איטיות מופרזת בהתנהלות האתר
-
@מוישה האתרהזה יושב על שרת חינמי ללא עלות
ומה שבחינם שווה חינם
הדרך היחידה לטפל בזה היא כל אחד ייתן כמה שקלים לשרת נורמלי -
@מוישה האתרהזה יושב על שרת חינמי ללא עלות
ומה שבחינם שווה חינם
הדרך היחידה לטפל בזה היא כל אחד ייתן כמה שקלים לשרת נורמלי@צור אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
@מוישה האתרהזה יושב על שרת חינמי ללא עלות
ומה שבחינם שווה חינם
הדרך היחידה לטפל בזה היא כל אחד ייתן כמה שקלים לשרת נורמליגדול המעשה יותר מן העושה
אולי תפתח פוסט לעזרה קטנה לטובת משתמשי הפורום
כמובן רק בהסכמת @צוות-פיקוח -
@מוישה עיין כאן
https://console.clever-cloud.com/users/me/addons/new?user=user_6e301c4d-0e08-4658-8722-8159f240c0cc
נראה לי חודשי@צור
יש לי כזה רעיון מכיון שבפורום שלנו יש כרגע 422 משתמשים ועוד היד נטויה,
אז יש לנו פה כוח עסקי ואני יסביר
אפשר ללכת לכל מיני זמרים\אמרגנים\קלידנים\בעלי חנויות מוזיקה\דיסקים של זמרים וכו'
אם הם רוצים לפרסם את עצמם פה בפורום דבר ראשון בשביל שיכסה את העלות של השרת,
על רווחים ל @מנהל-ראשי שלנו אני בכלל לא מדבר, ברור שיש פה פוטנציאל עסקי,
ע"כ. -
@צור
יש לי כזה רעיון מכיון שבפורום שלנו יש כרגע 422 משתמשים ועוד היד נטויה,
אז יש לנו פה כוח עסקי ואני יסביר
אפשר ללכת לכל מיני זמרים\אמרגנים\קלידנים\בעלי חנויות מוזיקה\דיסקים של זמרים וכו'
אם הם רוצים לפרסם את עצמם פה בפורום דבר ראשון בשביל שיכסה את העלות של השרת,
על רווחים ל @מנהל-ראשי שלנו אני בכלל לא מדבר, ברור שיש פה פוטנציאל עסקי,
ע"כ.@מוישה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
422 משתמשים
422 זה בכלל לא הרבה (בהתחשב שיש רק 20 מחוברים בממוצע...)
ועוד היד נטויה
בעזרת השם..

@מוישה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
שרת נורמאלי זה עלות קבועה או ח"פ?
בעיקרון זה עלות קבועה,
למעשה, בסופו של דבר זה יקרה...
רק שזה קצת מסובך (ובכלל לא קריטי...)
תקחו בחשבון שהדומיין ישתנה. (זה אפילו טוב, שיהיה משהו יותר קליט...) -
@מוישה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
422 משתמשים
422 זה בכלל לא הרבה (בהתחשב שיש רק 20 מחוברים בממוצע...)
ועוד היד נטויה
בעזרת השם..

@מוישה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
שרת נורמאלי זה עלות קבועה או ח"פ?
בעיקרון זה עלות קבועה,
למעשה, בסופו של דבר זה יקרה...
רק שזה קצת מסובך (ובכלל לא קריטי...)
תקחו בחשבון שהדומיין ישתנה. (זה אפילו טוב, שיהיה משהו יותר קליט...)@ntz הצעה - למה שלא תהיינה כאן פרסומות? המנהלים היקרים ירוויחו כמה שקלים ויהיה כאן שרת נורמלי שיריץ טוב את החומר.
-
@צור
יש לי כזה רעיון מכיון שבפורום שלנו יש כרגע 422 משתמשים ועוד היד נטויה,
אז יש לנו פה כוח עסקי ואני יסביר
אפשר ללכת לכל מיני זמרים\אמרגנים\קלידנים\בעלי חנויות מוזיקה\דיסקים של זמרים וכו'
אם הם רוצים לפרסם את עצמם פה בפורום דבר ראשון בשביל שיכסה את העלות של השרת,
על רווחים ל @מנהל-ראשי שלנו אני בכלל לא מדבר, ברור שיש פה פוטנציאל עסקי,
ע"כ. -
האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית...

יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
@ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה
@מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית...

יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
@ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה
שזה יוצא 20 ש"ח שבשנה זה אומר שבזבזת יותר מ200 ש"ח ולא הרווחת אגורה
-
@מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית...

יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
@ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה
שזה יוצא 20 ש"ח שבשנה זה אומר שבזבזת יותר מ200 ש"ח ולא הרווחת אגורה
-
@מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית...

יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
@ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה
שזה יוצא 20 ש"ח שבשנה זה אומר שבזבזת יותר מ200 ש"ח ולא הרווחת אגורה
-
@איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
אני לא מרוויח מהפורום שלי! -
@איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
אני לא מרוויח מהפורום שלי!@מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
@איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
אני לא מרוויח מהפורום שלי!נכון
אבל כמדומני שאתה עובד ומיכיוון שאתה עובד אז יש לך 20 ש"ח להוציא על זה -
@מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
@איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
אני לא מרוויח מהפורום שלי!נכון
אבל כמדומני שאתה עובד ומיכיוון שאתה עובד אז יש לך 20 ש"ח להוציא על זה@איש-יהודי-טוב אני אשאל אותך שאלה
היה שווה לך לשלם על האלבום של שוואקי רק 2 ש"ח?
היה שווה לך לשלם על האלבום של מרדכי שפירא עוד 1 ש"ח?
שמחה פרידמן עוד 2 ש"ח?
סה"כ 5 שקל ח"פ זה לא הרבה בכלל אפילו לא לבחור ישיבהרק אספר משהו מאחרי הקלעים
בימים הקרובים נפרסם מבצע שמי שיתמוך בפורום יקבל גישה למאגר דרייב ענק עם מאות דיסקים להורדה בכל סגנונות המוזיקה
פרטים בקרוב... -
@איש-יהודי-טוב אני אשאל אותך שאלה
היה שווה לך לשלם על האלבום של שוואקי רק 2 ש"ח?
היה שווה לך לשלם על האלבום של מרדכי שפירא עוד 1 ש"ח?
שמחה פרידמן עוד 2 ש"ח?
סה"כ 5 שקל ח"פ זה לא הרבה בכלל אפילו לא לבחור ישיבהרק אספר משהו מאחרי הקלעים
בימים הקרובים נפרסם מבצע שמי שיתמוך בפורום יקבל גישה למאגר דרייב ענק עם מאות דיסקים להורדה בכל סגנונות המוזיקה
פרטים בקרוב... -
@צור
לפרסם מאגר של דסקים לא נוגד את כללי האתר?@ntz אמר בחוקי הפורום:
זכויות יוצרים: אין להעלות שום תוכן המוגן בזכויות יוצרים. (דהיינו שאסור בהפצה חינם.)
@מוזיקה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
@צור
לפרסם מאגר של דסקים לא נוגד את כללי האתר?@ntz אמר בחוקי הפורום:
זכויות יוצרים: אין להעלות שום תוכן המוגן בזכויות יוצרים. (דהיינו שאסור בהפצה חינם.)





-
@צור
לפרסם מאגר של דסקים לא נוגד את כללי האתר?@ntz אמר בחוקי הפורום:
זכויות יוצרים: אין להעלות שום תוכן המוגן בזכויות יוצרים. (דהיינו שאסור בהפצה חינם.)
-
כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטב.אם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.
לא ככה?.......נ.ב
אני פתוחה לשמוע - לא ידוע לי אחרת. ייתכן ואני טועה. -
כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטב.אם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.
לא ככה?.......נ.ב
אני פתוחה לשמוע - לא ידוע לי אחרת. ייתכן ואני טועה.@רבקה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטבאת מתכוונת לדין "זוטו של ים"
אסור להעלות לא בגלל בעיה הלכתית אלא בגלל להסיר תביעה אפשרית נגד בעלי האתראם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.
סינגלים ע"פ רוב לא מוגנים
-
@רבקה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:
כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטבאת מתכוונת לדין "זוטו של ים"
אסור להעלות לא בגלל בעיה הלכתית אלא בגלל להסיר תביעה אפשרית נגד בעלי האתראם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.
סינגלים ע"פ רוב לא מוגנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות