דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. ג'אם סשן

ג'אם סשן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
200 פוסטים 34 כותבים 14.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ארי 0א מנותק
    ארי 0א מנותק
    ארי 0
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    בטח. אחלה רעיון.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מקצועיות
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

      אם יש רק 70 לשון
      אזי המוזיקה היא ה-71

      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מקצועיות

        @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

        טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @מקצועיות אמר בג'אם סשן:

        @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

        האמת שרק השבוע חזרתי לארץ ואני מנסה להשיג קידום לזה דרך היעזרות ברדיו ובאמנים שאולי יוכלו לקדם את זה. זה משהו שאמור לעלות כסף ואני מנסה למשוך בחוטים כדי לקבל מימון לזה.
        אגב מי שחושב שיוכל לעזור בזה מבחינת ארגון שיכתוב פה במה ואיך ואם נצתרך אצור איתו קשר דרך ההנהלה.

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        יואלי יורוביץי תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טיטוט טיטו

          @מקצועיות אמר בג'אם סשן:

          @טיטו המיזם הלך לעולמו? ת.נ.צ.ב.ה?

          האמת שרק השבוע חזרתי לארץ ואני מנסה להשיג קידום לזה דרך היעזרות ברדיו ובאמנים שאולי יוכלו לקדם את זה. זה משהו שאמור לעלות כסף ואני מנסה למשוך בחוטים כדי לקבל מימון לזה.
          אגב מי שחושב שיוכל לעזור בזה מבחינת ארגון שיכתוב פה במה ואיך ואם נצתרך אצור איתו קשר דרך ההנהלה.

          יואלי יורוביץי מנותק
          יואלי יורוביץי מנותק
          יואלי יורוביץ
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
          אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
          ופשוט ליהנות ממוזיקה

          מוזיקה זה חמצן

          טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

            @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
            אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
            ופשוט ליהנות ממוזיקה

            טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

            @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
            אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
            ופשוט ליהנות ממוזיקה

            בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            מ יואלי יורוביץי 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • טיטוט טיטו

              @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

              @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
              אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
              ופשוט ליהנות ממוזיקה

              בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

              מ מנותק
              מ מנותק
              מקצועיות
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @טיטו מסכים איתך, וזה בעצם מה שכתב @יואלי-יורוביץ.

              אם יש רק 70 לשון
              אזי המוזיקה היא ה-71

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טיטוט טיטו

                @יואלי-יורוביץ אמר בג'אם סשן:

                @טיטו רק עכשיו ראיתי ת'נושא ואני חושב שזה יכול לעבוד טוב
                אגב. מה אתה אומר על מפגש סגור שיהיה בין המשתמשים המקצועיים ...
                ופשוט ליהנות ממוזיקה

                בינתיים מאז שהעלתי את הרעיון עד עכשיו ישבתי לברר לגבי הכל וחשבתי על זה שאולי כהתחלה זה צריך להיות משו קטן ואחרי זה להתקדם ולא לקפוץ ישר גבוהה

                יואלי יורוביץי מנותק
                יואלי יורוביץי מנותק
                יואלי יורוביץ
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @טיטו מתבשל מפגש ???

                מוזיקה זה חמצן

                טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יואלי יורוביץי יואלי יורוביץ

                  @טיטו מתבשל מפגש ???

                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                  #20

                  @יואלי-יורוביץ דווקא אני בעד

                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                    @יואלי-יורוביץ דווקא אני בעד

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                    אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    יואלי יורוביץי למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                    9
                    • טיטוט טיטו

                      @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                      אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                      יואלי יורוביץי מנותק
                      יואלי יורוביץי מנותק
                      יואלי יורוביץ
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @טיטו הגברה וכל הדברים שצריכים למוזיקה
                      לדעתי אפשר לארגן מבין המשתמשים

                      מוזיקה זה חמצן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • טיטוט טיטו

                        @טכנאי-קיובייס-12 ניסיתי לארגן משהו גדול אבל יש הרבה דברים שתוקעים את זה רוצים לארגן משהו קטן עם תשלום מינימלי?
                        אם כן אני יכול לסדר את זה ולראות מה עושים עם ההגברה ושאר הדברים. (לפי כמות הלייקים אדע מי רוצה לבוא. כמובן שרק את הבנים אני אספור כי הבנות לא יוכלו לנגן ולשיר...)

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @טיטו זה הרבה יותר קל ממה שחושבים...
                        כי כל אחד מביא ציוד שלו וכך גם הגברה .
                        נראה לי שהזמן הכי מציאותי זה בחנוכה.....,

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                          #24

                          אוקיי אז לגבי הסשן אני גם חושב כמו שכבר אמרו שהכי כדאי יהיה בחנוכה בעזרת השם אבל קודם כל צריך מקום לפני הכל ואני חושב שדבר כזה יעלה כסף ולא קצת... אם מישהו מכיר מקום זול או יודע על מקום שיסכימו לארח דבר כזה כערב התנדבותי וכדו' אשמח שיכתוב פה הצעות.
                          את הציוד להגברה וכן את הכלים אנחנו נחלק בין מי שישתתף כדי לא להוציא כסף מיותר ומי שירצה לבוא רק בשביל ההנאה כצופה מהצד אז אחרי שנסדר בעזרת השם את כל העיניין הטכני נעשה רישום מסודר עם פרטים מדוייקים כדי שזה ילך באופן נורמלי ונדע להערך לפי הכמות שירצו לבוא...

                          מי שיש לו ציוד הגברה ואפילו חלקי ורוצה להרתם לעזור בזה (כהתנדבות כמובן... לערב הזה לא הולך להיות מטרות רווח) שיכתוב פה ואני כבר אדאג ליצור איתו קשר. תודה מראש.

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          מ טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • טיטוט טיטו

                            אוקיי אז לגבי הסשן אני גם חושב כמו שכבר אמרו שהכי כדאי יהיה בחנוכה בעזרת השם אבל קודם כל צריך מקום לפני הכל ואני חושב שדבר כזה יעלה כסף ולא קצת... אם מישהו מכיר מקום זול או יודע על מקום שיסכימו לארח דבר כזה כערב התנדבותי וכדו' אשמח שיכתוב פה הצעות.
                            את הציוד להגברה וכן את הכלים אנחנו נחלק בין מי שישתתף כדי לא להוציא כסף מיותר ומי שירצה לבוא רק בשביל ההנאה כצופה מהצד אז אחרי שנסדר בעזרת השם את כל העיניין הטכני נעשה רישום מסודר עם פרטים מדוייקים כדי שזה ילך באופן נורמלי ונדע להערך לפי הכמות שירצו לבוא...

                            מי שיש לו ציוד הגברה ואפילו חלקי ורוצה להרתם לעזור בזה (כהתנדבות כמובן... לערב הזה לא הולך להיות מטרות רווח) שיכתוב פה ואני כבר אדאג ליצור איתו קשר. תודה מראש.

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מקצועיות
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @טיטו תודה על הארגון, נשמח לעדכונים..

                            אם יש רק 70 לשון
                            אזי המוזיקה היא ה-71

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טיטוט טיטו

                              אוקיי אז לגבי הסשן אני גם חושב כמו שכבר אמרו שהכי כדאי יהיה בחנוכה בעזרת השם אבל קודם כל צריך מקום לפני הכל ואני חושב שדבר כזה יעלה כסף ולא קצת... אם מישהו מכיר מקום זול או יודע על מקום שיסכימו לארח דבר כזה כערב התנדבותי וכדו' אשמח שיכתוב פה הצעות.
                              את הציוד להגברה וכן את הכלים אנחנו נחלק בין מי שישתתף כדי לא להוציא כסף מיותר ומי שירצה לבוא רק בשביל ההנאה כצופה מהצד אז אחרי שנסדר בעזרת השם את כל העיניין הטכני נעשה רישום מסודר עם פרטים מדוייקים כדי שזה ילך באופן נורמלי ונדע להערך לפי הכמות שירצו לבוא...

                              מי שיש לו ציוד הגברה ואפילו חלקי ורוצה להרתם לעזור בזה (כהתנדבות כמובן... לערב הזה לא הולך להיות מטרות רווח) שיכתוב פה ואני כבר אדאג ליצור איתו קשר. תודה מראש.

                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #26

                              @טיטו כנ"ל תודה.
                              רק לא כל כך הבנתי איך זה יעבוד, יהיה שם שם עשרים אורגניות?
                              והאם זה מיועד לכל חברי הפורום או רק לקבוצות מסוימות?

                              טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12 התייחס לנושא זה ב
                              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                @טיטו כנ"ל תודה.
                                רק לא כל כך הבנתי איך זה יעבוד, יהיה שם שם עשרים אורגניות?
                                והאם זה מיועד לכל חברי הפורום או רק לקבוצות מסוימות?

                                טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                #27

                                @טכנאי-קיובייס-12 זה יהיה על פי רישום ככה שמי שירצה לנגן יוכל לעלות החלק מהערב כדי שכולם יהנו אבל בכללי זה יותר משהו כמו מציאת הרכבים ונגינה +יצירת שירים כקאברים או מקוריים.
                                וזה מיועד לכל חברי הפורום ומי שירצה שיביא גם חברים מבחוץ רק קודם כל בואו נסיים חהתארגן על מקום ואז נעבור לשאר הפרטים כי כל זמן שאין מקום אין לי איך להתקדם...

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • טיטוט טיטו

                                  @טכנאי-קיובייס-12 זה יהיה על פי רישום ככה שמי שירצה לנגן יוכל לעלות החלק מהערב כדי שכולם יהנו אבל בכללי זה יותר משהו כמו מציאת הרכבים ונגינה +יצירת שירים כקאברים או מקוריים.
                                  וזה מיועד לכל חברי הפורום ומי שירצה שיביא גם חברים מבחוץ רק קודם כל בואו נסיים חהתארגן על מקום ואז נעבור לשאר הפרטים כי כל זמן שאין מקום אין לי איך להתקדם...

                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  @טיטו

                                  @שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  הי, בקשר לג'אס סשן - אני בכל אופן לא הולכת להיות שם כמובן
                                  אבל אני יכולה לעזור עם מקום-
                                  בית גדול ומפואר (ברמה של אולם) עושים שם שמחות כמו שבע ברכות, אירוסין,
                                  בר מצוות וכד'
                                  יכול להיות בחינם או בתשלום סמלי אני צריכה לבדוק את העניין (באיזור מרכז)
                                  אם נשמע לכם פ'סדר אני אברר לכם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • שיר נולדש מנותק
                                    שיר נולדש מנותק
                                    שיר נולד
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                    #29

                                    הי, ושוב בקשר לג'אם סשן-
                                    אני צריכה לדעת בערך ,מי שיכול לשאר כמה משתתפים יהיו,
                                    והאם יש מצב שכל אחד יוכל לשלם תשלום מינימלי (תודיעו לי כמה משתתפים בערך ואני יוכל לומר לכם כמה לשלם.).
                                    דברתי עם מנכ''ל "לב אחד" ויש לו אולם במודיעין עילית -הוא גם רוצה לדעת מה הולך להיות,
                                    כאילו לשם מה מתכנסים, ואולי הוא יוכל לתת בחינם ---
                                    (כולל כיבוד)

                                    @טיטו @שמעון-2 @טכנאי-קיובייס-12 וכו'

                                    ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                    הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                    טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • שיר נולדש שיר נולד

                                      הי, ושוב בקשר לג'אם סשן-
                                      אני צריכה לדעת בערך ,מי שיכול לשאר כמה משתתפים יהיו,
                                      והאם יש מצב שכל אחד יוכל לשלם תשלום מינימלי (תודיעו לי כמה משתתפים בערך ואני יוכל לומר לכם כמה לשלם.).
                                      דברתי עם מנכ''ל "לב אחד" ויש לו אולם במודיעין עילית -הוא גם רוצה לדעת מה הולך להיות,
                                      כאילו לשם מה מתכנסים, ואולי הוא יוכל לתת בחינם ---
                                      (כולל כיבוד)

                                      @טיטו @שמעון-2 @טכנאי-קיובייס-12 וכו'

                                      טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                      #30

                                      @שיר-נולד אני משער שיהיו באיזור ה50 עד 100 הלוואי שיהיו יותר אבל זה מה שנראה לי כרגע, אני יכול לנסות לעשות סוגשל רישום פה בפורום בשביל לבדוק כמה ולראות מי בא ואולי יש כאלה שירצו לבוא עם חברים...
                                      לגבי תשלום סימלי זה גם תלוי בכמות האנשים לפי התשלום שידרש ואז אני אדע לחלק את זה (אם יש 100 איש והוא רוצה 1000 שקל זה יצא 10 אבל אם יהיו 50 זה יצא 20 וכן הלאה...)
                                      אגב תודה רבה על ההירתמות

                                      לגבי היעד שלשמו מתכנסים זה סוג של כנס של הפורום אבל לא רק אלא שזה נועד בשביל גאם סשן שזה אומר שיושבים נגנים ויוצרים ביחד שירים עם הקהל או מנגנים שירים לפי בקשת הקהל וגם אם זה בסוף יהיה בחנוכה כמו שאנחנו רוצים אז זה יהיה עם ריקודים ושמחה לכבוד חנוכה.

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • טיטוט טיטו העביר נושא זה מ-תיאום בין מוזיקאים ומשתמשים- על פי חוקי הפורום ב-
                                      • טיטוט טיטו

                                        @שיר-נולד אני משער שיהיו באיזור ה50 עד 100 הלוואי שיהיו יותר אבל זה מה שנראה לי כרגע, אני יכול לנסות לעשות סוגשל רישום פה בפורום בשביל לבדוק כמה ולראות מי בא ואולי יש כאלה שירצו לבוא עם חברים...
                                        לגבי תשלום סימלי זה גם תלוי בכמות האנשים לפי התשלום שידרש ואז אני אדע לחלק את זה (אם יש 100 איש והוא רוצה 1000 שקל זה יצא 10 אבל אם יהיו 50 זה יצא 20 וכן הלאה...)
                                        אגב תודה רבה על ההירתמות

                                        לגבי היעד שלשמו מתכנסים זה סוג של כנס של הפורום אבל לא רק אלא שזה נועד בשביל גאם סשן שזה אומר שיושבים נגנים ויוצרים ביחד שירים עם הקהל או מנגנים שירים לפי בקשת הקהל וגם אם זה בסוף יהיה בחנוכה כמו שאנחנו רוצים אז זה יהיה עם ריקודים ושמחה לכבוד חנוכה.

                                        שיר נולדש מנותק
                                        שיר נולדש מנותק
                                        שיר נולד
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @טיטו אוקי ,אני אמסור לו (במוצ''ש תהיה לי תשובה מדוייקת להכל)
                                        ובדיוק בערך ככה חשבתי ,ממש תשלום סמלי..
                                        אגב
                                        המנ''כל הוא אבא של חברה, זה לא שעשיתי יותר מדי, אם זה בהישג יד , למה לא?!
                                        אני פשוט לא יכולה לראות שמישהו מנסה לעשות משהו אבל בת'כלס אפ'חד לא מנסה לדחוף
                                        (ואני עוד לא הולכת להיות שם.. זה נטו בשביל לעשות לכם ת'חג..)
                                        נ.ב
                                        אולי כן כדאי לראות פחות או יותר כמה הולכים

                                        ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                        הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • שיר נולדש שיר נולד

                                          @טיטו אוקי ,אני אמסור לו (במוצ''ש תהיה לי תשובה מדוייקת להכל)
                                          ובדיוק בערך ככה חשבתי ,ממש תשלום סמלי..
                                          אגב
                                          המנ''כל הוא אבא של חברה, זה לא שעשיתי יותר מדי, אם זה בהישג יד , למה לא?!
                                          אני פשוט לא יכולה לראות שמישהו מנסה לעשות משהו אבל בת'כלס אפ'חד לא מנסה לדחוף
                                          (ואני עוד לא הולכת להיות שם.. זה נטו בשביל לעשות לכם ת'חג..)
                                          נ.ב
                                          אולי כן כדאי לראות פחות או יותר כמה הולכים

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #32

                                          @שיר-נולד את יכולה ס"ה לשלוח אחים שלך!
                                          ואולי עוד נעשה איזה גדר הפרדה קטנה ויהיו שם כמה בנות!
                                          אבל זה קשור ל @טיטו

                                          שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול