דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. margalit - בלוג
  3. תגובות ושאלות

תגובות ושאלות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר margalit - בלוג
69 פוסטים 12 כותבים 7.0k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM margalit

    @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

    משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

    אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
    תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

    אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
    898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

    תבדוק שזה אותו דבר

    @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

    וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
    יש פתרון לזה?

    אין לי מושג

    מויישה הבכירמ מנותק
    מויישה הבכירמ מנותק
    מויישה הבכיר
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    ===group

    ===@margalit אמר בתגובות ושאלות:

    @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

    משום מה המטרונום לא עובד לי (יש לי את הסמל של זה, אני לוחץ ולא עושה כלום)

    אולי בעיה בהגדרות של המטרונום
    תנסה לבדוק ב Metronome Setup (נמצא בתוך Transport)

    אצלי ההגדרות של המטרונום נראות ככה:
    898fba47-3f71-44f3-9f90-5fc62d0f7c14-image.png

    תבדוק שזה אותו דבר

    @א-ה-2 אמר בתגובות ושאלות:

    וכן (אולי זה בעיה במעבד) אני צריך ללחוץ על פליי לפני שאני מתחיל את ההקלטה, אחרת זה לא זז..
    יש פתרון לזה?

    אין לי מושג

    מה לא זז? המטרונום? כי זה נמצא פה, כאילו הוא סימן את השני בלי הראשון: צילום מסך 2022-08-17 222414.png

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
      טכנאי קיובייס 12
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @margalit מדריכים מאוד יפים וברורים.
      סתם שאלה,
      אני רוצה להדגים פעולה מסוימת בקיובייס לקולגה, איך הקלטת את ה - GIF במדריך שעשית?

      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

        @margalit מדריכים מאוד יפים וברורים.
        סתם שאלה,
        אני רוצה להדגים פעולה מסוימת בקיובייס לקולגה, איך הקלטת את ה - GIF במדריך שעשית?

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @טכנאי-קיובייס-12
        בפורמט פקטורי

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • yaelY מנותק
          yaelY מנותק
          yael
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @margalit הארה קטנה..
          כתבת שסדר הופעת הדיאזים הוא בקוורטות...
          הדיאזים לא מופיעים בקוינטות?

          הכוונה לפוסט שאת מסבירה את שיטת הדיאזים/במולים

          לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

          יהודה גלרי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • yaelY yael

            @margalit הארה קטנה..
            כתבת שסדר הופעת הדיאזים הוא בקוורטות...
            הדיאזים לא מופיעים בקוינטות?

            הכוונה לפוסט שאת מסבירה את שיטת הדיאזים/במולים

            יהודה גלרי מנותק
            יהודה גלרי מנותק
            יהודה גלר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה גלר
            #25

            @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
            לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

            yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • יהודה גלרי יהודה גלר

              @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
              לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

              yaelY מנותק
              yaelY מנותק
              yael
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @יהודה-גלר אמר בתגובות ושאלות:

              @yael קוורטות וקווינטות הם היפוך אחד של השני ( מרווחים משלימים) לכן אפשר להגיד כך או כך.
              לדוגמה, אם נעלה מדו לסול זה קווינטה אבל אם נרד לסול זה קוורטה.

              נכון, אבל לי ידוע שמדברים על זה בקווינטות
              אף פעם לא שמעתי שמישהו מדבר על זה בקורטות
              אבל באמת בסוף זה משלים ויוצא אותו דבר תלוי אם ירדת או עלית

              לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבועא מנותק
                אפרת גלבוע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                margalitM yaelY 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                  מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                  איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                  margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                  מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו

                  בכיף 🙂

                  @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                  איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                  לא יודעת איזה תרגילים יש על זה
                  אבל אני חושבת שכשמנגנים הרבה זה בסוף מגיע לבד

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                    מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                    איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                    yaelY מנותק
                    yaelY מנותק
                    yael
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                    מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                    איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                    https://www.youtube.com/watch?v=5WGTp56yczQ

                    https://www.youtube.com/watch?v=VwVgWqZnfRo

                    לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                    אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • margalitM margalit

                      @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                      מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו

                      בכיף 🙂

                      @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                      איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                      לא יודעת איזה תרגילים יש על זה
                      אבל אני חושבת שכשמנגנים הרבה זה בסוף מגיע לבד

                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @margalit
                      אצלי זה לא כל כך מגיע לא יודעת אולי צריך לעבוד על זה עם מורה... ויש לי גם בעיה שהפסנתר שלי ישן כל כך עד שהקלידים שלו תקועים וקשים ככה שרק אם אני לוחצת חזק זה עובד ולכן אני אף פעם לא יכולה לנסות לנגן רך או עדין...

                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • yaelY yael

                        @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                        מרגלית תודה רבה על כל הידע שאת תורמת לנו יש לי שאלה:
                        איך אפשר לעבוד על הדינמיקה בפסנתר? איזה תרגילים יש לזה?

                        https://www.youtube.com/watch?v=5WGTp56yczQ

                        https://www.youtube.com/watch?v=VwVgWqZnfRo

                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבועא מנותק
                        אפרת גלבוע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @yael
                        שלחת לי בטעות סרטונים על פיזיקה... למרות שלא אתנגד ללמוד על זה קצת...חח

                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                        yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • margalitM margalit

                          כאן אפשר לכתוב תגובות/שאלות על המדריכים

                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבוע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @margalit
                          יש לי עוד שאלה: יש לי אורגן ימהה E453 ואני רוצה לחבר אותו למחשב איזה תוכנה צריך להוריד ומה צריך עוד לעשות חוץ מזה?

                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • margalitM margalit התייחס לנושא זה ב
                          • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                            @yael
                            שלחת לי בטעות סרטונים על פיזיקה... למרות שלא אתנגד ללמוד על זה קצת...חח

                            yaelY מנותק
                            yaelY מנותק
                            yael
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                            @yael
                            שלחת לי בטעות סרטונים על פיזיקה... למרות שלא אתנגד ללמוד על זה קצת...חח

                            חחחחחחחחחחחחחח חסום בנטפרי

                            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מנגןמ מנותק
                              מנגןמ מנותק
                              מנגן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנגן
                              #34

                              @margalit קודם כל - תודה על המדריכים המובנים !
                              ב. איך יודעים עם הסולם הזה הוא מינורי או מז'ורי ?לפי הדיאז/בימול ?
                              למשל בתמונה הזו
                              db8741fa-d58f-418b-9cbf-f90e35e75666-image.png
                              את מסבירה שבמז'ור עולים חצי טון אחרי הדיאז האחרון ובמינור יורדים טון וחצי אחרי הדיאז האחרון
                              אז אם אני רואה דיאז, איך אני יודע שזה מינורי או מז'ורי ?
                              תודה רבה על הכל

                              margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מנגןמ מנגן

                                @margalit קודם כל - תודה על המדריכים המובנים !
                                ב. איך יודעים עם הסולם הזה הוא מינורי או מז'ורי ?לפי הדיאז/בימול ?
                                למשל בתמונה הזו
                                db8741fa-d58f-418b-9cbf-f90e35e75666-image.png
                                את מסבירה שבמז'ור עולים חצי טון אחרי הדיאז האחרון ובמינור יורדים טון וחצי אחרי הדיאז האחרון
                                אז אם אני רואה דיאז, איך אני יודע שזה מינורי או מז'ורי ?
                                תודה רבה על הכל

                                margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @מנגן
                                אי אפשר לדעת רק מסימני ההתק
                                יודעים לפי המנגינה וההרמוניה.

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבוע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  יש לי שאלה:
                                  ראיתי ביצירה של אחיה אשר שנקראת "יוסף ניגון" את רצף האקורדים הבא : Cm F Gm Em Eb
                                  D7 A
                                  ומעניין אותי לדעת באיזו "זכות" הוא מכניס את F וEm כלומר בהנחה שזה סולם דו מינור ואם זה לא אז איזה סולם זה.

                                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                  margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                    יש לי שאלה:
                                    ראיתי ביצירה של אחיה אשר שנקראת "יוסף ניגון" את רצף האקורדים הבא : Cm F Gm Em Eb
                                    D7 A
                                    ומעניין אותי לדעת באיזו "זכות" הוא מכניס את F וEm כלומר בהנחה שזה סולם דו מינור ואם זה לא אז איזה סולם זה.

                                    margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37

                                    @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                                    יש לי שאלה:
                                    ראיתי ביצירה של אחיה אשר שנקראת "יוסף ניגון" את רצף האקורדים הבא : Cm F Gm Em Eb
                                    D7 A
                                    ומעניין אותי לדעת באיזו "זכות" הוא מכניס את F וEm כלומר בהנחה שזה סולם דו מינור ואם זה לא אז איזה סולם זה.

                                    אז ככה, בכל שיר מינורי אפשר לקחת אקורדים מהסולם המז'ורי שלו
                                    F ו Em הם הדרגות ה שלישית והרבעית בסולם C מז'ור ולכן יש להן "זכות" מלאה להיות נוכחים באירוע... 😉

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • margalitM margalit

                                      כאן אפשר לכתוב תגובות/שאלות על המדריכים

                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבועא מנותק
                                      אפרת גלבוע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #38

                                      @margalit
                                      תודה על כל התשובות.
                                      יש לי שאלה נתקלתי בתירגול הבא:
                                      שאלה.JPG
                                      ולא הבנתי איך אני אמורה לדעת לאיזה טוניקה הצלילים נמשכים?

                                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                        @margalit
                                        תודה על כל התשובות.
                                        יש לי שאלה נתקלתי בתירגול הבא:
                                        שאלה.JPG
                                        ולא הבנתי איך אני אמורה לדעת לאיזה טוניקה הצלילים נמשכים?

                                        margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                                        @margalit
                                        תודה על כל התשובות.
                                        יש לי שאלה נתקלתי בתירגול הבא:
                                        שאלה.JPG
                                        ולא הבנתי איך אני אמורה לדעת לאיזה טוניקה הצלילים נמשכים?

                                        תנגני את זה ואת תרגישי לבד מה הצליל הבא...

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        אפרת גלבועא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • margalitM margalit

                                          @אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:

                                          @margalit
                                          תודה על כל התשובות.
                                          יש לי שאלה נתקלתי בתירגול הבא:
                                          שאלה.JPG
                                          ולא הבנתי איך אני אמורה לדעת לאיזה טוניקה הצלילים נמשכים?

                                          תנגני את זה ואת תרגישי לבד מה הצליל הבא...

                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @margalit
                                          😲 😲 😲
                                          טוב אנסה...

                                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול