סליחה מסכה
-
מצאתי בפורום את הרמיקסים
אך לצורך עריכה מסוימת אני נזקק לקובץ המקורי "סליחה מסכה וגו' " בעברית ובערבית
יש מי שיכול לעזור לי בבקשה ?? -
מצאתי בפורום את הרמיקסים
אך לצורך עריכה מסוימת אני נזקק לקובץ המקורי "סליחה מסכה וגו' " בעברית ובערבית
יש מי שיכול לעזור לי בבקשה ??@מוזיקה-אוטנטית
אני חושבת שיש אותם רק ברמיקס -
@מוזיקה-אוטנטית
אני חושבת שיש אותם רק ברמיקס -
@מוזיקה-אוטנטית זכור לי מאוד שיש את זה באתר כאן
-
@מוזיקה-אוטנטית יש לך קישור אליהם, אני יוריד
-
@מוזיקה-אוטנטית זכור לי מאוד שיש את זה באתר כאן
@davidovsk @י-ביטון
אם הייתי יודע איפה לחפש היה לי כבר
לא סתם אני מבקש עזרה מחברי הפורום -
@davidovsk אמר בסליחה מסכה:
@מוזיקה-אוטנטית זכור לי מאוד שיש את זה באתר כאן
@מוזיקה-אוטנטית
נכון יש את זה פה באתר אני פעם העליתי את זה הנה:(אבל יש לי רק בעברית)
@חיפאי אמר ברמיקס מסיכה....:
וזה המקורי:סליחה? מסיכה!.mp3
-
@davidovsk אמר בסליחה מסכה:
@מוזיקה-אוטנטית זכור לי מאוד שיש את זה באתר כאן
@מוזיקה-אוטנטית
נכון יש את זה פה באתר אני פעם העליתי את זה הנה:(אבל יש לי רק בעברית)
@חיפאי אמר ברמיקס מסיכה....:
וזה המקורי:סליחה? מסיכה!.mp3
@חיפאי תודה !
מי יוכל להשיג גם בערבית ?
אולי בכל זאת ??? את ההקלטה בערבית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות