דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
91 פוסטים 16 כותבים 6.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

    @אחטיגיויזן יש משהו גם לקורג?

    ahaA מנותק
    ahaA מנותק
    aha
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
    #44

    @הקלידן-הצפוני
    זה שהגיב לי על הניגון אש של יעקב שוואקי זה אתה?
    https://www.youtube.com/watch?v=ujWEbJFUw5w

    הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ahaA aha

      @הקלידן-הצפוני
      זה שהגיב לי על הניגון אש של יעקב שוואקי זה אתה?
      https://www.youtube.com/watch?v=ujWEbJFUw5w

      הקלידן הצפוניה מנותק
      הקלידן הצפוניה מנותק
      הקלידן הצפוני
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45

      @aha כן זה אני

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ahaA aha

        @א-ה-2
        https://send.magicode.me/send-file/file/50528f***397cac19fdf9d224639aee0c5fcbc39cd7/view
        המקצב
        שרולי ברונכר ואברומי ויינברג שובו אליי

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
        #46

        @aha רק עכשיו ראיתי, וכבר הקובץ לא קיים 😞
        תוכל להעלות שוב?

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @aha רק עכשיו ראיתי, וכבר הקובץ לא קיים 😞
          תוכל להעלות שוב?

          ahaA מנותק
          ahaA מנותק
          aha
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @א-ה-2
          https://send.magicode.me/send-file/file/c05cfdaf4babf235***527665a2ceaf43fa696ada76/view

          למדןל א.ה. 2א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ahaA aha

            @א-ה-2
            https://send.magicode.me/send-file/file/c05cfdaf4babf235***527665a2ceaf43fa696ada76/view

            למדןל מנותק
            למדןל מנותק
            למדן
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            @aha אפשר להגיד חוות דעת על המקצב הזה כן?!🤔
            אז ככה תלמד איך לעשות ברח לי השם של זה אבל כמו בכל טראנס יש עליות וירידות עם הקול עצמו .
            וגם מיקס .
            עוד משהו קטן עם היית בונה את זה עם דגימות זה היה נשמע אחרת לגמרי.
            והכל מושלם .
            סליחה שאני כזה דוגרי אבל ככה מתקדמים😉 😉

            קניית כלי נגינה
            ביט-פלוס
            יוטיוב

            ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ahaA aha

              @א-ה-2
              https://send.magicode.me/send-file/file/c05cfdaf4babf235***527665a2ceaf43fa696ada76/view

              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @aha התכוונתי גם לקובץ שמע...

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש חש מנותק
                ש חש מנותק
                ש ח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                לבעלי הYamaha למיניהם.
                אולי אתם יכולים לעזור לי.
                כשאני נמצא במקצב מסוים ואני רוצה לעבור למקצב אחר
                כשאני לוחץ על המקצב הבא, זה מעביר אותי למקצב אפילו כשאני נמצא באמצע תיבה.
                ואני רוצה שזה יעבור רק אחרי שיגמר התיבה.
                האם אפשר לשנות את זה בהגדרות?
                מקווה שאני מובן 😉

                iiiI תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • למדןל למדן

                  @aha אפשר להגיד חוות דעת על המקצב הזה כן?!🤔
                  אז ככה תלמד איך לעשות ברח לי השם של זה אבל כמו בכל טראנס יש עליות וירידות עם הקול עצמו .
                  וגם מיקס .
                  עוד משהו קטן עם היית בונה את זה עם דגימות זה היה נשמע אחרת לגמרי.
                  והכל מושלם .
                  סליחה שאני כזה דוגרי אבל ככה מתקדמים😉 😉

                  ahaA מנותק
                  ahaA מנותק
                  aha
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי טבק
                  #51

                  @למדן
                  רק לא הבנתי מה זה דגימות ואיך בדיוק ניגשים אליהם דרך בונה המקצבים שבאורגנית


                  @א-ה-2
                  https://send.magicode.me/send-file/file/332a4***8e28aa6b5f3961c782fcab961f19d2afc2c/view

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    @aha התכוונתי גם לקובץ שמע...

                    ahaA מנותק
                    ahaA מנותק
                    aha
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52
                    פוסט זה נמחק!
                    א.ה. 2א מוטי טבקמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ahaA aha

                      פוסט זה נמחק!

                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2א מנותק
                      א.ה. 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @aha אני גם אהיה דוגרי,
                      זה לא נשמע כ"כ טוב..
                      והדגימות לא משהו.

                      מוזיקה.
                      התרופה הטובה ביותר👌🎧

                      ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א.ה. 2א א.ה. 2

                        @aha אני גם אהיה דוגרי,
                        זה לא נשמע כ"כ טוב..
                        והדגימות לא משהו.

                        ahaA מנותק
                        ahaA מנותק
                        aha
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @א-ה-2
                        שוב פעם אין לי גישה לדגימות דרך האורגנית שלי
                        יש לי YAMAHA psr-SX600 uxl

                        המקצב מהידיים ולא ע"י דגימות נקודה

                        א.ה. 2א למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ahaA aha

                          @א-ה-2
                          שוב פעם אין לי גישה לדגימות דרך האורגנית שלי
                          יש לי YAMAHA psr-SX600 uxl

                          המקצב מהידיים ולא ע"י דגימות נקודה

                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @aha ברור מהידיים...
                          השאלה מאיזה דגימות עשוי הסאונד שאתה מנגן בו.
                          בכלל, נראלי שלא יזיק לך הדרכה קטנה על דגימות..

                          מוזיקה.
                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ahaA aha

                            פוסט זה נמחק!

                            מוטי טבקמ מנותק
                            מוטי טבקמ מנותק
                            מוטי טבק
                            מנהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            @aha נא לא לכתוב יותר מפוסט אחד רצוף!
                            מומלץ וגם חובה לקרוא את תנאים ומדיניות!

                            "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                            לואי ארמסטרונג

                            צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                            צרו איתי עוד היום קשר!
                            motitechpc@gmail.com | 0583293193

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ahaA aha

                              @א-ה-2
                              שוב פעם אין לי גישה לדגימות דרך האורגנית שלי
                              יש לי YAMAHA psr-SX600 uxl

                              המקצב מהידיים ולא ע"י דגימות נקודה

                              למדןל מנותק
                              למדןל מנותק
                              למדן
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
                              וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

                              ובקשר לדגימות

                              דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
                              בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
                              כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
                              משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
                              וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
                              איך ?
                              יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
                              זה בגדול על רגל אחת

                              קניית כלי נגינה
                              ביט-פלוס
                              יוטיוב

                              ahaA 4 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • למדןל למדן

                                @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
                                וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

                                ובקשר לדגימות

                                דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
                                בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
                                כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
                                משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
                                וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
                                איך ?
                                יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
                                זה בגדול על רגל אחת

                                ahaA מנותק
                                ahaA מנותק
                                aha
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                                #58

                                @למדן
                                אתה מכיר את האורגנית שלי שאתה מפגין ידע
                                זה האורגנית
                                SX600_004_2000x2000_423b6a368026770b624f5de21acf5f07.png

                                למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ahaA aha

                                  @למדן
                                  אתה מכיר את האורגנית שלי שאתה מפגין ידע
                                  זה האורגנית
                                  SX600_004_2000x2000_423b6a368026770b624f5de21acf5f07.png

                                  למדןל מנותק
                                  למדןל מנותק
                                  למדן
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59

                                  @aha אני לא רואה תמונה בגלל נטפרי

                                  קניית כלי נגינה
                                  ביט-פלוס
                                  יוטיוב

                                  נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • למדןל למדן

                                    @aha אני לא רואה תמונה בגלל נטפרי

                                    נוינ מנותק
                                    נוינ מנותק
                                    נוי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    @למדן
                                    נפתח....

                                    נפלתי 🥀
                                    כדי להרים את עצמי!!🌅

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש חש ש ח

                                      לבעלי הYamaha למיניהם.
                                      אולי אתם יכולים לעזור לי.
                                      כשאני נמצא במקצב מסוים ואני רוצה לעבור למקצב אחר
                                      כשאני לוחץ על המקצב הבא, זה מעביר אותי למקצב אפילו כשאני נמצא באמצע תיבה.
                                      ואני רוצה שזה יעבור רק אחרי שיגמר התיבה.
                                      האם אפשר לשנות את זה בהגדרות?
                                      מקווה שאני מובן 😉

                                      iiiI מנותק
                                      iiiI מנותק
                                      iii
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                                      תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                                      הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                                      ahaA ש חש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • iiiI iii

                                        @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                                        תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                                        הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                                        ahaA מנותק
                                        ahaA מנותק
                                        aha
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                                        #62
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • iiiI iii

                                          @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                                          תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                                          הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                                          ahaA מנותק
                                          ahaA מנותק
                                          aha
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @iii
                                          מה ללחוץ אחרי הדירקט אקיס כדי להגיע לדגימות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול