אברהם פריד רילקס 02
-
הדברים לא מדוייקים. בשנתיים האחרונות של הקורונה פריד הוציא בממוצע כמעט כל חודש (!) משהו אך אלו היו קאברים והקלטות מהופעות, אבל שירים חדשים הוא הוציא בממוצע מידי שלושה-ארבעה חודשים, אפשר לבדוק את זה. רק אציין שבחודש ניסן האחרון הוא הוציא את 'עזרי' בלחן שלו, את 'על הצדיקים' (אנגלית), ואת 'ויושע' שהוא אומנם שיר בביצוע לייב, אבל חדש בלחן של יוסי גרין (שכבר שנים שפריד לא שר מלחניו...) שבוצע עד אז רק בהקלטה מהזום בערב פסח תש"פ...
חוץ ממה שלכל אורך זמן חורף יצאו כל מיני הקלטות מהופעות וביצועים מחודשים.
וחוצמזה במגזין 'קול פליי' לפני כארבעה חודשים טענו שיש לפריד אלבום שלם מוכן (!) והוא רק מחפש להיט חזק לסגור איתו את האלבום...@ניני-חדרי אמר באברהם פריד רילקס 02:
הדברים לא מדוייקים. בשנתיים האחרונות של הקורונה פריד הוציא בממוצע כמעט כל חודש (!) משהו אך אלו היו קאברים והקלטות מהופעות, אבל שירים חדשים הוא הוציא בממוצע מידי שלושה-ארבעה חודשים, אפשר לבדוק את זה. רק אציין שבחודש ניסן האחרון הוא הוציא את 'עזרי' בלחן שלו, את 'על הצדיקים' (אנגלית), ואת 'ויושע' שהוא אומנם שיר בביצוע לייב, אבל חדש בלחן של יוסי גרין (שכבר שנים שפריד לא שר מלחניו...) שבוצע עד אז רק בהקלטה מהזום בערב פסח תש"פ...
חוץ ממה שלכל אורך זמן חורף יצאו כל מיני הקלטות מהופעות וביצועים מחודשים.
וחוצמזה במגזין 'קול פליי' לפני כארבעה חודשים טענו שיש לפריד אלבום שלם מוכן (!) והוא רק מחפש להיט חזק לסגור איתו את האלבום...על זה בדיוק התלונה שהוא מוציא רק ביציץועי לייב וקאברים ומשתתף בפרויקים ולא מוציא שום שיר חדש
-
@יואל-שג אמר באברהם פריד רילקס 02:
@השקדן אמר באברהם פריד רילקס 02:
הדיסק יצא כבר?
@שלומי-0
האלבום בחוץ יש לי אותוקנית או השגת מקישור?
-
@יואל-שג אמר באברהם פריד רילקס 02:
@השקדן אמר באברהם פריד רילקס 02:
הדיסק יצא כבר?
@שלומי-0
האלבום בחוץ יש לי אותוקנית או השגת מקישור?
-
מישהו יכול לומר אם הדיסק הזה עלה לקישורי הדרייב המתעדכנים, ואם כן אז לאיזה.
תודה -
@ארי-קליין ודאי למכירה
-
@ארי-קליין ודאי למכירה
@שלומי-זיבלד מאפה אתה לוקח את זה?
-
@שלומי-זיבלד מאפה אתה לוקח את זה?
@ארי-קליין שיש מקומות שמוכרים את זה
-
@ארי-קליין שיש מקומות שמוכרים את זה
@שלומי-זיבלד איפה?
-
@שלומי-זיבלד איפה?
@ארי-קליין מיוסטלי מיוזיק ניגון מיוזיק
-
@ארי-קליין מיוסטלי מיוזיק ניגון מיוזיק
-
@ארי-קליין מחר..
-
@ארי-קליין אמר באברהם פריד רילקס 02:
מתי בערך זה אמור לעלות לדרייב ולעוד מקומןת
איזה דרייב?
במיוזיק צאט זה כבר נמצא
יש עוד דרייב?
@יעקבון-0 -
@ארי-קליין אמר באברהם פריד רילקס 02:
מתי בערך זה אמור לעלות לדרייב ולעוד מקומןת
איזה דרייב?
במיוזיק צאט זה כבר נמצא
יש עוד דרייב?
@יעקבון-0
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות