דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
91 פוסטים 16 כותבים 6.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • למדןל למדן

    @aha אפשר להגיד חוות דעת על המקצב הזה כן?!🤔
    אז ככה תלמד איך לעשות ברח לי השם של זה אבל כמו בכל טראנס יש עליות וירידות עם הקול עצמו .
    וגם מיקס .
    עוד משהו קטן עם היית בונה את זה עם דגימות זה היה נשמע אחרת לגמרי.
    והכל מושלם .
    סליחה שאני כזה דוגרי אבל ככה מתקדמים😉 😉

    ahaA מנותק
    ahaA מנותק
    aha
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי טבק
    #51

    @למדן
    רק לא הבנתי מה זה דגימות ואיך בדיוק ניגשים אליהם דרך בונה המקצבים שבאורגנית


    @א-ה-2
    https://send.magicode.me/send-file/file/332a4***8e28aa6b5f3961c782fcab961f19d2afc2c/view

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א.ה. 2א א.ה. 2

      @aha התכוונתי גם לקובץ שמע...

      ahaA מנותק
      ahaA מנותק
      aha
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #52
      פוסט זה נמחק!
      א.ה. 2א מוטי טבקמ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ahaA aha

        פוסט זה נמחק!

        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2א מנותק
        א.ה. 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #53

        @aha אני גם אהיה דוגרי,
        זה לא נשמע כ"כ טוב..
        והדגימות לא משהו.

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.ה. 2א א.ה. 2

          @aha אני גם אהיה דוגרי,
          זה לא נשמע כ"כ טוב..
          והדגימות לא משהו.

          ahaA מנותק
          ahaA מנותק
          aha
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #54

          @א-ה-2
          שוב פעם אין לי גישה לדגימות דרך האורגנית שלי
          יש לי YAMAHA psr-SX600 uxl

          המקצב מהידיים ולא ע"י דגימות נקודה

          א.ה. 2א למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ahaA aha

            @א-ה-2
            שוב פעם אין לי גישה לדגימות דרך האורגנית שלי
            יש לי YAMAHA psr-SX600 uxl

            המקצב מהידיים ולא ע"י דגימות נקודה

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #55

            @aha ברור מהידיים...
            השאלה מאיזה דגימות עשוי הסאונד שאתה מנגן בו.
            בכלל, נראלי שלא יזיק לך הדרכה קטנה על דגימות..

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ahaA aha

              פוסט זה נמחק!

              מוטי טבקמ מנותק
              מוטי טבקמ מנותק
              מוטי טבק
              מנהלים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #56

              @aha נא לא לכתוב יותר מפוסט אחד רצוף!
              מומלץ וגם חובה לקרוא את תנאים ומדיניות!

              "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

              לואי ארמסטרונג

              צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
              צרו איתי עוד היום קשר!
              motitechpc@gmail.com | 0583293193

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ahaA aha

                @א-ה-2
                שוב פעם אין לי גישה לדגימות דרך האורגנית שלי
                יש לי YAMAHA psr-SX600 uxl

                המקצב מהידיים ולא ע"י דגימות נקודה

                למדןל מנותק
                למדןל מנותק
                למדן
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #57

                @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
                וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

                ובקשר לדגימות

                דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
                בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
                כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
                משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
                וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
                איך ?
                יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
                זה בגדול על רגל אחת

                קניית כלי נגינה
                ביט-פלוס
                יוטיוב

                ahaA 4 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • למדןל למדן

                  @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
                  וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

                  ובקשר לדגימות

                  דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
                  בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
                  כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
                  משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
                  וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
                  איך ?
                  יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
                  זה בגדול על רגל אחת

                  ahaA מנותק
                  ahaA מנותק
                  aha
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                  #58

                  @למדן
                  אתה מכיר את האורגנית שלי שאתה מפגין ידע
                  זה האורגנית
                  SX600_004_2000x2000_423b6a368026770b624f5de21acf5f07.png

                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ahaA aha

                    @למדן
                    אתה מכיר את האורגנית שלי שאתה מפגין ידע
                    זה האורגנית
                    SX600_004_2000x2000_423b6a368026770b624f5de21acf5f07.png

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #59

                    @aha אני לא רואה תמונה בגלל נטפרי

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • למדןל למדן

                      @aha אני לא רואה תמונה בגלל נטפרי

                      נוינ מנותק
                      נוינ מנותק
                      נוי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #60

                      @למדן
                      נפתח....

                      נפלתי 🥀
                      כדי להרים את עצמי!!🌅

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש חש ש ח

                        לבעלי הYamaha למיניהם.
                        אולי אתם יכולים לעזור לי.
                        כשאני נמצא במקצב מסוים ואני רוצה לעבור למקצב אחר
                        כשאני לוחץ על המקצב הבא, זה מעביר אותי למקצב אפילו כשאני נמצא באמצע תיבה.
                        ואני רוצה שזה יעבור רק אחרי שיגמר התיבה.
                        האם אפשר לשנות את זה בהגדרות?
                        מקווה שאני מובן 😉

                        iiiI מנותק
                        iiiI מנותק
                        iii
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #61

                        @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                        תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                        הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                        ahaA ש חש 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • iiiI iii

                          @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                          תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                          הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                          ahaA מנותק
                          ahaA מנותק
                          aha
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                          #62
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • iiiI iii

                            @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                            תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                            הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                            ahaA מנותק
                            ahaA מנותק
                            aha
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #63

                            @iii
                            מה ללחוץ אחרי הדירקט אקיס כדי להגיע לדגימות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • iiiI iii

                              @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                              תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                              הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                              ש חש מנותק
                              ש חש מנותק
                              ש ח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #64

                              @iii תודה על הטרחה.
                              יש לך מושג מה אני אמור ללחוץ?
                              ניסיתי את הכול וזה לא עזר 😢 😢
                              קישור לתמונה
                              לא הצלחתי להעלות תמונה בגלל המשקל.

                              נוינ ahaA 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ש חש ש ח

                                @iii תודה על הטרחה.
                                יש לך מושג מה אני אמור ללחוץ?
                                ניסיתי את הכול וזה לא עזר 😢 😢
                                קישור לתמונה
                                לא הצלחתי להעלות תמונה בגלל המשקל.

                                נוינ מנותק
                                נוינ מנותק
                                נוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                                #65

                                @ש-ח
                                מה כדי להעלות תמונה?
                                יש לך סימן כזה למעלה
                                20220828_191814.jpg

                                נפלתי 🥀
                                כדי להרים את עצמי!!🌅

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש חש ש ח

                                  @iii תודה על הטרחה.
                                  יש לך מושג מה אני אמור ללחוץ?
                                  ניסיתי את הכול וזה לא עזר 😢 😢
                                  קישור לתמונה
                                  לא הצלחתי להעלות תמונה בגלל המשקל.

                                  ahaA מנותק
                                  ahaA מנותק
                                  aha
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                                  #66

                                  @ש-ח
                                  קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                                  ויש אותו בסדרת s ו sx
                                  ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                                  SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                                  ש חש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ahaA aha

                                    @ש-ח
                                    קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                                    ויש אותו בסדרת s ו sx
                                    ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                                    SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                                    ש חש מנותק
                                    ש חש מנותק
                                    ש ח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #67

                                    @aha

                                    @iii אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                                    @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                                    תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                                    הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                                    @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                                    @ש-ח
                                    קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                                    ויש אותו בסדרת s ו sx
                                    ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                                    SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                                    אוקיי, זה הבנתי.
                                    אבל מה לעשות בDIRECT ACCESS כדי שהמקצב יעבור לי רק אחרי גמירת התיבה?
                                    זה צילום ממה שמופיע לי במסך אחרי שאני לוחץ על DIRECT ACCESS ביחד עם אחד המקצבים 👎 👎 👎
                                    ללא שם.jpg

                                    ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש חש ש ח

                                      @aha

                                      @iii אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                                      @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                                      תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                                      הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                                      @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                                      @ש-ח
                                      קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                                      ויש אותו בסדרת s ו sx
                                      ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                                      SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                                      אוקיי, זה הבנתי.
                                      אבל מה לעשות בDIRECT ACCESS כדי שהמקצב יעבור לי רק אחרי גמירת התיבה?
                                      זה צילום ממה שמופיע לי במסך אחרי שאני לוחץ על DIRECT ACCESS ביחד עם אחד המקצבים 👎 👎 👎
                                      ללא שם.jpg

                                      ahaA מנותק
                                      ahaA מנותק
                                      aha
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #68

                                      @ש-ח
                                      זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                                      ש חש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ahaA aha

                                        @ש-ח
                                        זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                                        ש חש מנותק
                                        ש חש מנותק
                                        ש ח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #69

                                        @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                                        @ש-ח
                                        זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                                        כן!
                                        קניתי את האורגן יד שניה, ומהקניה זה ככה. 😥
                                        אם משהו יכול לעזור לי

                                            תודה רבה.
                                        
                                        ahaA 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש חש ש ח

                                          @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                                          @ש-ח
                                          זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                                          כן!
                                          קניתי את האורגן יד שניה, ומהקניה זה ככה. 😥
                                          אם משהו יכול לעזור לי

                                              תודה רבה.
                                          
                                          ahaA מנותק
                                          ahaA מנותק
                                          aha
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #70
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול