תגובות ושאלות
-
@margalit
לא גמרתי את כולה התייאשתי מכל שירי הגן האלו ...
אבל ניגנתי את רובה... סך הכל די בסדר אני מנגנת עם מטרונום וזה נשמע הגיוני לפי הקצב (לי זה היה נשמע סבבה העניין הוא שאין לי באמת מושג איך זה אמור להישמע)
אני אעבוד על זה חזק בעזרת השם בחופש הזה.... -
@אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:
@margalit
יש לי עוד שאלה: איך מסבירים למישהי בערך בכיתה ד על משקל (כאילו באיזה רמה מרחיבים לה ואיך)בכיתה ד לא הייתי מרחיבה מעבר למשקלים של רבעים
אלא אם כן ברמה ממש גבוה
ולהסביר מלמעלה שזה כמה רבעים יש בכל תיבה
ונראה לי שזהו -
@אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:
@margalit
ולהסביר לה שזה משפיע על השיר?
ללמד אותה להשתמש במטרונום? (היא מתחילה ללמוד אקורדים)לא יודעת לענות לך על זה
זה מאוד משתנה
וזה גם תלוי ברמה שלה
נראה לי שתתחילי להסביר לה ותשימי לב אליה
שזה לא יהיה כבד עליה
ותנסי להתמקד כמה שיותר במה שהיא צריכה לשיר מסויים -
@אפרת-גלבוע
אני לא יכולה להקליט עכשיו
אבל זה תו אחד באורך של 3 שמיניות ואז תו של שמינית -
-
@אפרת-גלבוע אמר בתגובות ושאלות:
@margalit
קשות מידי....לאט לאט...
בכל מקרה אפשר שתשמיעי לי איך נשמע תו של רבע מנוקד שאחריו שמינית?