אברהם פריד רילקס 02
-
@ארי-קליין לדעתי הקטנה...
שלום בראדט היה יפה מזה הקול ואופן הנגינה... לדעתי. אבל בנצי זה כמו בנצי... -
@מיוזיקפון אמר באברהם פריד רילקס 02:
שמעתי את כל האלבום
אלבום מאד יפה אבל לדעתי הראשון היה הרבה יותר יפה ויותר מושקענכון גם אני מרגיש שזה פחות איכותי מהקודם בהכל, [אבל ייתכן ששמעתי גרסה לא איכותית]
@ארי-קליין אם תשלח לי מייל אוכל לשלוח לך. -
@מיוזיקפון אמר באברהם פריד רילקס 02:
שמעתי את כל האלבום
אלבום מאד יפה אבל לדעתי הראשון היה הרבה יותר יפה ויותר מושקענכון גם אני מרגיש שזה פחות איכותי מהקודם בהכל, [אבל ייתכן ששמעתי גרסה לא איכותית]
@ארי-קליין אם תשלח לי מייל אוכל לשלוח לך. -
@מיוזיקפון אמר באברהם פריד רילקס 02:
שמעתי את כל האלבום
אלבום מאד יפה אבל לדעתי הראשון היה הרבה יותר יפה ויותר מושקענכון גם אני מרגיש שזה פחות איכותי מהקודם בהכל, [אבל ייתכן ששמעתי גרסה לא איכותית]
@ארי-קליין אם תשלח לי מייל אוכל לשלוח לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות