דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. נותי ליברמן

נותי ליברמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.3k פוסטים 187 כותבים 142.7k צפיות 39 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נעמי ה

    אבל אף אחד לא אמר חיקוי
    יש דמיון
    אני לא חושבת שהוא מנסה לחקות את חנן
    ולדעתי
    השיר לונה פארק הוריד לו הרבה

    חינדיקיקיח מנותק
    חינדיקיקיח מנותק
    חינדיקיקי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #498

    @נעמי-ה גם לדעתי
    אני שמעתי קצת חיקוי וזה לא משנה יכול להיות שזה לגמרי לא אני מבחינתי שמעתי וזה אוטומטית הוריד לי קצת...
    למרות שזה שיר ממש יפה

    חדש חדשח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חינדיקיקיח חינדיקיקי

      @נעמי-ה גם לדעתי
      אני שמעתי קצת חיקוי וזה לא משנה יכול להיות שזה לגמרי לא אני מבחינתי שמעתי וזה אוטומטית הוריד לי קצת...
      למרות שזה שיר ממש יפה

      חדש חדשח מנותק
      חדש חדשח מנותק
      חדש חדש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #499

      @חינדיקיקי הקליפ הוריד
      השיר מאוד יפה
      זה קליפ תינוקי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S shin

        @איציק-דדיה סליחה שאני אומר את זה
        אבל לדעתי לא רק שהוא "מזכיר אותו"
        אלא הוא גם מחכה אותו.. וזה לדעתי פחחות יפה..
        כי הציבור לא מחפש עוד חקיינים אני דווקא מאמין ביצירה של נותי בעצמו
        בלי לנסות לחקות את חנן בן ארי בקולות וסלנג הדיבור
        (אם יש לו סגנון בפני עצמו)
        אבל קחו זאת בעירבון מוגבל. לא יודע אם יסכימו איתי

        איציק דדיהא מנותק
        איציק דדיהא מנותק
        איציק דדיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #500

        @shin אם הם יוציאו דואט זה יהיה טייייייייייל עם מאות אלפי צפיות

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • איציק דדיהא איציק דדיה

          @shin אם הם יוציאו דואט זה יהיה טייייייייייל עם מאות אלפי צפיות

          S מנותק
          S מנותק
          shin
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #501

          @איציק-דדיה אמר בנותי ליברמן.:

          @shin אם הם יוציאו דואט זה יהיה טייייייייייל עם מאות אלפי צפיות

          בגלל חנן.. כי כל השירים שלו
          הם "עם מאות אלפי צפיות " 😜כמובן הכל בקטע טוב ..
          אחלה נותי..

          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
          https://www.youtube.com/@ishaishin

          איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • S shin

            @איציק-דדיה אמר בנותי ליברמן.:

            @shin אם הם יוציאו דואט זה יהיה טייייייייייל עם מאות אלפי צפיות

            בגלל חנן.. כי כל השירים שלו
            הם "עם מאות אלפי צפיות " 😜כמובן הכל בקטע טוב ..
            אחלה נותי..

            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
            #502

            @shin כמות הצפיות של ים של דמעות הוקפצה ברמה מטורפת מאז הראיון שלו בערוץ 11 כי כולם ראו אותו ו נכנסו לראות מי זה אני למשל לא היכרתי אותו עד שיצא לו את לונה פארק

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • איציק דדיהא איציק דדיה

              @shin כמות הצפיות של ים של דמעות הוקפצה ברמה מטורפת מאז הראיון שלו בערוץ 11 כי כולם ראו אותו ו נכנסו לראות מי זה אני למשל לא היכרתי אותו עד שיצא לו את לונה פארק

              S מנותק
              S מנותק
              shin
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
              #503

              @איציק-דדיה תכלס'..
              אגב זה כאן 11 לא 12
              אבל זה וודאי נכון.

              אצלינו עכשיו יום

              לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
              https://www.youtube.com/@ishaishin

              איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S shin

                @איציק-דדיה תכלס'..
                אגב זה כאן 11 לא 12
                אבל זה וודאי נכון.

                אצלינו עכשיו יום

                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #504
                פוסט זה נמחק!
                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • איציק דדיהא איציק דדיה

                  פוסט זה נמחק!

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #505

                  @איציק-דדיה חסוי.
                  קיצעאר בוקר טוב אצליכם
                  לילה טוב אצלינו

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S shin

                    @איציק-דדיה חסוי.
                    קיצעאר בוקר טוב אצליכם
                    לילה טוב אצלינו

                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איציק דדיה
                    #506
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נ נעמי ה

                      אבל אף אחד לא אמר חיקוי
                      יש דמיון
                      אני לא חושבת שהוא מנסה לחקות את חנן
                      ולדעתי
                      השיר לונה פארק הוריד לו הרבה

                      11221 מנותק
                      11221 מנותק
                      1122
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #507

                      @נעמי-ה אמר בנותי ליברמן.:

                      אבל אף אחד לא אמר חיקוי
                      יש דמיון
                      אני לא חושבת שהוא מנסה לחקות את חנן
                      ולדעתי
                      השיר לונה פארק הוריד לו הרבה

                      אני אהבתי את השיר
                      אבל איך יואלי דיקמן אמר?
                      "זה שיר מצוין, אבל ים של דמעות היה פצצה. הוא היה צריך להוציא את ים של דמעות כסינגל שלישי רביעי. לונה פארק בשביל שיר שני זה להיט היסטרי, אבל לא שלפני יש את ים של דמעות"

                      יש בזה משהו...

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • 11221 1122

                        @נעמי-ה אמר בנותי ליברמן.:

                        אבל אף אחד לא אמר חיקוי
                        יש דמיון
                        אני לא חושבת שהוא מנסה לחקות את חנן
                        ולדעתי
                        השיר לונה פארק הוריד לו הרבה

                        אני אהבתי את השיר
                        אבל איך יואלי דיקמן אמר?
                        "זה שיר מצוין, אבל ים של דמעות היה פצצה. הוא היה צריך להוציא את ים של דמעות כסינגל שלישי רביעי. לונה פארק בשביל שיר שני זה להיט היסטרי, אבל לא שלפני יש את ים של דמעות"

                        יש בזה משהו...

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אבישי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #508

                        @1122 אני לא חושב שים של דמעות היה צריך לצאת כסינגל שלישי או רביעי כי הנה הוא הוציא אותו בתור סינגל ראשון ומאז הוא פרץ אני חושב שאם הוא היה מוציא את לונה פארק בתור סינגל ראשון הוא היה הרבה פחות מצליח

                        רות רפפורטר 11221 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • א אבישי

                          @1122 אני לא חושב שים של דמעות היה צריך לצאת כסינגל שלישי או רביעי כי הנה הוא הוציא אותו בתור סינגל ראשון ומאז הוא פרץ אני חושב שאם הוא היה מוציא את לונה פארק בתור סינגל ראשון הוא היה הרבה פחות מצליח

                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורטר מנותק
                          רות רפפורט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #509

                          @אבישי נכון השיר ים של דמעות באמת היה פצצה והאמת לפני שהכרתי את נותי ושמעתי את השיר פעם ראשונה חשבתי שזה חנן אבל השיר לונה פארק לא התחברתי אליו זה הוריד לו הרבה

                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                          (אני)

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • רות רפפורטר רות רפפורט

                            @אבישי נכון השיר ים של דמעות באמת היה פצצה והאמת לפני שהכרתי את נותי ושמעתי את השיר פעם ראשונה חשבתי שזה חנן אבל השיר לונה פארק לא התחברתי אליו זה הוריד לו הרבה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 5
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #510

                            @רות-רפפורט
                            למה הוריד ?
                            השיר לונה פארק לקח לי זמן להתחבר ואז אהבתי בטירוף!!! לדעתי זה שיר פצצה נכון שלא כולם התחברו ואהבו אבל זה שיר מהממם לדעתי תשמעו אותו כמה פעמים ותתחברו.....לא חושבת שזה הוריד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אבישי

                              @1122 אני לא חושב שים של דמעות היה צריך לצאת כסינגל שלישי או רביעי כי הנה הוא הוציא אותו בתור סינגל ראשון ומאז הוא פרץ אני חושב שאם הוא היה מוציא את לונה פארק בתור סינגל ראשון הוא היה הרבה פחות מצליח

                              11221 מנותק
                              11221 מנותק
                              1122
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                              #511

                              @אבישי הוא לא היה הרבה פחות מצליח... הוא היה מצליח רק שנה אחרי
                              אני לא מסכימה עם זה ב100 אחוז, רק שיש בזה משהו נכון שהוא לא עשה הדרגה טובה לשירים. צריך להיות איזשהוא רצף של נגיד: שיר טוב-בינוני-נמוך-בינוני וכו'
                              שלא יהיה קיצוני...
                              למרות שאני דווקא ממש אהבתי את שניהם

                              @אוהבת-מוזיקה-5 דווקא אני התחברתי אליו בשניה הראשונה...
                              יכול להיות כי שמעתי קודם אותו ורק אחר כך את ים של דמעות
                              בכל זאת אם זמר אחר היה מוציא את השיר הזה הוא היה הופך לזמר מטורף
                              פשוט מנותי מצפים ליותר

                              א א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • 11221 1122

                                @אבישי הוא לא היה הרבה פחות מצליח... הוא היה מצליח רק שנה אחרי
                                אני לא מסכימה עם זה ב100 אחוז, רק שיש בזה משהו נכון שהוא לא עשה הדרגה טובה לשירים. צריך להיות איזשהוא רצף של נגיד: שיר טוב-בינוני-נמוך-בינוני וכו'
                                שלא יהיה קיצוני...
                                למרות שאני דווקא ממש אהבתי את שניהם

                                @אוהבת-מוזיקה-5 דווקא אני התחברתי אליו בשניה הראשונה...
                                יכול להיות כי שמעתי קודם אותו ורק אחר כך את ים של דמעות
                                בכל זאת אם זמר אחר היה מוציא את השיר הזה הוא היה הופך לזמר מטורף
                                פשוט מנותי מצפים ליותר

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 5
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #512

                                @1122 יכול להיות שאנשים ששמעו אותו לפני ים של דמעות התחברו אליו יותר מהר מאנשים ששמעו את ים של דמעות ראשון ואז לא כ"כ יתחברו לסגנון של לונה פארק...כי באמת הם ציפו ממנו ליותר
                                ים של דמעות הוא ואוווו ולונה פארק קצת פחות אבל זה לא אומר שזה לאאא, הוא פשוט סגנון אחר!
                                אבל תכלס מי שלא התחבר שישמע את זה עוד כמה פעמים ויתחבר לזה מהר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • 11221 1122

                                  @אבישי הוא לא היה הרבה פחות מצליח... הוא היה מצליח רק שנה אחרי
                                  אני לא מסכימה עם זה ב100 אחוז, רק שיש בזה משהו נכון שהוא לא עשה הדרגה טובה לשירים. צריך להיות איזשהוא רצף של נגיד: שיר טוב-בינוני-נמוך-בינוני וכו'
                                  שלא יהיה קיצוני...
                                  למרות שאני דווקא ממש אהבתי את שניהם

                                  @אוהבת-מוזיקה-5 דווקא אני התחברתי אליו בשניה הראשונה...
                                  יכול להיות כי שמעתי קודם אותו ורק אחר כך את ים של דמעות
                                  בכל זאת אם זמר אחר היה מוציא את השיר הזה הוא היה הופך לזמר מטורף
                                  פשוט מנותי מצפים ליותר

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אבישי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #513

                                  @1122 זה לא נכון כי היו אומרים הא לונה פארק זה שיר בנוני ומטה בטח גם ים של דמעות זה ככה היה נידבק לו סטיגמה של זמר בנוני

                                  רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אבישי

                                    @1122 זה לא נכון כי היו אומרים הא לונה פארק זה שיר בנוני ומטה בטח גם ים של דמעות זה ככה היה נידבק לו סטיגמה של זמר בנוני

                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #514

                                    @אבישי נכוןןןןןןן אני חושבת שהוא ירד עשה שיר גבוה כולם דיברו לטובה על ים של דמעות ואז הוא עשה שיר נמוך את לונה פארק כמה שאני אשמע את לונה... אני לא אתחבר זה פשוט לא שיר ברמה!!!

                                    "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                    (אני)

                                    קפוצ'וניתק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • רות רפפורטר רות רפפורט

                                      @אבישי נכוןןןןןןן אני חושבת שהוא ירד עשה שיר גבוה כולם דיברו לטובה על ים של דמעות ואז הוא עשה שיר נמוך את לונה פארק כמה שאני אשמע את לונה... אני לא אתחבר זה פשוט לא שיר ברמה!!!

                                      קפוצ'וניתק מנותק
                                      קפוצ'וניתק מנותק
                                      קפוצ'ונית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
                                      #515

                                      @רות-רפפורט
                                      אני יותר התחברתי ללונה.
                                      אני לא אוהבת מידי כבד...
                                      אני אני חושבת שהשיר הזה סתם פחות מתאים לקול שלו.
                                      הקול שלו יותר מתאים לרגוע עם שבירות וזה...

                                      לעולם אני לא מאחר
                                      תמיד אני מגיע בזמן
                                      שה' רוצה
                                      (הרב ארוש)
                                      אבא שלנו מלך העולם❤️

                                      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • קפוצ'וניתק קפוצ'ונית

                                        @רות-רפפורט
                                        אני יותר התחברתי ללונה.
                                        אני לא אוהבת מידי כבד...
                                        אני אני חושבת שהשיר הזה סתם פחות מתאים לקול שלו.
                                        הקול שלו יותר מתאים לרגוע עם שבירות וזה...

                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #516

                                        @קפוצ-ונית נכון ולכן השיר לונה הוריד לו

                                        "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                        (אני)

                                        קפוצ'וניתק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רות רפפורטר רות רפפורט

                                          @קפוצ-ונית נכון ולכן השיר לונה הוריד לו

                                          קפוצ'וניתק מנותק
                                          קפוצ'וניתק מנותק
                                          קפוצ'ונית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #517

                                          @רות-רפפורט אמר בנותי ליברמן:

                                          @קפוצ-ונית נכון ולכן השיר לונה הוריד לו

                                          עד כדי כך?
                                          אני חושבת שזה נסלח
                                          הוא... יש לו בסיס טוב!
                                          אל תאבדי אמון באנשים כל כך מהר.

                                          לעולם אני לא מאחר
                                          תמיד אני מגיע בזמן
                                          שה' רוצה
                                          (הרב ארוש)
                                          אבא שלנו מלך העולם❤️

                                          רות רפפורטר א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול