דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

אני צריך מקצבים של שירים מוכרים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
91 פוסטים 16 כותבים 6.5k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ahaA aha

    @א-ה-2
    שוב פעם אין לי גישה לדגימות דרך האורגנית שלי
    יש לי YAMAHA psr-SX600 uxl

    המקצב מהידיים ולא ע"י דגימות נקודה

    למדןל מנותק
    למדןל מנותק
    למדן
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #57

    @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
    וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

    ובקשר לדגימות

    דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
    בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
    כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
    משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
    וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
    איך ?
    יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
    זה בגדול על רגל אחת

    קניית כלי נגינה
    ביט-פלוס
    יוטיוב

    ahaA 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • למדןל למדן

      @aha אני לא מכיר את השיר שעל זה בנית את המקצב אבל נשמע טוב חוץ מפה שם. תכניס למשל strings שיהיה רקע כל הזמן
      וגם הקצב אתה יכול לסדר בדף השלישי מצד ימין (כשאתה בונה מקצבים) תראה שם תמונות של תווים תסדר כל ערוץ שיהיה מדויק

      ובקשר לדגימות

      דגימות זה יכול להיות סאונדים או kick ... קיצור במקום לבנות עם הסאונדים של האורגנית שבדרך כלל שומעים שזה מהאורגנית ...
      בונים עם דגימות . שאנשים בונים עם תוכנות ... .
      כל האורגניסטים לוקחים את הדגימות המוכנות (ולא בונים לבד את הסאונד = הדגימות כי זה עבודה קשה )
      משיגים אותם מאתרים ומפלאגנים ...
      וגם באורגנית שלך אפשר להכניס דגימות
      איך ?
      יש info שזה כמו כתובת של האורגן אתה צריך להוציא את זה מהאורגן אני לא יודע איפוא זה בסדרה של ה sx ואז יש תוכנה yamaha expeshen menger שלשם אתה מכניס את הקובץ שהוצאת מהאורגן ושם אתה גם מכניס את כל הדגימות ואתה סוגר את זה על ה info של האורגן ואז אתה מכניס לאורגן ויש לך דגימות
      זה בגדול על רגל אחת

      ahaA מנותק
      ahaA מנותק
      aha
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
      #58

      @למדן
      אתה מכיר את האורגנית שלי שאתה מפגין ידע
      זה האורגנית
      SX600_004_2000x2000_423b6a368026770b624f5de21acf5f07.png

      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ahaA aha

        @למדן
        אתה מכיר את האורגנית שלי שאתה מפגין ידע
        זה האורגנית
        SX600_004_2000x2000_423b6a368026770b624f5de21acf5f07.png

        למדןל מנותק
        למדןל מנותק
        למדן
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #59

        @aha אני לא רואה תמונה בגלל נטפרי

        קניית כלי נגינה
        ביט-פלוס
        יוטיוב

        נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • למדןל למדן

          @aha אני לא רואה תמונה בגלל נטפרי

          נוינ מנותק
          נוינ מנותק
          נוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #60

          @למדן
          נפתח....

          נפלתי 🥀
          כדי להרים את עצמי!!🌅

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש חש ש ח

            לבעלי הYamaha למיניהם.
            אולי אתם יכולים לעזור לי.
            כשאני נמצא במקצב מסוים ואני רוצה לעבור למקצב אחר
            כשאני לוחץ על המקצב הבא, זה מעביר אותי למקצב אפילו כשאני נמצא באמצע תיבה.
            ואני רוצה שזה יעבור רק אחרי שיגמר התיבה.
            האם אפשר לשנות את זה בהגדרות?
            מקווה שאני מובן 😉

            iiiI מנותק
            iiiI מנותק
            iii
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #61

            @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
            תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
            הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

            ahaA ש חש 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • iiiI iii

              @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
              תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
              הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

              ahaA מנותק
              ahaA מנותק
              aha
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
              #62
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • iiiI iii

                @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                ahaA מנותק
                ahaA מנותק
                aha
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #63

                @iii
                מה ללחוץ אחרי הדירקט אקיס כדי להגיע לדגימות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • iiiI iii

                  @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                  תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                  הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                  ש חש מנותק
                  ש חש מנותק
                  ש ח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #64

                  @iii תודה על הטרחה.
                  יש לך מושג מה אני אמור ללחוץ?
                  ניסיתי את הכול וזה לא עזר 😢 😢
                  קישור לתמונה
                  לא הצלחתי להעלות תמונה בגלל המשקל.

                  נוינ ahaA 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ש חש ש ח

                    @iii תודה על הטרחה.
                    יש לך מושג מה אני אמור ללחוץ?
                    ניסיתי את הכול וזה לא עזר 😢 😢
                    קישור לתמונה
                    לא הצלחתי להעלות תמונה בגלל המשקל.

                    נוינ מנותק
                    נוינ מנותק
                    נוי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                    #65

                    @ש-ח
                    מה כדי להעלות תמונה?
                    יש לך סימן כזה למעלה
                    20220828_191814.jpg

                    נפלתי 🥀
                    כדי להרים את עצמי!!🌅

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש חש ש ח

                      @iii תודה על הטרחה.
                      יש לך מושג מה אני אמור ללחוץ?
                      ניסיתי את הכול וזה לא עזר 😢 😢
                      קישור לתמונה
                      לא הצלחתי להעלות תמונה בגלל המשקל.

                      ahaA מנותק
                      ahaA מנותק
                      aha
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי aha
                      #66

                      @ש-ח
                      קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                      ויש אותו בסדרת s ו sx
                      ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                      SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                      ש חש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ahaA aha

                        @ש-ח
                        קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                        ויש אותו בסדרת s ו sx
                        ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                        SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                        ש חש מנותק
                        ש חש מנותק
                        ש ח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #67

                        @aha

                        @iii אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                        @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                        תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                        הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                        @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                        @ש-ח
                        קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                        ויש אותו בסדרת s ו sx
                        ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                        SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                        אוקיי, זה הבנתי.
                        אבל מה לעשות בDIRECT ACCESS כדי שהמקצב יעבור לי רק אחרי גמירת התיבה?
                        זה צילום ממה שמופיע לי במסך אחרי שאני לוחץ על DIRECT ACCESS ביחד עם אחד המקצבים 👎 👎 👎
                        ללא שם.jpg

                        ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש חש ש ח

                          @aha

                          @iii אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                          @ש-ח אפשר אצלי באורגן זה עובר בסוף התיבה
                          תנסה ללחוץ באורגן על הכפתור הזה (ראה בתמונה) ביחד עם אחד הכפתורים של המקצב 8fc39cbe-0723-42f1-9bc1-b86354c11138-dd18a995288d85dac5289d21824f6779.jpg
                          הוא יפתח לך את ההגדרות של המעברים ממקצב למקצב

                          @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                          @ש-ח
                          קוראים לכפתור הזה DIRECT ACCESS
                          ויש אותו בסדרת s ו sx
                          ואצלי הכפתור נמצא בסימון האדום!
                          SX600_001_2000x2000_37ca2da8bcdbda4b12fcca2c1e1cf6c0.jpg

                          אוקיי, זה הבנתי.
                          אבל מה לעשות בDIRECT ACCESS כדי שהמקצב יעבור לי רק אחרי גמירת התיבה?
                          זה צילום ממה שמופיע לי במסך אחרי שאני לוחץ על DIRECT ACCESS ביחד עם אחד המקצבים 👎 👎 👎
                          ללא שם.jpg

                          ahaA מנותק
                          ahaA מנותק
                          aha
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #68

                          @ש-ח
                          זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                          ש חש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ahaA aha

                            @ש-ח
                            זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                            ש חש מנותק
                            ש חש מנותק
                            ש ח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #69

                            @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                            @ש-ח
                            זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                            כן!
                            קניתי את האורגן יד שניה, ומהקניה זה ככה. 😥
                            אם משהו יכול לעזור לי

                                תודה רבה.
                            
                            ahaA 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ש חש ש ח

                              @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                              @ש-ח
                              זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                              כן!
                              קניתי את האורגן יד שניה, ומהקניה זה ככה. 😥
                              אם משהו יכול לעזור לי

                                  תודה רבה.
                              
                              ahaA מנותק
                              ahaA מנותק
                              aha
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #70
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש חש ש ח

                                @aha אמר באני צריך מקצבים של שירים מוכרים:

                                @ש-ח
                                זה לא מסיים את הארבע רביעיות וזה כבר עובר למקצב הבא???

                                כן!
                                קניתי את האורגן יד שניה, ומהקניה זה ככה. 😥
                                אם משהו יכול לעזור לי

                                    תודה רבה.
                                
                                ahaA מנותק
                                ahaA מנותק
                                aha
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #71

                                @ש-ח
                                קיבלת חוברת הדרכה עם האורגנית?

                                ש חש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ahaA aha

                                  @ש-ח
                                  קיבלת חוברת הדרכה עם האורגנית?

                                  ש חש מנותק
                                  ש חש מנותק
                                  ש ח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #72

                                  @aha לא. למה?

                                  ahaA תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש חש ש ח

                                    @aha לא. למה?

                                    ahaA מנותק
                                    ahaA מנותק
                                    aha
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #73

                                    @ש-ח
                                    יכול להיות שבחוברת נמצא הפתרון
                                    קישור לחוברת הדרכה pdf
                                    https://usa.yamaha.com/files/download/other_assets/6/1153346/psrs975_s775_en_om_b0.pdf

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ahaA מנותק
                                      ahaA מנותק
                                      aha
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #74
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ahaA מנותק
                                        ahaA מנותק
                                        aha
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #75
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ahaA מנותק
                                          ahaA מנותק
                                          aha
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #76
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול