הפורום בויקיפדיה
-
אשמח לערוך שם בויקיפדיה את פורום מקצב שלוקה בחסר אשמח שמישהו ממשתמשי הפורום שיש לו כתיבה מקצועית וראה מה שכתוב על כל הפורומים האחרים ויכול לנסח בשביל הפורום שלנו ניסוח מה לכתוב שם אז בבקשה שיכתוב ומה שיצא הכי טוב אחד מה @צוות-פיקוח יבחור מה לרשום שם
-
אשמח לערוך שם בויקיפדיה את פורום מקצב שלוקה בחסר אשמח שמישהו ממשתמשי הפורום שיש לו כתיבה מקצועית וראה מה שכתוב על כל הפורומים האחרים ויכול לנסח בשביל הפורום שלנו ניסוח מה לכתוב שם אז בבקשה שיכתוב ומה שיצא הכי טוב אחד מה @צוות-פיקוח יבחור מה לרשום שם
-
@אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:
בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
ובשמחה נעזור.@אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום
@יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:
לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
ויקיפדיה זה ציבוריבגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטע -
@אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:
בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
ובשמחה נעזור.@אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום
@יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:
לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
ויקיפדיה זה ציבוריבגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטע@LOVE-ME אמר בהפורום בויקיפדיה:
@אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:
בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
ובשמחה נעזור.@אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום
@יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:
לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
ויקיפדיה זה ציבוריבגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטעאבל אין צורך באישור מבעלי האתר
ויקיפדיה לא דורשים כזה אישור -
@LOVE-ME אמר בהפורום בויקיפדיה:
@אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:
בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
ובשמחה נעזור.@אייצ-ית בסך הכל אמרה שצריך אישור של מנהלי הפורום
@יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:
לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
ויקיפדיה זה ציבוריבגלל שהם מנהלי הפורום אולי הם לא מסכימים אבל אין סיבה שהם לא יאשרו
נכון שזה ציבורי ולכן זה כל הקטעאבל אין צורך באישור מבעלי האתר
ויקיפדיה לא דורשים כזה אישור -
@אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:
@שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
ובשמחה נעזור.לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
ויקיפדיה זה ציבורי@יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:
@אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:
@שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
ובשמחה נעזור.לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
ויקיפדיה זה ציבורינכון שזה ציבורי.
אבל גם בציבורי יש נהלים.
לא כל העולה על הדעת עושים ב'מקום ציבורי'.לכן,
אחד ממנהלי הפורום צריך להעביר אישור על הניסוח אותו נבחר להשים.
לא כל אחד שמשתמש פה יבחר איך הוא רוצה 'לשווק' את האתר.לא אמרנו לא להשים.
ההפך, צריך משהו טוב ושינוסח כראות עניהם של מנהלי האתר. -
@יואל-שג אמר בהפורום בויקיפדיה:
@אייצ-ית אמר בהפורום בויקיפדיה:
@שמעון-2 בגדול צריך את האישור של @צור או @ntz
אני חושבת שתחכה שיאשרו לך.
ובשמחה נעזור.לא הבנתי מה הכוונה שצריך אישור?
ויקיפדיה זה ציבורינכון שזה ציבורי.
אבל גם בציבורי יש נהלים.
לא כל העולה על הדעת עושים ב'מקום ציבורי'.לכן,
אחד ממנהלי הפורום צריך להעביר אישור על הניסוח אותו נבחר להשים.
לא כל אחד שמשתמש פה יבחר איך הוא רוצה 'לשווק' את האתר.לא אמרנו לא להשים.
ההפך, צריך משהו טוב ושינוסח כראות עניהם של מנהלי האתר. -
@מנהל-ראשי
אתה עדיין רוצה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות