נותי ליברמן
-
@משה-דוק-1 י שלך אותו? אם כן נשמח שתעלה!

-
@משה-דוק-1 זה רק הלחן שלו
השיר לא שלו...
אני כמעט בטוחה במאה אחוז -
@משה-דוק-1 י שלך אותו? אם כן נשמח שתעלה!

@לבנת-צבי אמר בנותי ליברמן:
@משה-דוק-1 י שלך אותו? אם כן נשמח שתעלה!

-
@תודה-לך-ה כן, הוא אמר שהוא מוציא אלבום,
אבל נירלי הוא התכוון לאלבום שיהיה בו את השירים שכבר הוא הוציא, הוא לא מתכוון להוציא עוד שירים??מקווה שיש למה לקוות...

-
@תודה-לך-ה אמר בנותי ליברמן:
@לבנת-צבי אני שמעתי בערוץ 7(?) לא בטוחה, שהוא מוציא "שיר על המצב", שזה שם השיר פחות או יותר, אז לא נשמע שכן יש עוד שירים...
וחוץ מזה שאם הוא עושה רק עם השירים שהוא כבר הוציא, למה הוא מחכה עד חנוכה...
אבל אני ממש מקווה שיש למה לחכות אצלו, שהוא לא פרש מהעסקלא נירלי שהוא םרש מהעסק כלכך מהר... היתה לו הצלחה מסחררתתת!,
יכול להיות שיש עוד שירים,מקווה, אבל דיברתי על האלבום עצמו שנירלי שיהיה בו את שלושת השירים שיצאו...@לבנת-צבי אמר בנותי ליברמן:
@תודה-לך-ה אמר בנותי ליברמן:
אבל אני ממש מקווה שיש למה לחכות אצלו, שהוא לא פרש מהעסק
למה לחשוב שפרש ?? --מהשיר- מילים -האחרון לא עבר כל כך הרבה זמן
וחוץ מזה --הוא התחתן לא מזמן --שנה ראשונה
וגם המלחמה שבשה את כל התוכניות לכולם
וסתם ככה --שמתי לב שכמעט כל זמר שאפילו מוציא שיר אחד מציג את עצמו שהוא
"בדרך לאלבום "--שאף אחד לא יודע מתי יצא --גם לא הוא עצמו -
@לבנת-צבי אמר בנותי ליברמן:
@תודה-לך-ה אמר בנותי ליברמן:
אבל אני ממש מקווה שיש למה לחכות אצלו, שהוא לא פרש מהעסק
למה לחשוב שפרש ?? --מהשיר- מילים -האחרון לא עבר כל כך הרבה זמן
וחוץ מזה --הוא התחתן לא מזמן --שנה ראשונה
וגם המלחמה שבשה את כל התוכניות לכולם
וסתם ככה --שמתי לב שכמעט כל זמר שאפילו מוציא שיר אחד מציג את עצמו שהוא
"בדרך לאלבום "--שאף אחד לא יודע מתי יצא --גם לא הוא עצמו@אילן-פ זה מה שגם אני אמרתי, למה שיפרוש??
@לבנת-צבי אמר בנותי ליברמן:
@תודה-לך-ה אמר בנותי ליברמן:
@לבנת-צבי אני שמעתי בערוץ 7(?) לא בטוחה, שהוא מוציא "שיר על המצב", שזה שם השיר פחות או יותר, אז לא נשמע שכן יש עוד שירים...
וחוץ מזה שאם הוא עושה רק עם השירים שהוא כבר הוציא, למה הוא מחכה עד חנוכה...
אבל אני ממש מקווה שיש למה לחכות אצלו, שהוא לא פרש מהעסקלא נירלי שהוא םרש מהעסק כלכך מהר... היתה לו הצלחה מסחררתתת!,
יכול להיות שיש עוד שירים,מקווה, אבל דיברתי על האלבום עצמו שנירלי שיהיה בו את שלושת השירים שיצאו... -
@אילן-פ אמר בנותי ליברמן:
@לבנת-צבי אמר בנותי ליברמן:
@תודה-לך-ה אמר בנותי ליברמן:
אבל אני ממש מקווה שיש למה לחכות אצלו, שהוא לא פרש מהעסק
למה לחשוב שפרש ?? --מהשיר- מילים -האחרון לא עבר כל כך הרבה זמן
וחוץ מזה --הוא התחתן לא מזמן --שנה ראשונה
וגם המלחמה שבשה את כל התוכניות לכולם
וסתם ככה --שמתי לב שכמעט כל זמר שאפילו מוציא שיר אחד מציג את עצמו שהוא
"בדרך לאלבום "--שאף אחד לא יודע מתי יצא --גם לא הוא עצמו
מה שנכון נכון... -
@לבנת-צבי אמר בנותי ליברמן:
@תודה-לך-ה אמר בנותי ליברמן:
אבל אני ממש מקווה שיש למה לחכות אצלו, שהוא לא פרש מהעסק
למה לחשוב שפרש ?? --מהשיר- מילים -האחרון לא עבר כל כך הרבה זמן
וחוץ מזה --הוא התחתן לא מזמן --שנה ראשונה
וגם המלחמה שבשה את כל התוכניות לכולם
וסתם ככה --שמתי לב שכמעט כל זמר שאפילו מוציא שיר אחד מציג את עצמו שהוא
"בדרך לאלבום "--שאף אחד לא יודע מתי יצא --גם לא הוא עצמו -
-
@אין-על-הקב-ה https://www.youtube.com/watch?v=S336eFyqbYo
-
פוסט זה נמחק!
-
נותי ליברמן בשיר חדש
https://youtu.be/148brWdB5RQ?si=Kt-AUQRjCIYR2RnA -
נותי ליברמן בשיר חדש
https://youtu.be/148brWdB5RQ?si=Kt-AUQRjCIYR2RnA@רות-רפפורט הסינון שלי לא פותח לי את זה, אפשר ב-MP???
דחוףףףףףף!! אני בהלםם


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
הוא אמר שיצא אלבום אחרי החגים...