דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. על המוזיקה
  3. תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב

תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר על המוזיקה
21 פוסטים 13 כותבים 1.9k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סקופרס מנותק
    סקופרס מנותק
    סקופר
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
    #1

    תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

    לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
    "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

    מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
    34 אופציות לבחירה,
    עשיריה מנצחת:

    במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
    במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
    במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
    במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
    במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
    במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
    במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
    במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
    במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
    במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

    תוצאות מצעד חודש סיוון.png

    תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

    המצעד להאזנה:
    מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

    רולי דיקמן מודה למצביעים:
    רולי דיקמן - דיגיטל.mp3

    היידה מיוזיק 0ה ענבלע EtiE אפוש פארא 4 תגובות תגובה אחרונה
    9
    • סקופרס סקופר

      תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

      לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
      "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

      מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
      34 אופציות לבחירה,
      עשיריה מנצחת:

      במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
      במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
      במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
      במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
      במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
      במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
      במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
      במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
      במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
      במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

      תוצאות מצעד חודש סיוון.png

      תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

      המצעד להאזנה:
      מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

      רולי דיקמן מודה למצביעים:
      רולי דיקמן - דיגיטל.mp3

      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @סקופר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

      במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!**

      וואו לזה לא ציפיתי--
      חשבתי ייקח מקום שלישי לפחות.
      שיר מושלם!!
      אבל אין ספק שמגיע לשיר "יש לי טעטע" לקבל מקום ראשון, שיר מהמם!!
      אגב-
      גם במצעד של "קול פליי" השבוע, הוא לקח מקום ראשון,....😉

      בחודש הבא, אני מקווה שהשיר "ירושלים" של איתי דוד ייקח...
      שיר שלא מפסיקה לשמוע...מושלםם....😵

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • N מנותק
        N מנותק
        netanelhareven
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי netanelhareven
        #3

        נראה לי המצעד עם התוצאות הכי צפויות
        ובאמת ארי היל ממש מככב לאחרונה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          יששששש!!!!! ארי היל מקום שני ושלישי!!!!!👏 👏 👏 👏

          תודה ענקית!!! ל @סקופר על המצעד כל חודש! זה כל כך נחמד וכייפי יותר מלהוציא ת'נשמה פעם בשנה!!!! ולהקשיב איזה שעתיים למשהו שלא נגמר

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            לא חשבתי על זה
            טוב ארי במקום גם טוב ומטורף
            תודה @סקופר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דודו בלוקהד מנותק
              דודו בלוקהד מנותק
              דודו בלוקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              לדתי הסקר הפעם היה תותח ומדויק!!!!!
              רולי מקום ראשון וזה מגיע לו בטרוף!!!!! הביא שיר לא רגיל סגנון של כל המגזרים... שאפו!!!!
              וןארי היל גם הפציץ שתי שירים לפרצוף אחד אחרי השני שזה דבר נדיר לזמר!!!!!!!!!!

              בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • סקופרס סקופר

                תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
                "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

                מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
                34 אופציות לבחירה,
                עשיריה מנצחת:

                במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
                במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
                במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
                במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
                במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
                במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
                במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
                במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
                במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

                תוצאות מצעד חודש סיוון.png

                תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

                המצעד להאזנה:
                מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

                רולי דיקמן מודה למצביעים:
                רולי דיקמן - דיגיטל.mp3

                ענבלע מנותק
                ענבלע מנותק
                ענבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @סקופר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                שון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                ברוך השם!!!! זה מה שעצבתי

                @סקופר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
                "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

                מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
                34 אופציות לבחירה,
                עשיריה מנצחת:

                במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
                במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
                במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
                במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
                במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
                במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
                במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
                במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
                במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

                תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

                המצעד להאזנה:
                מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • סקופרס סקופר

                  תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                  לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
                  "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

                  מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
                  34 אופציות לבחירה,
                  עשיריה מנצחת:

                  במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                  במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
                  במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
                  במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
                  במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
                  במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
                  במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
                  במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
                  במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
                  במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

                  תוצאות מצעד חודש סיוון.png

                  תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

                  המצעד להאזנה:
                  מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

                  רולי דיקמן מודה למצביעים:
                  רולי דיקמן - דיגיטל.mp3

                  EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  אחלה מצעד!!!!!
                  בין החודשים הבודדים שבאמת התחברתי לתוצאות (יחסית, כן?)
                  הפספוס היחיד זה תעצרו את העולם של שמואל פרדניק- שיר מטורף!!
                  מתנגן אצלי בלופים מאז שהוא יצא, ומבחינתי הוא בשלישייה בטוח!
                  אבל הוא שם לא כ"כמוכר, והגיוני שאנשים פחות מכירים ולכן לא שמעו את השיר.

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • סקופרס סקופר

                    תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                    לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
                    "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

                    מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
                    34 אופציות לבחירה,
                    עשיריה מנצחת:

                    במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                    במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
                    במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
                    במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
                    במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
                    במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
                    במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
                    במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
                    במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
                    במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

                    תוצאות מצעד חודש סיוון.png

                    תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

                    המצעד להאזנה:
                    מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

                    רולי דיקמן מודה למצביעים:
                    רולי דיקמן - דיגיטל.mp3

                    אפוש פארא מנותק
                    אפוש פארא מנותק
                    אפוש פאר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @סקופר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                    תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                    לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
                    "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

                    מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
                    34 אופציות לבחירה,
                    עשיריה מנצחת:

                    במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                    במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
                    במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
                    במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
                    במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
                    במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
                    במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
                    במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
                    במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
                    במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

                    תוצאות מצעד חודש סיוון.png

                    תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

                    המצעד להאזנה:
                    מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

                    לצערי.. כמעט כמו תמיד האפשרויות בחירה היו מסגנון מסוים.. ממש חבל..
                    אפשר לקרוא למצעד= מצעד שיר החודש האולטרה חסידי!!!
                    😧

                    להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                    לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                    איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                    אלוף.

                    אחות קטנהא סקופרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • אפוש פארא אפוש פאר

                      @סקופר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                      תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                      לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
                      "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

                      מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
                      34 אופציות לבחירה,
                      עשיריה מנצחת:

                      במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                      במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
                      במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
                      במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
                      במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
                      במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
                      במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
                      במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
                      במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
                      במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

                      תוצאות מצעד חודש סיוון.png

                      תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

                      המצעד להאזנה:
                      מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

                      לצערי.. כמעט כמו תמיד האפשרויות בחירה היו מסגנון מסוים.. ממש חבל..
                      אפשר לקרוא למצעד= מצעד שיר החודש האולטרה חסידי!!!
                      😧

                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @אפוש-פאר כנראה זה מה שעם אוהב.....

                      חוץ מזה אני אישית חושבת שהמצעד החודש הוגן מאוד רולי הפציץ עם השיר שלו וגם ארי היל עם 2 השירים אולי באמת השיר של פדרניק היה צריך להיות יותר גבוה אבל לא הייתי שמה אותו בשלישיה הראשונה אבל אולי כן בחמישיה ולדחוף את כל שאר השירים מהמקום הרביעי ומטה אחד אחורה

                      החיים מנגינה!
                      התדעו להלחינה?

                      אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אחות קטנהא אחות קטנה

                        @אפוש-פאר כנראה זה מה שעם אוהב.....

                        חוץ מזה אני אישית חושבת שהמצעד החודש הוגן מאוד רולי הפציץ עם השיר שלו וגם ארי היל עם 2 השירים אולי באמת השיר של פדרניק היה צריך להיות יותר גבוה אבל לא הייתי שמה אותו בשלישיה הראשונה אבל אולי כן בחמישיה ולדחוף את כל שאר השירים מהמקום הרביעי ומטה אחד אחורה

                        אפוש פארא מנותק
                        אפוש פארא מנותק
                        אפוש פאר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @אחות-קטנה אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                        כנראה זה מה שעם אוהב.

                        "העם" זה העורך של השאלות????????????

                        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                        אלוף.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צ מנותק
                          צ מנותק
                          צביקוש 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          כל השלישיה הראשונה לדעתי במקומות הנכונים
                          רק אני לא מבין מה קרה לשיר שלום של רפאל מלול
                          (אולי אני טועה והוא היה בחודש אייר)
                          אני חושב שהוא אמור לקטוף את המקום הראשון
                          שיר פשוט מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • צ צביקוש 0

                            כל השלישיה הראשונה לדעתי במקומות הנכונים
                            רק אני לא מבין מה קרה לשיר שלום של רפאל מלול
                            (אולי אני טועה והוא היה בחודש אייר)
                            אני חושב שהוא אמור לקטוף את המקום הראשון
                            שיר פשוט מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            בונקרב מנותק
                            בונקרב מנותק
                            בונקר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בונקר
                            #13

                            @צביקוש-0
                            למה איפה אתה חושב שהשיר של משה קליין אמור להיות?
                            לדעתי מקום ראשון.

                            "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                            [ממעמקים גד אלבז]

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • בונקרב בונקר

                              @צביקוש-0
                              למה איפה אתה חושב שהשיר של משה קליין אמור להיות?
                              לדעתי מקום ראשון.

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              צביקוש 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @בונקר השיר של משה קליין הוא קלאסי לגמרי
                              שיר חמוד מאד לשמוע אבל לא להיט
                              ודאי לא לפני גרש את העצבות ויהודי קדוש

                              סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צ צביקוש 0

                                @בונקר השיר של משה קליין הוא קלאסי לגמרי
                                שיר חמוד מאד לשמוע אבל לא להיט
                                ודאי לא לפני גרש את העצבות ויהודי קדוש

                                סקופרס מנותק
                                סקופרס מנותק
                                סקופר
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                רולי דיקמן מודה למצביעי המצעד על בחירת השיר "יש לי טאטע" במקום הראשון:
                                רולי דיקמן - דיגיטל.mp3

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אפוש פארא אפוש פאר

                                  @סקופר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                                  תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                                  לאחר שבוע של מתח עם אלפי הצבעות, מאות תגובות, ועשרות אופציות לבחירה זה קרה!
                                  "מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב" בהשתתפות קרוב ל 1,300 מצביעים כן ירבו, והרי התוצאות!

                                  מהו השיר הטוב ביותר שיצא בחודש סיוון?
                                  34 אופציות לבחירה,
                                  עשיריה מנצחת:

                                  במקום ראשון: יש לי טאטע - רולי דיקמן!
                                  במקום שני: גרש את העצבות - ארי היל!
                                  במקום שלישי: יהודי קדוש - ארי היל ושלוימי מאיר!
                                  במקום רביעי: בדרך אל האור - משה קליין!
                                  במקום חמישי: אפ אנד דאון - אסף הרוש!
                                  במקום שישי: וואס וועט זיין – אהרל'ה סעמאט ועקיבא גרומן!
                                  במקום שביעי: לא לוותר - ברק כהן!
                                  במקום שמיני: בת מצווה - מוטי אילאוויטש!
                                  במקום תשיעי: סוף הדורות – אברהם שלום!
                                  במקום עשירי: תעצרו את העולם - שמואל פרדניק!

                                  תוצאות מצעד חודש סיוון.png

                                  תודה לכם שהשתתפם במצעד שיר החודש! להתראות במצעד חודש תמוז!

                                  המצעד להאזנה:
                                  מצעד שיר החודש - סיוון תשפ''ב.mp3

                                  לצערי.. כמעט כמו תמיד האפשרויות בחירה היו מסגנון מסוים.. ממש חבל..
                                  אפשר לקרוא למצעד= מצעד שיר החודש האולטרה חסידי!!!
                                  😧

                                  סקופרס מנותק
                                  סקופרס מנותק
                                  סקופר
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                                  #16

                                  @אפוש-פאר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                                  לצערי.. כמעט כמו תמיד האפשרויות בחירה היו מסגנון מסוים.. ממש חבל..
                                  אפשר לקרוא למצעד= מצעד שיר החודש האולטרה חסידי!!!
                                  😧

                                  "אברהם שלום - סוף הדורות" זה אולטרה חסידי??
                                  "אהרון רזאל ודוד דאור – שמע ישראל" זה אולטרה חסידי??
                                  "אלי הרצליך וציון גולן - ישמח חתני" זה אלוטרה חסידי??
                                  "חיים בר ואבי בבאי - לאן עוד נגיע" זה אולטרה חסידי??
                                  "יניב מדר – שפע מהכל" זה אולטרה חסידי??
                                  "שמעון אליעד – מלך " זה אולטרה חסידי??
                                  או שבכלל השיר של "שמואל פרדניק - תעצרו את העולם" זה שיר גנוב של אהרל'ה סעאמט ואני לא יודע?!
                                  ויותר מזה:
                                  "אולטרה" פירושו "על". כלומר 'חסידי מובהק' או 'סופר חסידי' ('סופר' תרתי משמע...), ושים לב: 2 שירים בלבד מתוך העשיריה המובילה (!) יכולים להיכלל בהגדרה הזו:

                                  • וואס וועט זיין - אהרל'ה סאמעט ועקיבא גרומן.
                                  • בת מצווה - מוטי אילאוויטש (שגם זה מילים מקוריות...)
                                  • ויודע מה? בשבילך נוסיף גם את "יהודי קדוש" של היל ומאיר...

                                  המצעד הזה הוא מצעד שכולל את כל השירים הטובים שיוצאים בחודש שחלף. זה שיש פחות מבחר במוזיקה המזרחית-ים תיכונית זה נכון מאוד אבל תלונות זה רק לזמרים או לקהל שפחות ופחות מתחבר לזה בשנים האחרונות... אפילו חיים ישראל מתחיל לשיר באידיש...
                                  עורך המצעד לא יכול ליצור אופציות של שירים שלא יצאו בכלל, רק "בשם השיוויון"!
                                  אני כותב את זה כי לא צריך לחזור על התלונות האלו כל חודש.. פשוט להתסכל למציאות בעיניים. בהצלחה לכולם.

                                  אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • סקופרס סקופר

                                    @אפוש-פאר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"ב:

                                    לצערי.. כמעט כמו תמיד האפשרויות בחירה היו מסגנון מסוים.. ממש חבל..
                                    אפשר לקרוא למצעד= מצעד שיר החודש האולטרה חסידי!!!
                                    😧

                                    "אברהם שלום - סוף הדורות" זה אולטרה חסידי??
                                    "אהרון רזאל ודוד דאור – שמע ישראל" זה אולטרה חסידי??
                                    "אלי הרצליך וציון גולן - ישמח חתני" זה אלוטרה חסידי??
                                    "חיים בר ואבי בבאי - לאן עוד נגיע" זה אולטרה חסידי??
                                    "יניב מדר – שפע מהכל" זה אולטרה חסידי??
                                    "שמעון אליעד – מלך " זה אולטרה חסידי??
                                    או שבכלל השיר של "שמואל פרדניק - תעצרו את העולם" זה שיר גנוב של אהרל'ה סעאמט ואני לא יודע?!
                                    ויותר מזה:
                                    "אולטרה" פירושו "על". כלומר 'חסידי מובהק' או 'סופר חסידי' ('סופר' תרתי משמע...), ושים לב: 2 שירים בלבד מתוך העשיריה המובילה (!) יכולים להיכלל בהגדרה הזו:

                                    • וואס וועט זיין - אהרל'ה סאמעט ועקיבא גרומן.
                                    • בת מצווה - מוטי אילאוויטש (שגם זה מילים מקוריות...)
                                    • ויודע מה? בשבילך נוסיף גם את "יהודי קדוש" של היל ומאיר...

                                    המצעד הזה הוא מצעד שכולל את כל השירים הטובים שיוצאים בחודש שחלף. זה שיש פחות מבחר במוזיקה המזרחית-ים תיכונית זה נכון מאוד אבל תלונות זה רק לזמרים או לקהל שפחות ופחות מתחבר לזה בשנים האחרונות... אפילו חיים ישראל מתחיל לשיר באידיש...
                                    עורך המצעד לא יכול ליצור אופציות של שירים שלא יצאו בכלל, רק "בשם השיוויון"!
                                    אני כותב את זה כי לא צריך לחזור על התלונות האלו כל חודש.. פשוט להתסכל למציאות בעיניים. בהצלחה לכולם.

                                    אפוש פארא מנותק
                                    אפוש פארא מנותק
                                    אפוש פאר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @סקופר
                                    בסך הכל רציתי להעיר את שומת ליבך..
                                    לצערי הסגנון הכללי של רוב השירים שהבאת שם הם חסידי גם אם לא בדיוק אולטרה ביחסיות לשירים בסגנונות הישראלים יותר הים תיכוניים יותר אין שם כמעט כלום בשונה מהשירים החסידיים שכמעט כל שיר יש אותו שם..
                                    בכל אופן זה ענין שלך זה סקר שאתה עורך וזו זכותך.. אני בסך הכל הבאתי את דעתי..
                                    😊

                                    להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                                    לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                                    איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                                    אלוף.

                                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אפוש פארא אפוש פאר

                                      @סקופר
                                      בסך הכל רציתי להעיר את שומת ליבך..
                                      לצערי הסגנון הכללי של רוב השירים שהבאת שם הם חסידי גם אם לא בדיוק אולטרה ביחסיות לשירים בסגנונות הישראלים יותר הים תיכוניים יותר אין שם כמעט כלום בשונה מהשירים החסידיים שכמעט כל שיר יש אותו שם..
                                      בכל אופן זה ענין שלך זה סקר שאתה עורך וזו זכותך.. אני בסך הכל הבאתי את דעתי..
                                      😊

                                      N מנותק
                                      N מנותק
                                      netanelhareven
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אפוש-פאר אני לא מבין
                                      זה אשמתו שזה מה שיצא החודש?????
                                      או שמה שהמאזינים הצביעו???

                                      אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • N netanelhareven

                                        @אפוש-פאר אני לא מבין
                                        זה אשמתו שזה מה שיצא החודש?????
                                        או שמה שהמאזינים הצביעו???

                                        אפוש פארא מנותק
                                        אפוש פארא מנותק
                                        אפוש פאר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @netanelhareven
                                        דברתי על אפשרויות ההצבעה לא על התוצאות.

                                        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                                        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                                        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                                        אלוף.

                                        אין על מוזיקהא אחות קטנהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אפוש פארא אפוש פאר

                                          @netanelhareven
                                          דברתי על אפשרויות ההצבעה לא על התוצאות.

                                          אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @אפוש-פאר
                                          לפי דעתי גם אפשרויות ההצבעה היו מגוונותת
                                          לא הרגיש לי שהיה שם יותר מדי חסידי...

                                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול