אתגר אקורדים 2
-
מה המצב חברים? מקווה שאתם נהנים בביה''ז או בחופשה. אחרי הרבה זמן של שקט חזרנו עם אתגר שני.
והיום אנחנו מדברים על שיר שלא כ''כ התפרסם לצערי וחבל.
בשיר הזה יש שני נקודות שצריך לשים לב עליהם- המהלך ההרמוני
- האקורדים עצמם לא פשוטים ואנחנו ממש נשמח עם החברה ידייקו כמה שיותר, בהצלחה לכולנו.
https://www.youtube.com/watch?v=mtDYMqQ3Erk
-
בפשטות האקורדים הם B A E F#M7 אבל לא ממש ישבתי על כל השיר אז זה לא כולל את הקטעי מעבר אם יש ואם זכור לי אז יש שם נראלי מודולציה קטנה שגם עליה לא עברתי
-
בפשטות האקורדים הם B A E F#M7 אבל לא ממש ישבתי על כל השיר אז זה לא כולל את הקטעי מעבר אם יש ואם זכור לי אז יש שם נראלי מודולציה קטנה שגם עליה לא עברתי
@טיטו אמר באתגר אקורדים 2:
בפשטות האקורדים הם B A E F#M7
זה בפזמון
בפתיח (ואולי גם במעברים, לא בדקתי) ובבית זה E F#m7 G#m F#m E
זה שיר מעניין, אולי מחר אני אשב עליו יותר רציני...
-
@טיטו אמר באתגר אקורדים 2:
בפשטות האקורדים הם B A E F#M7
זה בפזמון
בפתיח (ואולי גם במעברים, לא בדקתי) ובבית זה E F#m7 G#m F#m E
זה שיר מעניין, אולי מחר אני אשב עליו יותר רציני...
@margalit אמר באתגר אקורדים 2:
@טיטו אמר באתגר אקורדים 2:
בפשטות האקורדים הם B A E F#M7
זה בפזמון
בפתיח (ואולי גם במעברים, לא בדקתי) ובבית זה E F#m7 G#m F#m E
זה שיר מעניין, אולי מחר אני אשב עליו יותר רציני...
כן, לא ממש ישבתי על זה ורק את הפזמון זכרתי אז בדקתי רק אותו.
באמת שיר מעניין. גם הרעיון שהפזמון מורכב ברובו ממז'ורים יוצר משו יפה ושונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות