא חשבתי שיהיו לי את הכלים שיש לך על המסך,
    אבל אין לי שום כלי,
    והעליתי הסרטת מסך בשביל זה,
    אולי צריך להתקין אותם ואני לא יודע איך,
    כמו כן אחרי שאני מחבא את הקלידים, צריך ללחוץ על עוד כפתור באורגן עצמו,
    או שפשוט מנגנים (אני מאמין שאין לך מושג בזה).
    ובכל מקרה איך מגיעים אליהם דרך קיובייס (דרך מה שכתבת - אצלי א"א)

    אני יודע שזה קשה...
    ובכל זאת - אשמח מאד

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א.ה. 2א א.ה. 2

      @margalit שכויי'ח,

      לא חשבתי שיהיו לי את הכלים שיש לך על המסך,
      אבל אין לי שום כלי,
      והעליתי הסרטת מסך בשביל זה,
      אולי צריך להתקין אותם ואני לא יודע איך,
      כמו כן אחרי שאני מחבא את הקלידים, צריך ללחוץ על עוד כפתור באורגן עצמו,
      או שפשוט מנגנים (אני מאמין שאין לך מושג בזה).
      ובכל מקרה איך מגיעים אליהם דרך קיובייס (דרך מה שכתבת - אצלי א"א)

      אני יודע שזה קשה...
      ובכל זאת - אשמח מאד

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

      אבל אין לי שום כלי,

      או שכלים לא מותקנים (קיובייס מקורי?)
      או שמסומן משהו בבחירה וצריך לאפס את זה
      תנסה לעשות ככה:
      1.
      a009635e-410f-495b-b7b4-aefc7da723ef-image.png

      9d55738d-5ef8-4c7f-943a-e6dae01d24cf-image.png

      5e5120d9-051b-4fb4-96a3-eb8915441508-image.png

      זה אמור לאפס

      אפשר להוסיף ינסטרומנט גם דרך הוספת רצועה ככה:
      b61a732e-762d-448d-a433-9d744d7c3384-image.png

      וכאן לבחור את הכלי הרצוי
      6eff4b43-44c3-40ee-ab9f-d73c7eacacd2-image.png

      @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

      כמו כן אחרי שאני מחבא את הקלידים, צריך ללחוץ על עוד כפתור באורגן עצמו,
      או שפשוט מנגנים

      אמור להיות שלא צריך ללחוץ על כלום

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • margalitM margalit

        @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

        אבל אין לי שום כלי,

        או שכלים לא מותקנים (קיובייס מקורי?)
        או שמסומן משהו בבחירה וצריך לאפס את זה
        תנסה לעשות ככה:
        1.
        a009635e-410f-495b-b7b4-aefc7da723ef-image.png

        9d55738d-5ef8-4c7f-943a-e6dae01d24cf-image.png

        5e5120d9-051b-4fb4-96a3-eb8915441508-image.png

        זה אמור לאפס

        אפשר להוסיף ינסטרומנט גם דרך הוספת רצועה ככה:
        b61a732e-762d-448d-a433-9d744d7c3384-image.png

        וכאן לבחור את הכלי הרצוי
        6eff4b43-44c3-40ee-ab9f-d73c7eacacd2-image.png

        @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

        כמו כן אחרי שאני מחבא את הקלידים, צריך ללחוץ על עוד כפתור באורגן עצמו,
        או שפשוט מנגנים

        אמור להיות שלא צריך ללחוץ על כלום

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @margalit יש מצב שאת מעלה את מה שהגיע עם התוכנה?

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @margalit יש מצב שאת מעלה את מה שהגיע עם התוכנה?

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @א-ה-2
          מה הכוונה מעלה?
          את הכלים? או צילום מסך?

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • margalitM margalit

            @א-ה-2
            מה הכוונה מעלה?
            את הכלים? או צילום מסך?

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @margalit את הכלים, כמובן..
            ומה עם המדריכים?
            מחכים בכיליון עיניים

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א.ה. 2א א.ה. 2

              @margalit את הכלים, כמובן..
              ומה עם המדריכים?
              מחכים בכיליון עיניים

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @א-ה-2
              הייתה לי תקופה קצת משובשת...
              בעז"ה סוף שבוע הזה או תחילת שבוע הבא אני אכתוב מדריך

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
              • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
              • margalitM margalit

                @א-ה-2
                הייתה לי תקופה קצת משובשת...
                בעז"ה סוף שבוע הזה או תחילת שבוע הבא אני אכתוב מדריך

                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2א מנותק
                א.ה. 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @margalit אין אצלי את האפשרות לבחור קצב..
                צצצצ.png

                מוזיקה.
                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א.ה. 2א א.ה. 2

                  @margalit אין אצלי את האפשרות לבחור קצב..
                  צצצצ.png

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @א-ה-2
                  על הסרגל למטה תקליק בימני ויהיו שם אופציות של מה יהיה מוצג
                  תסמן וי ב-Tempo&Time Signature
                  ceed439a-c2e7-4857-882f-5e6bfb904c0b-image.png

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
                  • נתנאל 0נ מנותק
                    נתנאל 0נ מנותק
                    נתנאל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @margalit אמר בקיובייס- MIDI חלק ב'- שלבי ההקלטה:

                    אפשר להפעיל את המטרונות שתי תיבות לפני שמתחיל להפעיל את הפרוייקט מכאן:

                    א. תודה על המדריך
                    ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות? 😉
                    ג. לא הבנתי מה זה אומר

                    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נתנאל 0נ נתנאל 0

                      @margalit אמר בקיובייס- MIDI חלק ב'- שלבי ההקלטה:

                      אפשר להפעיל את המטרונות שתי תיבות לפני שמתחיל להפעיל את הפרוייקט מכאן:

                      א. תודה על המדריך
                      ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות? 😉
                      ג. לא הבנתי מה זה אומר

                      margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                      א. תודה על המדריך

                      בכיף

                      @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                      ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות?

                      חחחחח
                      תוקן

                      @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                      ג. לא הבנתי מה זה אומר

                      לפעמים רוצים לשמוע את הקצב לפני תחילת הנגינה כדי להיכנס באופן מדוייק
                      אז כשמפעילים את זה שומעים את המטרונום/ת ( 😉 ) שתי תיבות ורק אז זה מתחיל להקליט
                      בזמן ששומעים את המטרונות הקורוס לא זז, עדיין לא מופעל הפרוייקט
                      הוא מופעל כזה גומר להשמיע את שתי התיבות של המטרונום.

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
                      • N מנותק
                        N מנותק
                        ntz
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        מדריכים ממש מקצועיים ומובנים.
                        ייש"כ גדול!

                        אפשר ליצור קשר במייל:
                        noam6947@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • margalitM margalit

                          @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                          א. תודה על המדריך

                          בכיף

                          @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                          ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות?

                          חחחחח
                          תוקן

                          @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                          ג. לא הבנתי מה זה אומר

                          לפעמים רוצים לשמוע את הקצב לפני תחילת הנגינה כדי להיכנס באופן מדוייק
                          אז כשמפעילים את זה שומעים את המטרונום/ת ( 😉 ) שתי תיבות ורק אז זה מתחיל להקליט
                          בזמן ששומעים את המטרונות הקורוס לא זז, עדיין לא מופעל הפרוייקט
                          הוא מופעל כזה גומר להשמיע את שתי התיבות של המטרונום.

                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @margalit משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)
                          וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                          יש פתרון לזה?

                          מוזיקה.
                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                          margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א.ה. 2א א.ה. 2

                            @margalit משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)
                            וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                            יש פתרון לזה?

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                            משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

                            אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
                            תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

                            אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
                            898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

                            תבדוק שזה אותו דבר

                            @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                            וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                            יש פתרון לזה?

                            אין לי מושג

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • margalitM margalit

                              @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                              משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

                              אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
                              תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

                              אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
                              898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

                              תבדוק שזה אותו דבר

                              @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                              וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                              יש פתרון לזה?

                              אין לי מושג

                              מויישה הבכירמ מנותק
                              מויישה הבכירמ מנותק
                              מויישה הבכיר
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              ===group

                              ===@margalit אמר בתגובות ושאלות:

                              @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                              משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

                              אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
                              תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

                              אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
                              898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

                              תבדוק שזה אותו דבר

                              @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                              וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                              יש פתרון לזה?

                              אין לי מושג

                              מה לא זז? המטרונום? כי זה נמצא פה, כאילו הוא סימן את השני בלי הראשון: צילום מסך 2022-08-17 222414.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #22

                                @margalit מדריכים מאוד יפים וברורים.
                                סתם שאלה,
                                אני רוצה להדגים פעולה מסוימת בקיובייס לקולגה, איך הקלטת את ה - GIF במדריך שעשית?

                                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                  @margalit מדריכים מאוד יפים וברורים.
                                  סתם שאלה,
                                  אני רוצה להדגים פעולה מסוימת בקיובייס לקולגה, איך הקלטת את ה - GIF במדריך שעשית?

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  @טכנאי-קיובייס-12
                                  בפורמט פקטורי

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • yaelY מנותק
                                    yaelY מנותק
                                    yael
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @margalit הארה קטנה..
                                    כתבת שסדר הופעת הדיאזים הוא בקוורטות...
                                    הדיאזים לא מופיעים בקוינטות?

                                    הכוונה לפוסט שאת מסבירה את שיטת הדיאזים/במולים

                                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                    יהודה גלרי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yaelY yael

                                      @margalit הארה קטנה..
                                      כתבת שסדר הופעת הדיאזים הוא בקוורטות...
                                      הדיאזים לא מופיעים בקוינטות?

                                      הכוונה לפוסט שאת מסבירה את שיטת הדיאזים/במולים

                                      יהודה גלרי מנותק
                                      יהודה גלרי מנותק
                                      יהודה גלר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה גלר
                                      #25

                                      @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
                                      לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

                                      yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • יהודה גלרי יהודה גלר

                                        @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
                                        לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

                                        yaelY מנותק
                                        yaelY מנותק
                                        yael
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @יהודה-גלר אמר בתגובות ושאלות:

                                        @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
                                        לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

                                        נכון, אבל לי ידוע שמדברים על זה בקווינטות
                                        אף פעם לא שמעתי שמישהו מדבר על זה בקורטות
                                        אבל באמת בסוף זה משלים ויוצא אותו דבר תלוי אם ירדת או עלית

                                        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                                          איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                          margalitM yaelY 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול