דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ~אלעזר חזן~

~אלעזר חזן~

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
124 פוסטים 31 כותבים 9.1k צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דניאלהד מנותק
    דניאלהד מנותק
    דניאלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #81
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #82

      ראיתי שיש לו סוג של ראיון עם הרב פנגר מישו יוכל להעלות לי?

      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
      (עדן מאירי)

      אדם חכם וישרא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C chagit03

        ראיתי שיש לו סוג של ראיון עם הרב פנגר מישו יוכל להעלות לי?

        אדם חכם וישרא מנותק
        אדם חכם וישרא מנותק
        אדם חכם וישר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #83
        פוסט זה נמחק!
        chagit03C רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

          פוסט זה נמחק!

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #84

          @אדם-חכם-וישר אני צריכה להורדה...יש אפשרות?

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

            פוסט זה נמחק!

            רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #85

            @אדם-חכם-וישר לא מעלים קבצים פעמיים.
            הראיון עם הרב פנגר נמצא בראש השרשור בתגובה הראשונה אם אני לא טועה.

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיכל cמ מנותק
              מיכל cמ מנותק
              מיכל c
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #86

              יש מצב לקליפ שלו "אמא" במגיקוד?

              אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מיכל cמ מיכל c

                יש מצב לקליפ שלו "אמא" במגיקוד?

                רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #87

                @מיכל-c אמר ב~אלעזר חזן~:

                יש מצב לקליפ שלו "אמא" במגיקוד?

                אני אשמח גם.
                סורי על ההקפצה אבל אני רואה שאפחד לא נענה לזה עדיין😐

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • רבקהר רבקה

                  @מיכל-c אמר ב~אלעזר חזן~:

                  יש מצב לקליפ שלו "אמא" במגיקוד?

                  אני אשמח גם.
                  סורי על ההקפצה אבל אני רואה שאפחד לא נענה לזה עדיין😐

                  אלעזר חזןא מנותק
                  אלעזר חזןא מנותק
                  אלעזר חזן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #88

                  @רבקה אפשר לשאול מה זה מגיקוד אני פשוט חדש בעסק ....

                  רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                    @רבקה אפשר לשאול מה זה מגיקוד אני פשוט חדש בעסק ....

                    רבקהר מנותק
                    רבקהר מנותק
                    רבקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                    #89

                    @אלעזר-חזן מג'יקוד - העלאת קליפ, קובץ, עם כוכביות כדיי שיפתח בנטפרי.

                    להעלות לכאן:
                    https://send.magicode.me/

                    ואז אחרי שהקובץ עלה, מתקבל קישור כלשהו ואליו מוסיפים כוכביות והוא נפתח בנטפרי. אחכ אפשר להוריד את זה גם למחשב.

                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                    אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • רבקהר רבקה

                      @אלעזר-חזן מג'יקוד - העלאת קליפ, קובץ, עם כוכביות כדיי שיפתח בנטפרי.

                      להעלות לכאן:
                      https://send.magicode.me/

                      ואז אחרי שהקובץ עלה, מתקבל קישור כלשהו ואליו מוסיפים כוכביות והוא נפתח בנטפרי. אחכ אפשר להוריד את זה גם למחשב.

                      אלעזר חזןא מנותק
                      אלעזר חזןא מנותק
                      אלעזר חזן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #90

                      @רבקה אז לא ניראה לי שיאשרו אותו
                      פשוט יש שמה תמונות של אמא שלי

                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                        @רבקה אז לא ניראה לי שיאשרו אותו
                        פשוט יש שמה תמונות של אמא שלי

                        רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #91

                        @אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:

                        @רבקה אז לא ניראה לי שיאשרו אותו
                        פשוט יש שמה תמונות של אמא שלי

                        זה לא משנה מה יש שם.
                        כל קליפ אפשר להעלות לשם.

                        ובאתר כאן הקליפ הזה מאושר. ראיתי אותו בזמנו שהוא ייצא ואישרתי אותו.

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רבקהר רבקה

                          @אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:

                          @רבקה אז לא ניראה לי שיאשרו אותו
                          פשוט יש שמה תמונות של אמא שלי

                          זה לא משנה מה יש שם.
                          כל קליפ אפשר להעלות לשם.

                          ובאתר כאן הקליפ הזה מאושר. ראיתי אותו בזמנו שהוא ייצא ואישרתי אותו.

                          אלעזר חזןא מנותק
                          אלעזר חזןא מנותק
                          אלעזר חזן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #92

                          @רבקה אז צריך לעלות אותו שוב?

                          רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                            @רבקה אז צריך לעלות אותו שוב?

                            רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #93

                            @אלעזר-חזן כן.
                            הקבצים נמחקים מהמג'יקוד דיי מהר.
                            ומה שעלה לפני כמה חודשים כבר נמחק..

                            בכל אופן אתה לא צריך להעלות אם אתה לא מסתדר עם זה נחכה למי שכן יודע ויוכל.

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • רבקהר רבקה

                              @אלעזר-חזן כן.
                              הקבצים נמחקים מהמג'יקוד דיי מהר.
                              ומה שעלה לפני כמה חודשים כבר נמחק..

                              בכל אופן אתה לא צריך להעלות אם אתה לא מסתדר עם זה נחכה למי שכן יודע ויוכל.

                              אלעזר חזןא מנותק
                              אלעזר חזןא מנותק
                              אלעזר חזן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #94

                              @רבקה אני יעלה את זה עכשיו הכל טוב
                              למה לא!

                              רבקהר H 2 תגובות תגובה אחרונה
                              4
                              • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                                @רבקה אני יעלה את זה עכשיו הכל טוב
                                למה לא!

                                רבקהר מנותק
                                רבקהר מנותק
                                רבקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #95

                                @אלעזר-חזן תודה על הרצון בכל אופן.
                                אבל הצלחתי להשיג והעליתי למג'יקוד.

                                אלעזר חזן 'אמא':

                                https://send.magicode.me/send-file/file/1b407f63fc068683***23d3aeed9b6cfe1170e90dd7/view

                                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                אילה גבירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • אלעזר חזןא אלעזר חזן

                                  @רבקה אני יעלה את זה עכשיו הכל טוב
                                  למה לא!

                                  H מנותק
                                  H מנותק
                                  hiush its me
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #96

                                  @אלעזר-חזן ואוווווווווווווווווו איזה שיררררר איזה רגש!!!!!! ראיתי את הקליפ עכשיו פעם ראשונה ואני מוצאת את עצמי פשוט דומעת........ רגשת!! תמשיך להוציא עוד המון שירים עם הקול והרגש המטורף שיש לך!!!!

                                  חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • H hiush its me

                                    @אלעזר-חזן ואוווווווווווווווווו איזה שיררררר איזה רגש!!!!!! ראיתי את הקליפ עכשיו פעם ראשונה ואני מוצאת את עצמי פשוט דומעת........ רגשת!! תמשיך להוציא עוד המון שירים עם הקול והרגש המטורף שיש לך!!!!

                                    חצי הכוס המלאהח מנותק
                                    חצי הכוס המלאהח מנותק
                                    חצי הכוס המלאה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #97

                                    יש סיכוי לקבל את המילים של השיר המושלם ים המלחמות??😊 😊 😊 😊

                                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                      יש סיכוי לקבל את המילים של השיר המושלם ים המלחמות??😊 😊 😊 😊

                                      רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #98

                                      @חצי-הכוס-המלאה
                                      בית א'
                                      בודד שועט לעבר הלא נודע.
                                      שואל מי פה - מי שם מחפש תשובה.
                                      במעבר חשוך עם סימני שאלה. מוצא תשובה - ואיתה עוד סימן שאלה.

                                      בתוך עולם פנימי - עולם סגור.
                                      ישנם הרבה קולות - רק לא דיבור.
                                      מנסה לשחרר והחבל קשור
                                      ובליבי משתולל אי שקט שבור.

                                      שנים של קורבנות במאמץ אני רץ.
                                      שוחה בדד מלהקה אבד זרוק בצד.
                                      לילות ארוכים במחשבות מכווץ.
                                      הים סוער אני על קרש דק אחד לבד.

                                      מותש מהכובד על הכתפיים.
                                      נלחם בעולם מתוסבך.
                                      נאבק להרים ת'ראש מעל המים. נס ושוב - בא - גל אחחח...

                                      פיזמון
                                      אבא לא מבקש שתהיה שלם.
                                      הוא רק רוצה שתמשיך להילחם.
                                      לא להיכשל זה לא אדם חזק.
                                      לא להישבר זה אדם ענק.

                                      בית ב'
                                      האיפוק איבד נוזלים והתחיל לסגת.
                                      השמש כבתה באמצע משמרת.
                                      תחשה של תמימות אל הגלים - מתנפצת.
                                      מתאכזבת מול דגל שחור נעצרת

                                      היי לפעמים דברים מתבהרים דווקא כשחשוך הוו..
                                      אחרי ברקים ורעמים יורד גשם בחוץ יואו.
                                      רגשות הם גלים שלא תוכל לעצור אההה.
                                      אבל אפשר לבחור על מה לגלוש.

                                      וכשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים.
                                      התמודדות היא דרך חיים התמוטטות נלחם בה שנים.
                                      תסתכל ת'סלע שעומד איתן ולא זז מעגלים אההההה...

                                      חייל אמיתי לא נלחם כי הוא שונא את מי שמולו.
                                      הוא נלחם כי הוא אוהב את מי שבבית מחכה לו.
                                      גבר - הגל לא עובד בשבילך.
                                      הוא נותן לך להבין מה עובד מולך

                                      פזמון
                                      אבא לא מבקש שתהיה שלם.
                                      הוא רק רוצה שתמשיך להילחם.
                                      לא להיכשל זה לא אדם חזק.
                                      לא להישבר זה אדם ענק. ×3

                                      מתוך היוטיוב. העתק הדבק;)

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • רבקהר רבקה

                                        @חצי-הכוס-המלאה
                                        בית א'
                                        בודד שועט לעבר הלא נודע.
                                        שואל מי פה - מי שם מחפש תשובה.
                                        במעבר חשוך עם סימני שאלה. מוצא תשובה - ואיתה עוד סימן שאלה.

                                        בתוך עולם פנימי - עולם סגור.
                                        ישנם הרבה קולות - רק לא דיבור.
                                        מנסה לשחרר והחבל קשור
                                        ובליבי משתולל אי שקט שבור.

                                        שנים של קורבנות במאמץ אני רץ.
                                        שוחה בדד מלהקה אבד זרוק בצד.
                                        לילות ארוכים במחשבות מכווץ.
                                        הים סוער אני על קרש דק אחד לבד.

                                        מותש מהכובד על הכתפיים.
                                        נלחם בעולם מתוסבך.
                                        נאבק להרים ת'ראש מעל המים. נס ושוב - בא - גל אחחח...

                                        פיזמון
                                        אבא לא מבקש שתהיה שלם.
                                        הוא רק רוצה שתמשיך להילחם.
                                        לא להיכשל זה לא אדם חזק.
                                        לא להישבר זה אדם ענק.

                                        בית ב'
                                        האיפוק איבד נוזלים והתחיל לסגת.
                                        השמש כבתה באמצע משמרת.
                                        תחשה של תמימות אל הגלים - מתנפצת.
                                        מתאכזבת מול דגל שחור נעצרת

                                        היי לפעמים דברים מתבהרים דווקא כשחשוך הוו..
                                        אחרי ברקים ורעמים יורד גשם בחוץ יואו.
                                        רגשות הם גלים שלא תוכל לעצור אההה.
                                        אבל אפשר לבחור על מה לגלוש.

                                        וכשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים.
                                        התמודדות היא דרך חיים התמוטטות נלחם בה שנים.
                                        תסתכל ת'סלע שעומד איתן ולא זז מעגלים אההההה...

                                        חייל אמיתי לא נלחם כי הוא שונא את מי שמולו.
                                        הוא נלחם כי הוא אוהב את מי שבבית מחכה לו.
                                        גבר - הגל לא עובד בשבילך.
                                        הוא נותן לך להבין מה עובד מולך

                                        פזמון
                                        אבא לא מבקש שתהיה שלם.
                                        הוא רק רוצה שתמשיך להילחם.
                                        לא להיכשל זה לא אדם חזק.
                                        לא להישבר זה אדם ענק. ×3

                                        מתוך היוטיוב. העתק הדבק;)

                                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                                        חצי הכוס המלאה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #99

                                        @רבקה וואווו איזה שיר, משהו לא מהעולם הזה פשוט מושששששששלם👏 👏 👏 👏 👏 👏

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חצי הכוס המלאהח מנותק
                                          חצי הכוס המלאהח מנותק
                                          חצי הכוס המלאה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #100

                                          יש לשיר הזה גם קליפ??

                                          אלעזר חזןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול