דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. הפורום בויקיפדיה

הפורום בויקיפדיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
שמעון 2
9 פוסטים 4 כותבים 586 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    פורום מקצב

    אשמח לערוך שם בויקיפדיה את פורום מקצב שלוקה בחסר אשמח שמישהו ממשתמשי הפורום שיש לו כתיבה מקצועית וראה מה שכתוב על כל הפורומים האחרים ויכול לנסח בשביל הפורום שלנו ניסוח מה לכתוב שם אז בבקשה שיכתוב ומה שיצא הכי טוב אחד מה @צוות-פיקוח יבחור מה לרשום שם

    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • שמעון 2ש שמעון 2

      פורום מקצב

      אשמח לערוך שם בויקיפדיה את פורום מקצב שלוקה בחסר אשמח שמישהו ממשתמשי הפורום שיש לו כתיבה מקצועית וראה מה שכתוב על כל הפורומים האחרים ויכול לנסח בשביל הפורום שלנו ניסוח מה לכתוב שם אז בבקשה שיכתוב ומה שיצא הכי טוב אחד מה @צוות-פיקוח יבחור מה לרשום שם

      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'יתא מנותק
      אייצ'ית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
      אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
      ובשמחה נעזור.

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      י LOVE MEL 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • אייצ'יתא אייצ'ית

        @שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
        אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
        ובשמחה נעזור.

        י מנותק
        י מנותק
        יואל שג
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

        @שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
        אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
        ובשמחה נעזור.

        לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
        ויקיפדיה זה ציבורי

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
          אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
          ובשמחה נעזור.

          LOVE MEL מנותק
          LOVE MEL מנותק
          LOVE ME
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
          #4

          @שמעון-2 @יואל-שג

          @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

          בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
          אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
          ובשמחה נעזור.

          @אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום

          @יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:

          לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
          ויקיפדיה זה ציבורי

          בגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
          נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטע

          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • LOVE MEL LOVE ME

            @שמעון-2 @יואל-שג

            @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

            בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
            אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
            ובשמחה נעזור.

            @אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום

            @יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:

            לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
            ויקיפדיה זה ציבורי

            בגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
            נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטע

            י מנותק
            י מנותק
            יואל שג
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @LOVE-ME אמר בהפורום בויקיפדיה:

            @שמעון-2 @יואל-שג

            @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

            בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
            אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
            ובשמחה נעזור.

            @אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום

            @יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:

            לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
            ויקיפדיה זה ציבורי

            בגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
            נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטע

            אבל אין צורך באישור מבעלי האתר
            ויקיפדיה לא דורשים כזה אישור

            LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • י יואל שג

              @LOVE-ME אמר בהפורום בויקיפדיה:

              @שמעון-2 @יואל-שג

              @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

              בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
              אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
              ובשמחה נעזור.

              @אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום

              @יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:

              לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
              ויקיפדיה זה ציבורי

              בגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
              נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטע

              אבל אין צורך באישור מבעלי האתר
              ויקיפדיה לא דורשים כזה אישור

              LOVE MEL מנותק
              LOVE MEL מנותק
              LOVE ME
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יואל-שג לא מבחינת ויקיפדיה מבחינת @ntz שהוא מנהל פורום מקצב ויכול להיות שהוא לא מסכים זה הכל
              ובוא נחתום את הדיון ויפה שעה אחת קודם

              שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • י יואל שג

                @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

                @שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
                אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
                ובשמחה נעזור.

                לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
                ויקיפדיה זה ציבורי

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:

                @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

                @שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
                אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
                ובשמחה נעזור.

                לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
                ויקיפדיה זה ציבורי

                נכון שזה ציבורי.
                אבל גם בציבורי יש נהלים.
                לא כל העולה על הדעת עושים ב'מקום ציבורי'.

                לכן,
                אחד ממנהלי הפורום צריך להעביר אישור על הניסוח אותו נבחר להשים.
                לא כל אחד שמשתמש פה יבחר איך הוא רוצה 'לשווק' את האתר.

                לא אמרנו לא להשים.
                ההפך, צריך משהו טוב ושינוסח כראות עניהם של מנהלי האתר.

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:

                  @אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:

                  @שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
                  אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
                  ובשמחה נעזור.

                  לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
                  ויקיפדיה זה ציבורי

                  נכון שזה ציבורי.
                  אבל גם בציבורי יש נהלים.
                  לא כל העולה על הדעת עושים ב'מקום ציבורי'.

                  לכן,
                  אחד ממנהלי הפורום צריך להעביר אישור על הניסוח אותו נבחר להשים.
                  לא כל אחד שמשתמש פה יבחר איך הוא רוצה 'לשווק' את האתר.

                  לא אמרנו לא להשים.
                  ההפך, צריך משהו טוב ושינוסח כראות עניהם של מנהלי האתר.

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יואל שג
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מנהל-ראשי
                    אתה עדיין רוצה ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • לא נקרא 0
                    • פוסטים אחרונים
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • שליחת פנייה לניהול