ג'אם סשן
-
זהו גם אני מנגנת על אורגנית ופסנתר ברמה בסיסית
אבל אני שרה ברמה גבוהה, למדתי את זה, ואני ב"ה מופיעה...
זה גם לשירה, נכון?וזה ממש תלוי גם בתאריך, במיקום וכד...
אני יכולה לצרף חברות גם לא מהפורום? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע @המחבל-המחופש לא נראה לי שהיא התכוונה ברצינות..
-
@אפרת-גלבוע @המחבל-המחופש לא נראה לי שהיא התכוונה ברצינות..
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע אני מאוד רוצה לבוא
אבל זה לא בטוח- אני צריכה לדעת איפה זה יהיה ובאיזה יום...- מבינה??אני ממש רוצה שחברה שלי @רותי-אלחרר תצטרף היא מוכשרת מאוד- אני גם לא יבוא לבד..., אני צריכה לברר איתה ואחזיר לכם תשובה
-
@אפרת-גלבוע אני מאוד רוצה לבוא
אבל זה לא בטוח- אני צריכה לדעת איפה זה יהיה ובאיזה יום...- מבינה??אני ממש רוצה שחברה שלי @רותי-אלחרר תצטרף היא מוכשרת מאוד- אני גם לא יבוא לבד..., אני צריכה לברר איתה ואחזיר לכם תשובה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אפרת-גלבוע
כמו שזה נראה אף אחת לא יודעת איפה זה יהיה
כל אחת תאמר את המיקום שלה
ולפי זה נדע -
האמת שגם אותי מעניין...
אני על גיטרה, אבל בכלל מעדיפה סתם לשבת ולצפות
יש איזושהי אפשרות לדבר בצ'אט או משהו? -
האמת שגם אותי מעניין...
אני על גיטרה, אבל בכלל מעדיפה סתם לשבת ולצפות
יש איזושהי אפשרות לדבר בצ'אט או משהו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות