דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. margalit - בלוג
  3. תגובות ושאלות

תגובות ושאלות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר margalit - בלוג
69 פוסטים 12 כותבים 7.0k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM margalit

    @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

    אבל אין לי שום כלי,

    או שכלים לא מותקנים (קיובייס מקורי?)
    או שמסומן משהו בבחירה וצריך לאפס את זה
    תנסה לעשות ככה:
    1.
    a009635e-410f-495b-b7b4-aefc7da723ef-image.png

    9d55738d-5ef8-4c7f-943a-e6dae01d24cf-image.png

    5e5120d9-051b-4fb4-96a3-eb8915441508-image.png

    זה אמור לאפס

    אפשר להוסיף ינסטרומנט גם דרך הוספת רצועה ככה:
    b61a732e-762d-448d-a433-9d744d7c3384-image.png

    וכאן לבחור את הכלי הרצוי
    6eff4b43-44c3-40ee-ab9f-d73c7eacacd2-image.png

    @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

    כמו כן אחרי שאני מחבא את הקלידים, צריך ללחוץ על עוד כפתור באורגן עצמו,
    או שפשוט מנגנים

    אמור להיות שלא צריך ללחוץ על כלום

    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2א מנותק
    א.ה. 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @margalit יש מצב שאת מעלה את מה שהגיע עם התוכנה?

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א.ה. 2א א.ה. 2

      @margalit יש מצב שאת מעלה את מה שהגיע עם התוכנה?

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @א-ה-2
      מה הכוונה מעלה?
      את הכלים? או צילום מסך?

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • margalitM margalit

        @א-ה-2
        מה הכוונה מעלה?
        את הכלים? או צילום מסך?

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @margalit את הכלים, כמובן..
        ומה עם המדריכים?
        מחכים בכיליון עיניים

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @margalit את הכלים, כמובן..
          ומה עם המדריכים?
          מחכים בכיליון עיניים

          margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @א-ה-2
          הייתה לי תקופה קצת משובשת...
          בעז"ה סוף שבוע הזה או תחילת שבוע הבא אני אכתוב מדריך

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
          • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
          • margalitM margalit

            @א-ה-2
            הייתה לי תקופה קצת משובשת...
            בעז"ה סוף שבוע הזה או תחילת שבוע הבא אני אכתוב מדריך

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @margalit אין אצלי את האפשרות לבחור קצב..
            צצצצ.png

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א.ה. 2א א.ה. 2

              @margalit אין אצלי את האפשרות לבחור קצב..
              צצצצ.png

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @א-ה-2
              על הסרגל למטה תקליק בימני ויהיו שם אופציות של מה יהיה מוצג
              תסמן וי ב-Tempo&Time Signature
              ceed439a-c2e7-4857-882f-5e6bfb904c0b-image.png

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
              • נתנאל 0נ מנותק
                נתנאל 0נ מנותק
                נתנאל 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @margalit אמר בקיובייס- MIDI חלק ב'- שלבי ההקלטה:

                אפשר להפעיל את המטרונות שתי תיבות לפני שמתחיל להפעיל את הפרוייקט מכאן:

                א. תודה על המדריך
                ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות? 😉
                ג. לא הבנתי מה זה אומר

                margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נתנאל 0נ נתנאל 0

                  @margalit אמר בקיובייס- MIDI חלק ב'- שלבי ההקלטה:

                  אפשר להפעיל את המטרונות שתי תיבות לפני שמתחיל להפעיל את הפרוייקט מכאן:

                  א. תודה על המדריך
                  ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות? 😉
                  ג. לא הבנתי מה זה אומר

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                  א. תודה על המדריך

                  בכיף

                  @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                  ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות?

                  חחחחח
                  תוקן

                  @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                  ג. לא הבנתי מה זה אומר

                  לפעמים רוצים לשמוע את הקצב לפני תחילת הנגינה כדי להיכנס באופן מדוייק
                  אז כשמפעילים את זה שומעים את המטרונום/ת ( 😉 ) שתי תיבות ורק אז זה מתחיל להקליט
                  בזמן ששומעים את המטרונות הקורוס לא זז, עדיין לא מופעל הפרוייקט
                  הוא מופעל כזה גומר להשמיע את שתי התיבות של המטרונום.

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
                  • N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    מדריכים ממש מקצועיים ומובנים.
                    ייש"כ גדול!

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • margalitM margalit

                      @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                      א. תודה על המדריך

                      בכיף

                      @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                      ב. טעות הקלדה או שקיים דבר כזה מטרונות?

                      חחחחח
                      תוקן

                      @נתנאל-0 אמר בתגובות ושאלות:

                      ג. לא הבנתי מה זה אומר

                      לפעמים רוצים לשמוע את הקצב לפני תחילת הנגינה כדי להיכנס באופן מדוייק
                      אז כשמפעילים את זה שומעים את המטרונום/ת ( 😉 ) שתי תיבות ורק אז זה מתחיל להקליט
                      בזמן ששומעים את המטרונות הקורוס לא זז, עדיין לא מופעל הפרוייקט
                      הוא מופעל כזה גומר להשמיע את שתי התיבות של המטרונום.

                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @margalit משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)
                      וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                      יש פתרון לזה?

                      מוזיקה.
                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                        @margalit משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)
                        וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                        יש פתרון לזה?

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                        משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

                        אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
                        תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

                        אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
                        898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

                        תבדוק שזה אותו דבר

                        @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                        וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                        יש פתרון לזה?

                        אין לי מושג

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        מויישה הבכירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM margalit

                          @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                          משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

                          אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
                          תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

                          אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
                          898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

                          תבדוק שזה אותו דבר

                          @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                          וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                          יש פתרון לזה?

                          אין לי מושג

                          מויישה הבכירמ מנותק
                          מויישה הבכירמ מנותק
                          מויישה הבכיר
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          ===group

                          ===@margalit אמר בתגובות ושאלות:

                          @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                          משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

                          אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
                          תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

                          אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
                          898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

                          תבדוק שזה אותו דבר

                          @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

                          וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
                          יש פתרון לזה?

                          אין לי מושג

                          מה לא זז? המטרונום? כי זה נמצא פה, כאילו הוא סימן את השני בלי הראשון: צילום מסך 2022-08-17 222414.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @margalit מדריכים מאוד יפים וברורים.
                            סתם שאלה,
                            אני רוצה להדגים פעולה מסוימת בקיובייס לקולגה, איך הקלטת את ה - GIF במדריך שעשית?

                            margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                              @margalit מדריכים מאוד יפים וברורים.
                              סתם שאלה,
                              אני רוצה להדגים פעולה מסוימת בקיובייס לקולגה, איך הקלטת את ה - GIF במדריך שעשית?

                              margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @טכנאי-קיובייס-12
                              בפורמט פקטורי

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • yaelY מנותק
                                yaelY מנותק
                                yael
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @margalit הארה קטנה..
                                כתבת שסדר הופעת הדיאזים הוא בקוורטות...
                                הדיאזים לא מופיעים בקוינטות?

                                הכוונה לפוסט שאת מסבירה את שיטת הדיאזים/במולים

                                לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                יהודה גלרי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • yaelY yael

                                  @margalit הארה קטנה..
                                  כתבת שסדר הופעת הדיאזים הוא בקוורטות...
                                  הדיאזים לא מופיעים בקוינטות?

                                  הכוונה לפוסט שאת מסבירה את שיטת הדיאזים/במולים

                                  יהודה גלרי מנותק
                                  יהודה גלרי מנותק
                                  יהודה גלר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה גלר
                                  #25

                                  @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
                                  לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

                                  yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • יהודה גלרי יהודה גלר

                                    @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
                                    לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

                                    yaelY מנותק
                                    yaelY מנותק
                                    yael
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @יהודה-גלר אמר בתגובות ושאלות:

                                    @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
                                    לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

                                    נכון, אבל לי ידוע שמדברים על זה בקווינטות
                                    אף פעם לא שמעתי שמישהו מדבר על זה בקורטות
                                    אבל באמת בסוף זה משלים ויוצא אותו דבר תלוי אם ירדת או עלית

                                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                                      איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      margalitM yaelY 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                        מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                                        איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                                        מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו

                                        בכיף 🙂

                                        @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                                        איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                                        לא יודעת איזה תרגילים יש על זה
                                        אבל אני חושבת שכשמנגנים הרבה זה בסוף מגיע לבד

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                          מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                                          איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                                          yaelY מנותק
                                          yaelY מנותק
                                          yael
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                                          מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                                          איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                                          https://www.youtube.com/watch?v=5WGTp56yczQ

                                          https://www.youtube.com/watch?v=VwVgWqZnfRo

                                          לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                                          אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול