דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ~אלעזר חזן~

~אלעזר חזן~

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
124 פוסטים 31 כותבים 9.1k צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #58

    ואייי איזה קול מטורף ומרגש ממש
    מי כתב את המילים?

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      @מרמלדה @רבקה
      'כל הזמן' להורדה-
      אלעזר_חזן_-כל_הזמן___Elazar_Hazan-Kol_Hazman(קאבר_ישי_ריבו)(MP3_160K).mp3
      https://send.magicode.me/send-file/file/05d06c595d5***e50d7bd5ccb3069fcb627fc92ef5b/view

      אם מישהו מעוניין בקליפ, שיגיד..

      י מנותק
      י מנותק
      יהודה n
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #59

      @פונץ-בננה אשמח שתעלי ת'קליפ

      מוזיקה זה כמו יין
      זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
      אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יהודה n

        @פונץ-בננה אשמח שתעלי ת'קליפ

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #60

        @יהודה-n https://send.magicode.me/send-file/file/062de81672***2b0eff1d7f01d0329776731a0b3b74/view

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @יהודה-n https://send.magicode.me/send-file/file/062de81672***2b0eff1d7f01d0329776731a0b3b74/view

          שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #61

          @פונץ-בננה ואווו שאני רואה את הקליפ זה פשוט עושה לי צמרמורת
          הקול שלו כל כך מרגש

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מרמלדהמ מנותק
            מרמלדהמ מנותק
            מרמלדה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #62

            ואווווו השיר ממש יפה צמרמורורורורורת פשוט אלוף!!!
            תמשיך ותעלה...
            ושאפו ענק על זה שאתה משמח חולים..!!
            ודרך אגב מי שלא ראה את התוכנית השראה יומית עם הרב פנגר שאירח את אלעזר מפסידדדד
            זה מחזק ברמות ואמאל'ה כמה שהראיון הזה מרגש.... (תכינו טישו...)

            אלעזר חזןא רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • שריושש שריוש

              @אלעזר-חזן ווואאאווו איזה קאבר מהממםם
              פשוט מטורף איזה קול
              ובכלל השיר אמא פשוט מרגש
              שומעים שאתה שר את השירים שלך מהלב
              מחכים לעוד!!!

              אלעזר חזןא מנותק
              אלעזר חזןא מנותק
              אלעזר חזן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #63

              @שריוש תודה רבה נשמה כיף לשמוע באמת מחמם את הלב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מרבמ מרב

                ואייי איזה קול מטורף ומרגש ממש
                מי כתב את המילים?

                אלעזר חזןא מנותק
                אלעזר חזןא מנותק
                אלעזר חזן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #64

                @מרב זה לא חומר שלי
                זה שיר של ישי ריבו הענק
                שגם אגב הוציא את השיר הזה
                על חבר שלו שנהרג בתאונת דרכים
                המילים של השיר הזה
                פשוט הזכירו לי כל מה שיעקב עשה בחיים שלו

                מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • אביגיל 1א מנותק
                  אביגיל 1א מנותק
                  אביגיל 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #65

                  @אלעזר-חזן
                  תקשיב השירים שלך חודרים לי לתוך הלב של החיים!!!!
                  את השיר אמא אני שומעת בלופים מאז שהוא ייצא
                  אתה כזה מרגש!!! יואוווו
                  והשיר שהוצאת עכשיו 😁 😁
                  אין לי מילים😆

                  Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                  אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מרמלדהמ מרמלדה

                    ואווווו השיר ממש יפה צמרמורורורורורת פשוט אלוף!!!
                    תמשיך ותעלה...
                    ושאפו ענק על זה שאתה משמח חולים..!!
                    ודרך אגב מי שלא ראה את התוכנית השראה יומית עם הרב פנגר שאירח את אלעזר מפסידדדד
                    זה מחזק ברמות ואמאל'ה כמה שהראיון הזה מרגש.... (תכינו טישו...)

                    אלעזר חזןא מנותק
                    אלעזר חזןא מנותק
                    אלעזר חזן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #66

                    @מרמלדה וואו איזה נשמות אתם ❤️
                    תודה לכם על הכל
                    זה לא מובן מאליו כל הפירגונים שלכם
                    אצן גדולים מהחיים
                    ורק בזכותכם אני ממשיך במוזיקה שלי
                    תודה לכם!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אביגיל 1א אביגיל 1

                      @אלעזר-חזן
                      תקשיב השירים שלך חודרים לי לתוך הלב של החיים!!!!
                      את השיר אמא אני שומעת בלופים מאז שהוא ייצא
                      אתה כזה מרגש!!! יואוווו
                      והשיר שהוצאת עכשיו 😁 😁
                      אין לי מילים😆

                      אלעזר חזןא מנותק
                      אלעזר חזןא מנותק
                      אלעזר חזן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #67

                      @אביגיל-1 וואי כיף לשמוע
                      אני תמיד משתדל להתחבר ולהכנס חזק
                      לסיטואציה של השיר
                      לשאול את עצמי באמת למה אני מוצא את זה
                      לתת מקום לתחושות שלי לגבי השיר זה
                      זה תמיד עוזר לי

                      אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • T מנותק
                        T מנותק
                        tamar
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #68

                        אלעזר התותחחחח
                        איזה קול איזה יכולות
                        מחכים לשמוע עוד ועוד
                        תצליח בענק!!!!

                        אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • T tamar

                          אלעזר התותחחחח
                          איזה קול איזה יכולות
                          מחכים לשמוע עוד ועוד
                          תצליח בענק!!!!

                          אלעזר חזןא מנותק
                          אלעזר חזןא מנותק
                          אלעזר חזן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #69

                          @tamar אמן אמן בעזר השם
                          אנחנו עובדים על מלא דברים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                            @אביגיל-1 וואי כיף לשמוע
                            אני תמיד משתדל להתחבר ולהכנס חזק
                            לסיטואציה של השיר
                            לשאול את עצמי באמת למה אני מוצא את זה
                            לתת מקום לתחושות שלי לגבי השיר זה
                            זה תמיד עוזר לי

                            אביגיל 1א מנותק
                            אביגיל 1א מנותק
                            אביגיל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                            #70

                            @אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:

                            @אביגיל-1 וואי כיף לשמוע
                            אני תמיד משתדל להתחבר ולהכנס חזק
                            לסיטואציה של השיר
                            לשאול את עצמי באמת למה אני מוצא את זה
                            לתת מקום לתחושות שלי לגבי השיר זה
                            זה תמיד עוזר לי

                            כל הכבודדד
                            זה הכי כף לשמוע שיר שהזמר מחובר אליו
                            ועם השיר אמא - מצטערת לשמוע את הסיפור מאחורה😢

                            Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                            אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אביגיל 1א אביגיל 1

                              @אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:

                              @אביגיל-1 וואי כיף לשמוע
                              אני תמיד משתדל להתחבר ולהכנס חזק
                              לסיטואציה של השיר
                              לשאול את עצמי באמת למה אני מוצא את זה
                              לתת מקום לתחושות שלי לגבי השיר זה
                              זה תמיד עוזר לי

                              כל הכבודדד
                              זה הכי כף לשמוע שיר שהזמר מחובר אליו
                              ועם השיר אמא - מצטערת לשמוע את הסיפור מאחורה😢

                              אלעזר חזןא מנותק
                              אלעזר חזןא מנותק
                              אלעזר חזן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                              #71

                              @אביגיל-1 תודה רבה לך
                              הכל בסדר הכל עניין של הסתכלות
                              ברוך שאם אלוקים הביא לי את היכולות
                              להתסכל בצורה חיובית על כל מה שקרה
                              ברוך השם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • מרמלדהמ מרמלדה

                                ואווווו השיר ממש יפה צמרמורורורורורת פשוט אלוף!!!
                                תמשיך ותעלה...
                                ושאפו ענק על זה שאתה משמח חולים..!!
                                ודרך אגב מי שלא ראה את התוכנית השראה יומית עם הרב פנגר שאירח את אלעזר מפסידדדד
                                זה מחזק ברמות ואמאל'ה כמה שהראיון הזה מרגש.... (תכינו טישו...)

                                רבקהר מנותק
                                רבקהר מנותק
                                רבקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                #72

                                @מרמלדה אמר ב~אלעזר חזן~:

                                ודרך אגב מי שלא ראה את התוכנית השראה יומית עם הרב פנגר שאירח את אלעזר מפסידדדד
                                זה מחזק ברמות ואמאל'ה כמה שהראיון הזה מרגש.... (תכינו טישו...)

                                נמצא בתגובה הראשונה בשרשור, למי שלא יודע אפה זה.


                                חבר'ה נאלצתי לצנזר כאן תגובות [לא מחקתי] ואני מאמינה שאתם מבינים למה.

                                נא לשים לב לדקויות. נכון שאלעזר כאן איתנו וזה מאד משמח והכי כיף שיש, אבל לא לגלוש לסגנון שלא הוסכם עוד קודם.

                                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                                  @מרב זה לא חומר שלי
                                  זה שיר של ישי ריבו הענק
                                  שגם אגב הוציא את השיר הזה
                                  על חבר שלו שנהרג בתאונת דרכים
                                  המילים של השיר הזה
                                  פשוט הזכירו לי כל מה שיעקב עשה בחיים שלו

                                  מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #73

                                  @אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:

                                  @מרב זה לא חומר שלי
                                  זה שיר של ישי ריבו הענק
                                  שגם אגב הוציא את השיר הזה
                                  על חבר שלו שנהרג בתאונת דרכים
                                  המילים של השיר הזה
                                  פשוט הזכירו לי כל מה שיעקב עשה בחיים שלו

                                  בהצלחה!!!!
                                  אבל זה לא מילים כמו של ישי ריבו?
                                  או שכן???

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מרבמ מרב

                                    @אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:

                                    @מרב זה לא חומר שלי
                                    זה שיר של ישי ריבו הענק
                                    שגם אגב הוציא את השיר הזה
                                    על חבר שלו שנהרג בתאונת דרכים
                                    המילים של השיר הזה
                                    פשוט הזכירו לי כל מה שיעקב עשה בחיים שלו

                                    בהצלחה!!!!
                                    אבל זה לא מילים כמו של ישי ריבו?
                                    או שכן???

                                    אלעזר חזןא מנותק
                                    אלעזר חזןא מנותק
                                    אלעזר חזן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #74

                                    @מרב תודה רבה
                                    כן זה המילים המדויקות של ישי ריבו

                                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                                      @מרב תודה רבה
                                      כן זה המילים המדויקות של ישי ריבו

                                      מרבמ מנותק
                                      מרבמ מנותק
                                      מרב
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                      #75

                                      @אלעזר-חזן
                                      אוקיי פשוט השיר הזה לא היה מוכר לי
                                      המון בהצלחה!
                                      ושתשיר רק שירים עים תוכן שמח 🫠🫠🫠

                                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יהודה n
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #76

                                        זה הקליפ החדש מי שיכול שישלח לבדיקה (יש לי ת'קליפ פשוט אני רוצה לעשות לו לייק)
                                        https://www.youtube.com/watch?v=JPcoBmP5KAo

                                        מוזיקה זה כמו יין
                                        זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                        אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          @פונץ-בננה אמר ב~אלעזר חזן~:

                                          קאבר חדשש לע"נ אימו - "אמא" (יש גם קליפ.. מחכה לאישור אם זה לא בעייתי להעלות..)

                                          https://www.youtube.com/watch?v=Z2QU-4JB5IA

                                          להורדה-
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/4934549877ac16d4***974e370a54ee7e94dbb70d87/view

                                          אלעזר_חזן_-אמא___Ima(קאבר_מירי_מסיקה)(MP3_160K).mp3

                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל c
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #77

                                          @פונץ-בננה
                                          סורי על ההצתה המאוחרת
                                          אפשר שוב עם כוכביות את הקליפ "אמא"?
                                          תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                          אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול