Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. במת הדיונים
  3. ג'אם סשן

ג'אם סשן

Scheduled Pinned Locked Moved במת הדיונים
200 Posts 34 Posters 14.2k Views 8 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מ מקצועיות

    @טיטו יש ביקוש ועוד איך...
    חוץ ממני המעוניין בכך, יש באיזור מגורי רבים המתאימים ומעוניינים בזה.
    אשמח שתקדם יוזמה כזו בציבור שלנו!

    טיטוט Offline
    טיטוט Offline
    טיטו
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by
    #3

    @מקצועיות אמר בג'אם סשן:

    @טיטו יש ביקוש ועוד איך...
    חוץ ממני המעוניין בכך, יש באיזור מגורי רבים המתאימים ומעוניינים בזה.
    אשמח שתקדם יוזמה כזו בציבור שלנו!

    אם זה יצבור תאוצה מספיקה אני יעשה את זה ועוד איך. אבל אני יצתרך לראות שמתעניינים ורוצים להשתתף בזה כדי לנסות לעשות את זה כמה שיותר מעניין וכיף בשביל כולנו.
    (אגב אם יש מוזיקאים כאלה באזור שלך אז אולי תכיר להם את הפורום)

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    1 Reply Last reply
    3
    • טיטוט טיטו

      אני רואה שעד היום לא ממש תואמו דברים בפורום.
      רציתי לדעת אם יהיה ביקוש לג'אם סשן חרדי שאגב לא היה עוד דבר כזה מסוגו בעולם החרדי וזה יכול לפתוח שער לאמנים צעירים מכל גווני המוזיקה בין אם זה בעליי קול או כאלה עם ידיים מקצועיות שמנגנים או מפיקים או כל דבר שיכול להביא לתוצאות בעולם המוזיקה.
      אז קצת פרטים על ג'אמים- המושג ג'אם סשן זה בעצם מפגש מוזיקאים ואנשים שעוסקים ביח"צ או מפיקים וכדו' שנפגשים כדי להינות מנגינה כלהקה וראיה או שמיעה של סגנונות ואמנים חדשים על מנת להביא לשיתופי פעולה כהרכבים לאירועים, לפרסום, ולהכיר אנשים חדשים שעוסקים במוזיקה.

      אם וכאשר תהיה היענות מספקת אני אוכל לתאם מפגש כזה שיהיה כמובן פתוח לציבור הרחב בהפרדה מלאה. (באישור ההנהלה כמובן. אבל קודם נראה אם יש היענות לפני שמנסים ליצור מערך כזה ולבקש אישור לקשר בין מי שצריך)

      N Offline
      N Offline
      ntz
      מנהל ראשי
      wrote on last edited by
      #4

      @טיטו אמר בג'אם סשן:

      אני רואה שעד היום לא ממש תואמו דברים בפורום.
      רציתי לדעת אם יהיה ביקוש לג'אם סשן חרדי שאגב לא היה עוד דבר כזה מסוגו בעולם החרדי וזה יכול לפתוח שער לאמנים צעירים מכל גווני המוזיקה בין אם זה בעליי קול או כאלה עם ידיים מקצועיות שמנגנים או מפיקים או כל דבר שיכול להביא לתוצאות בעולם המוזיקה.
      אז קצת פרטים על ג'אמים- המושג ג'אם סשן זה בעצם מפגש מוזיקאים ואנשים שעוסקים ביח"צ או מפיקים וכדו' שנפגשים כדי להינות מנגינה כלהקה וראיה או שמיעה של סגנונות ואמנים חדשים על מנת להביא לשיתופי פעולה כהרכבים לאירועים, לפרסום, ולהכיר אנשים חדשים שעוסקים במוזיקה.

      אם וכאשר תהיה היענות מספקת אני אוכל לתאם מפגש כזה שיהיה כמובן פתוח לציבור הרחב בהפרדה מלאה. (באישור ההנהלה כמובן. אבל קודם נראה אם יש היענות לפני שמנסים ליצור מערך כזה ולבקש אישור לקשר בין מי שצריך)

      וואו, ממש אהבתי את הרעיון.
      גם לי יש חברים שישמחו להשתתף בזה.

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      1 Reply Last reply
      4
      • S Offline
        S Offline
        shin
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #5

        אני כמו שציינתי באישי ממש רואה בזה מנוף ענק למוזיקאים מתחילים ולפורום הממש לא מתחיל שלנו.. חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.
        קרי מנחם טוקר או משהו כזה.. אתן מה שאוכל בכיף אדיר.
        מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???.... 🙂

        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
        https://www.youtube.com/@ishaishin

        מומחה לקליפיםמ ס 2 Replies Last reply
        3
        • S shin

          אני כמו שציינתי באישי ממש רואה בזה מנוף ענק למוזיקאים מתחילים ולפורום הממש לא מתחיל שלנו.. חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.
          קרי מנחם טוקר או משהו כזה.. אתן מה שאוכל בכיף אדיר.
          מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???.... 🙂

          מומחה לקליפיםמ Offline
          מומחה לקליפיםמ Offline
          מומחה לקליפים
          משתמש מומחה
          wrote on last edited by
          #6

          @shin אמר בג'אם סשן:

          מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

          אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

          תעקבו אחרי
          עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

          https://katzr.net/601f34

          S טיטוט 2 Replies Last reply
          0
          • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

            @shin אמר בג'אם סשן:

            מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

            אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

            S Offline
            S Offline
            shin
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #7

            @מומחה-לקליפים אה או קיי יש כבר....
            הפורום המקצועי !!
            הוא נראה לי התכוין למשהו פרונטלי.

            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
            https://www.youtube.com/@ishaishin

            1 Reply Last reply
            2
            • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

              @shin אמר בג'אם סשן:

              מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

              אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

              טיטוט Offline
              טיטוט Offline
              טיטו
              צוות פיקוח
              wrote on last edited by
              #8

              @מומחה-לקליפים אמר בג'אם סשן:

              @shin אמר בג'אם סשן:

              מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

              אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

              לא ממש ירדתי לסוף דעתך אבל אם הכוונה שלך היא בשיתוף הפורום המקצועי אז ברור שכן ואם אתה מתכוון משהו אחר אז אשמח להסבר

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              מומחה לקליפיםמ 1 Reply Last reply
              0
              • טיטוט טיטו

                @מומחה-לקליפים אמר בג'אם סשן:

                @shin אמר בג'אם סשן:

                מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???....

                אפשר לעשות כזה מקום כאן בפורום?

                לא ממש ירדתי לסוף דעתך אבל אם הכוונה שלך היא בשיתוף הפורום המקצועי אז ברור שכן ואם אתה מתכוון משהו אחר אז אשמח להסבר

                מומחה לקליפיםמ Offline
                מומחה לקליפיםמ Offline
                מומחה לקליפים
                משתמש מומחה
                wrote on last edited by
                #9

                @טיטו התכוונתי שהמפגש מוזיקאים יהיה כאן בפורום [@shin חיפש מקום]
                אבל כנראה שאתה רוצה שיהיה דווקא מפגש פיזי

                תעקבו אחרי
                עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                https://katzr.net/601f34

                S 1 Reply Last reply
                1
                • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                  @טיטו התכוונתי שהמפגש מוזיקאים יהיה כאן בפורום [@shin חיפש מקום]
                  אבל כנראה שאתה רוצה שיהיה דווקא מפגש פיזי

                  S Offline
                  S Offline
                  shin
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #10

                  @מומחה-לקליפים אני הבנתי זאת... ובכל זאת כתבתי שזה כבר קיים. ו @טיטו מתכוין למפגש פיזי.

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • S shin

                    אני כמו שציינתי באישי ממש רואה בזה מנוף ענק למוזיקאים מתחילים ולפורום הממש לא מתחיל שלנו.. חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.
                    קרי מנחם טוקר או משהו כזה.. אתן מה שאוכל בכיף אדיר.
                    מה לגבי מקום ??!! נתאסף בכיכר החתולות ???.... 🙂

                    ס Offline
                    ס Offline
                    סלאש
                    כתב מקצב
                    wrote on last edited by
                    #11

                    @shin אמר בג'אם סשן:

                    חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.

                    לדעתי מיותר. אנחנו באים לנגן בכיף שלנו ולא כולם מעוניינים להתפרסם כרגע (במיוחד אלה שבשידוכים...)
                    ואני מסייג ואומר שאם ע''י החשיפה לתקשורת יהיה יותר אפשריות (קרי: הגברה, אולם, וכו') אז אולי כדאי אבל אם סתם יבואו שדרנים בשביל לעשות רייטינג לתוכניות שלהם אז לדעתי עדיף שלא

                    יש אלוקים אחד בתוך אלפי תפילות
                    תרים עיניים למעלה, הכל יכול להיות
                    (אורית שחף)

                    S 1 Reply Last reply
                    9
                    • ס סלאש

                      @shin אמר בג'אם סשן:

                      חושב שיהיה לנכון לערב בזה גם סיקור תקשורתי.

                      לדעתי מיותר. אנחנו באים לנגן בכיף שלנו ולא כולם מעוניינים להתפרסם כרגע (במיוחד אלה שבשידוכים...)
                      ואני מסייג ואומר שאם ע''י החשיפה לתקשורת יהיה יותר אפשריות (קרי: הגברה, אולם, וכו') אז אולי כדאי אבל אם סתם יבואו שדרנים בשביל לעשות רייטינג לתוכניות שלהם אז לדעתי עדיף שלא

                      S Offline
                      S Offline
                      shin
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by
                      #12

                      @סלאש אני מסכים איתך. לא התכוונתי שממש טוקר יבוא לעשות רעש...
                      אבל לתת פרסום לפורום עצמו ולמקצועיות שלו. בלי סיקור ברמת צילומים של זה. הרעיון הזה הוא נגינה בכיף.... כמו שכתבת.
                      צודק ב5000%

                      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                      https://www.youtube.com/@ishaishin

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • ארי 0א Offline
                        ארי 0א Offline
                        ארי 0
                        משתמש מומחה
                        wrote on last edited by
                        #13

                        בטח. אחלה רעיון.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • מ Offline
                          מ Offline
                          מקצועיות
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #14

                          @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                          אם יש רק 70 לשון
                          אזי המוזיקה היא ה-71

                          טיטוט 1 Reply Last reply
                          0
                          • מ מקצועיות

                            @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                            טיטוט Offline
                            טיטוט Offline
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            wrote on last edited by
                            #15

                            @מקצועיות אמר בג'אם סשן:

                            @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                            האמת שרק השבוע חזרתי לארץ ואני מנסה להשיג קידום לזה דרך היעזרות ברדיו ובאמנים שאולי יוכלו לקדם את זה. זה משהו שאמור לעלות כסף ואני מנסה למשוך בחוטים כדי לקבל מימון לזה.
                            אגב מי שחושב שיוכל לעזור בזה מבחינת ארגון שיכתוב פה במה ואיך ואם נצתרך אצור איתו קשר דרך ההנהלה.

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            יואלי יורוביץי 1 Reply Last reply
                            6
                            • טיטוט טיטו

                              @מקצועיות אמר בג'אם סשן:

                              @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

                              האמת שרק השבוע חזרתי לארץ ואני מנסה להשיג קידום לזה דרך היעזרות ברדיו ובאמנים שאולי יוכלו לקדם את זה. זה משהו שאמור לעלות כסף ואני מנסה למשוך בחוטים כדי לקבל מימון לזה.
                              אגב מי שחושב שיוכל לעזור בזה מבחינת ארגון שיכתוב פה במה ואיך ואם נצתרך אצור איתו קשר דרך ההנהלה.

                              יואלי יורוביץי Offline
                              יואלי יורוביץי Offline
                              יואלי יורוביץ
                              משתמש מומחה
                              wrote on last edited by
                              #16

                              @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                              אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                              ופשוט ליהנות ממוזיקה

                              מוזיקה זה חמצן

                              טיטוט 1 Reply Last reply
                              2
                              • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

                                @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                                אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                                ופשוט ליהנות ממוזיקה

                                טיטוט Offline
                                טיטוט Offline
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                wrote on last edited by
                                #17

                                @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

                                @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                                אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                                ופשוט ליהנות ממוזיקה

                                בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                מ יואלי יורוביץי 2 Replies Last reply
                                2
                                • טיטוט טיטו

                                  @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

                                  @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                                  אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                                  ופשוט ליהנות ממוזיקה

                                  בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

                                  מ Offline
                                  מ Offline
                                  מקצועיות
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #18

                                  @טיטו מסכים איתך, וזה בעצם מה שכתב @יואלי-יורוביץ.

                                  אם יש רק 70 לשון
                                  אזי המוזיקה היא ה-71

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • טיטוט טיטו

                                    @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

                                    @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                                    אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                                    ופשוט ליהנות ממוזיקה

                                    בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

                                    יואלי יורוביץי Offline
                                    יואלי יורוביץי Offline
                                    יואלי יורוביץ
                                    משתמש מומחה
                                    wrote on last edited by
                                    #19

                                    @טיטו מתבשל מפגש ???

                                    מוזיקה זה חמצן

                                    טכנאי קיובייס 12ט 1 Reply Last reply
                                    2
                                    • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

                                      @טיטו מתבשל מפגש ???

                                      טכנאי קיובייס 12ט Offline
                                      טכנאי קיובייס 12ט Offline
                                      טכנאי קיובייס 12
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by טכנאי קיובייס 12
                                      #20

                                      @יואלי-יורוביץ דווקא אני בעד

                                      טיטוט 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                        @יואלי-יורוביץ דווקא אני בעד

                                        טיטוט Offline
                                        טיטוט Offline
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by
                                        #21

                                        @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                                        אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        יואלי יורוביץי למדןל 2 Replies Last reply
                                        9
                                        • טיטוט טיטו

                                          @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                                          אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                                          יואלי יורוביץי Offline
                                          יואלי יורוביץי Offline
                                          יואלי יורוביץ
                                          משתמש מומחה
                                          wrote on last edited by
                                          #22

                                          @טיטו הגברה וכל הדברים שצריכים למוזיקה
                                          לדעתי אפשר לארגן מבין המשתמשים

                                          מוזיקה זה חמצן

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול