הזמר אברימי רוט נוסח גרין
-
לדעתי זה אלבום שפשוט התפספס, נחשפתי לאלבום הזה מתוכנית של צבי וייס בקול חי מיוזיק לפני מספר שבועות שבה הוא אירח את שרוליק הרשטיק והם דיברו על האלבום הזה שבו שרוליק עשה את המקהלות והם גם השמיעו כמה רצועות משם וכל כך אהבתי וקניתי (אגב ב20 ש''ח).
התוכנית של צבי וייס עם שרוליק הרשטיק:
https://media.kcm.fm/upload/mp3/programs/Zvi_Weiss/2024/03/Zvi_Weiss28-03-2024.mp3
הנה כמה רצועות מהאלבום:
04 שמעה ותשמח.mp3
22 מגן אבות.mp3
01 לכו נרננה.mp3
אשמח שתגיבו עם התחברתם או לא התחברתם! -
אני אישית התחברתי לקונספט של שירי יוסי גרין בקבלת שבת, הבעיה היא שלא ממש הכרתי את כל השירים שם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות