דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. איטיות מופרזת בהתנהלות האתר

איטיות מופרזת בהתנהלות האתר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
33 פוסטים 12 כותבים 1.4k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוישהמ מוישה

    @צור
    יש לי כזה רעיון מכיון שבפורום שלנו יש כרגע 422 משתמשים ועוד היד נטויה,
    אז יש לנו פה כוח עסקי ואני יסביר
    אפשר ללכת לכל מיני זמרים\אמרגנים\קלידנים\בעלי חנויות מוזיקה\דיסקים של זמרים וכו'
    אם הם רוצים לפרסם את עצמם פה בפורום דבר ראשון בשביל שיכסה את העלות של השרת,
    על רווחים ל @מנהל-ראשי שלנו אני בכלל לא מדבר, ברור שיש פה פוטנציאל עסקי,
    ע"כ.

    צורצ מנותק
    צורצ מנותק
    צור
    מנהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
    #20

    @מוישה יש נכון לרגע זה 439 משתמשים השאלה כשאתה בא לפרסם זה כמה כניסות יש ביום לאתר וזה לא נראה לי גבוה

    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוטי טבקמ מנותק
      מוטי טבקמ מנותק
      מוטי טבק
      מנהלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית... 😞
      יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
      @ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה 🤷‍♂️

      "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

      לואי ארמסטרונג

      צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
      צרו איתי עוד היום קשר!
      motitechpc@gmail.com | 0583293193

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • מוטי טבקמ מוטי טבק

        האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית... 😞
        יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
        @ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה 🤷‍♂️

        א מנותק
        א מנותק
        איש יהודי טוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

        האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית... 😞
        יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
        @ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה 🤷‍♂️

        שזה יוצא 20 ש"ח שבשנה זה אומר שבזבזת יותר מ200 ש"ח ולא הרווחת אגורה

        רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
        שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

        צורצ מוטי טבקמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א איש יהודי טוב

          @מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

          האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית... 😞
          יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
          @ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה 🤷‍♂️

          שזה יוצא 20 ש"ח שבשנה זה אומר שבזבזת יותר מ200 ש"ח ולא הרווחת אגורה

          צורצ מנותק
          צורצ מנותק
          צור
          מנהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @איש-יהודי-טוב למה ל להרוויח
          אני חושב שכהכרת הטוב אנחנו צריכים לתת חלק
          אני כבר אמרתי את דעתי שאני מוכן לתת סכום לצורך כך

          לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • א איש יהודי טוב

            @מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

            האיטיות כמו שאמרו למעלה נגרמת כתוצאה מכך שזה שרת חינמי עם רוחב פס מוגבל יחסית... 😞
            יש אפשרות לשרת זול מאוד!!! 5 יורו לחודש!
            @ntz הוא הבעלים הבלעדיים של האתר, נצטרך שהוא יעשה מעשה 🤷‍♂️

            שזה יוצא 20 ש"ח שבשנה זה אומר שבזבזת יותר מ200 ש"ח ולא הרווחת אגורה

            מוטי טבקמ מנותק
            מוטי טבקמ מנותק
            מוטי טבק
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #24

            @איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
            אני לא מרוויח מהפורום שלי!

            "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

            לואי ארמסטרונג

            צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
            צרו איתי עוד היום קשר!
            motitechpc@gmail.com | 0583293193

            אייצ'יתא א 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • מוטי טבקמ מוטי טבק

              @איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
              אני לא מרוויח מהפורום שלי!

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @מוטי-טבק לא חייב להרוויח כסף-
              אבל גם אין צורך להפסיד...
              אם אתם רוצים שהאתר יצליח- חייב למנף אותו בעוד דרכים.

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מוטי טבקמ מוטי טבק

                @איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
                אני לא מרוויח מהפורום שלי!

                א מנותק
                א מנותק
                איש יהודי טוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

                @איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
                אני לא מרוויח מהפורום שלי!

                נכון
                אבל כמדומני שאתה עובד ומיכיוון שאתה עובד אז יש לך 20 ש"ח להוציא על זה

                רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איש יהודי טוב

                  @מוטי-טבק אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

                  @איש-יהודי-טוב מי החליט שכשמוציאים כסף מהכיס חייבים גם להרוויח???
                  אני לא מרוויח מהפורום שלי!

                  נכון
                  אבל כמדומני שאתה עובד ומיכיוון שאתה עובד אז יש לך 20 ש"ח להוציא על זה

                  צורצ מנותק
                  צורצ מנותק
                  צור
                  מנהלים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                  #27

                  @איש-יהודי-טוב אני אשאל אותך שאלה
                  היה שווה לך לשלם על האלבום של שוואקי רק 2 ש"ח?
                  היה שווה לך לשלם על האלבום של מרדכי שפירא עוד 1 ש"ח?
                  שמחה פרידמן עוד 2 ש"ח?
                  סה"כ 5 שקל ח"פ זה לא הרבה בכלל אפילו לא לבחור ישיבה

                  רק אספר משהו מאחרי הקלעים
                  בימים הקרובים נפרסם מבצע שמי שיתמוך בפורום יקבל גישה למאגר דרייב ענק עם מאות דיסקים להורדה בכל סגנונות המוזיקה
                  פרטים בקרוב...

                  לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                  מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • צורצ צור

                    @איש-יהודי-טוב אני אשאל אותך שאלה
                    היה שווה לך לשלם על האלבום של שוואקי רק 2 ש"ח?
                    היה שווה לך לשלם על האלבום של מרדכי שפירא עוד 1 ש"ח?
                    שמחה פרידמן עוד 2 ש"ח?
                    סה"כ 5 שקל ח"פ זה לא הרבה בכלל אפילו לא לבחור ישיבה

                    רק אספר משהו מאחרי הקלעים
                    בימים הקרובים נפרסם מבצע שמי שיתמוך בפורום יקבל גישה למאגר דרייב ענק עם מאות דיסקים להורדה בכל סגנונות המוזיקה
                    פרטים בקרוב...

                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @צור
                    לפרסם מאגר של דסקים לא נוגד את כללי האתר?

                    @ntz אמר בחוקי הפורום:

                    זכויות יוצרים: אין להעלות שום תוכן המוגן בזכויות יוצרים. (דהיינו שאסור בהפצה חינם.)

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    א צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • מוזיקהמ מוזיקה

                      @צור
                      לפרסם מאגר של דסקים לא נוגד את כללי האתר?

                      @ntz אמר בחוקי הפורום:

                      זכויות יוצרים: אין להעלות שום תוכן המוגן בזכויות יוצרים. (דהיינו שאסור בהפצה חינם.)

                      א מנותק
                      א מנותק
                      איש יהודי טוב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @מוזיקה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

                      @צור
                      לפרסם מאגר של דסקים לא נוגד את כללי האתר?

                      @ntz אמר בחוקי הפורום:

                      זכויות יוצרים: אין להעלות שום תוכן המוגן בזכויות יוצרים. (דהיינו שאסור בהפצה חינם.)

                      😆😆😆😆😆

                      רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                      שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוזיקהמ מוזיקה

                        @צור
                        לפרסם מאגר של דסקים לא נוגד את כללי האתר?

                        @ntz אמר בחוקי הפורום:

                        זכויות יוצרים: אין להעלות שום תוכן המוגן בזכויות יוצרים. (דהיינו שאסור בהפצה חינם.)

                        צורצ מנותק
                        צורצ מנותק
                        צור
                        מנהלים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @מוזיקה
                        המאגר לא בפורום (כך שאין חשש לתביעה נגד בעלי האתר)

                        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • רבקהר מנותק
                          רבקהר מנותק
                          רבקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                          #31

                          כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
                          בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
                          בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטב.

                          אם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.
                          לא ככה?.......

                          נ.ב
                          אני פתוחה לשמוע - לא ידוע לי אחרת. ייתכן ואני טועה.

                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                          צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • רבקהר רבקה

                            כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
                            בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
                            בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטב.

                            אם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.
                            לא ככה?.......

                            נ.ב
                            אני פתוחה לשמוע - לא ידוע לי אחרת. ייתכן ואני טועה.

                            צורצ מנותק
                            צורצ מנותק
                            צור
                            מנהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            @רבקה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

                            כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
                            בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
                            בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטב

                            את מתכוונת לדין "זוטו של ים"
                            אסור להעלות לא בגלל בעיה הלכתית אלא בגלל להסיר תביעה אפשרית נגד בעלי האתר

                            אם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.

                            סינגלים ע"פ רוב לא מוגנים

                            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • צורצ צור

                              @רבקה אמר באיטיות מופרזת בהתנהלות האתר:

                              כאשר מתפרסם הדיסק - לפי הדין הוא כבר נטול זכויות יוצרים.
                              בזמן שהוא מצוי בדרייב של יותר מכמה אנשים - דינו הפקר.
                              בייחוד שמדובר על זמרים מפורסמים שהם מודעים לכך היטב

                              את מתכוונת לדין "זוטו של ים"
                              אסור להעלות לא בגלל בעיה הלכתית אלא בגלל להסיר תביעה אפשרית נגד בעלי האתר

                              אם נלך על התיאוריה שלכם - אזי שאסור להעלות לפה אף שיר חדש.

                              סינגלים ע"פ רוב לא מוגנים

                              רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33

                              @צור אהה.
                              הבנתי...

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              תגובה
                              • תגובה כנושא
                              התחברו כדי לפרסם תגובה
                              • מהישן לחדש
                              • מהחדש לישן
                              • הכי הרבה הצבעות


                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • לא נקרא 0
                              • פוסטים אחרונים
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • שליחת פנייה לניהול