נותי ליברמן
-
@דודו-בלוקה נותי שמאוד מאוד נהנה מהאתר הזה ומהדיבורים והדיונים שקורים סביב השירים שלו מוסר פה לכולם לב ענק, ולטענות שיש פה מריחה של השיר הבא , נותי מוסר שהוא עובד ממש קשה על השיר והוא ממש רצה והוא חשב שהשיר ייצא מיד אחרי ספירת העומר , אך כמה וכמה בעיות צצו לו באמצע שגרמו לתוצאה לקרות, וגם את התאריך 18 ביוני הוא הכריז עליה לפני שהמפיקים שלו אישרו לו שזה ייצא עד אז , ברור שזה ייצא כי נותי החליט וגרם למפיקים שלו להפוך את העולם שזה יקרה ושזה התאריך שזה ייצא כי נותי עומד בהבטחות והוא לא מהסוג המאכזב בדרך כלל, אז קחו את זה כולכם לתשומת ליבכם, שימו
️
שחשבון זה הולך להגיב לכל מה שקשור לנותי ליברמן בלבד
️
@נותי-ליברמן-תגובה-רישמית
אנחנו מקווים שזה באמת רישמי כי כבר היה כאן מתחזה
אם זה רשמי או לא תצטרכו להראות לנוובאמת משתמשי מקצב באמת אוהבים את נותי הוא נועד לגדולות
ומוסרים לו בהצלחה מרובה בבית הזה -
@איציק-דדיה לא הוא הולך להוציא ממש בקרוב עוד שיר
סוף סוף יש תאריך מדויק!
כבר חשבתי שהוא התחרט...
-
נותי לברמן בשיר חדש הינה הצצה לקליפ
-
@ויווש https://www.youtube.com/watch?v=ZdVBYAj3FdE&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fmiktzav.com%2F&feature=emb_imp_woyt
@דודו-בלוקה אפשר ב-MP3?
-
@דודו-בלוקה אפשר ב-MP3?
-
@ויווש זה קטע מההסרטות של הקליפים
(לא אמורים לשמוע משהו חוץ מ... 'קצת שמאלה' 'תעמוד ישר' 'יוסף בא תביא את ה...')פוסט זה נמחק! -
@דודו-בלוקה אפשר ב-MP3?
פוסט זה נמחק! -
@ויווש לא יודע למה אבל בבקשה
-
@ויווש לא יודע למה אבל בבקשה
פוסט זה נמחק! -
נותי לברמן בשיר חדש הינה הצצה לקליפ
@איציק-דדיה לא התכוונתי לצילומי הקליפ התכוונתי לסרטון שהוא רץ ושומעים את השיר ברקע
-
https://send.magicode.me/send-file/file/ef78894c3954a50e20f246a4****20146f6e78b7568f/view
אפשר את הסרטון הזה ב-MP3?
-
https://send.magicode.me/send-file/file/ef78894c3954a50e20f246a4****20146f6e78b7568f/view
אפשר את הסרטון הזה ב-MP3?
@ויווש אמר בנותי ליברמן.:
https://send.magicode.me/send-file/file/ef78894c3954a50e20f246a4****20146f6e78b7568f/view
אפשר את הסרטון הזה ב-MP3?
-
-
@mykly64 אמר בנותי ליברמן.:
@arh05476 כן נותי, נוסי
משו כזה...את כאילו יודעת שהוא אמור להוציא עכשיו שיר חדש ?
-
@mykly64 אמר בנותי ליברמן.:
@arh05476 כן יש על זה דיבור...
נראלי קוראים לשיר לונה פארקזה נראה לפי השם שהוא רוצה למתג את עצמו כזמר קצת שונה מהקלאסי החרדי, לא ?
-
@יהודה-n אמר בנותי ליברמן.:
@arh05476 בוקר טוב
הוא כבר מיתג את עצמו ככה@arh05476 אמר בנותי ליברמן.:
@mykly64 אמר בנותי ליברמן.:
@arh05476 כן יש על זה דיבור...
נראלי קוראים לשיר לונה פארקזה נראה לפי השם שהוא רוצה למתג את עצמו כזמר קצת שונה מהקלאסי החרדי, לא ?
אני חושבת שכבר בקליפ הקודם ראו את זה באמת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות