רעיון אחלה בנוגע לצ'אטים
-
@צוות-פיקוח @ntz יש לי רעיון טוב בנוגע לצ'אטים במקום שלכולם יהיה חסום הצ'אטים אז אני יודע שיש אפשרות שיהיה פתוח צ'אט רק עם אנשי ההנהלה וצוות הפיקוח ככה שאם רוצים לפתוח נושא לא צריך לעבור את כל התהליך של שליחת פניה שבסוף רואים את התשובה במייל פשוט שיהיה צ'אט פתוח למשתמשים אך עם אפשרות התכתבות רק עם צוות הפיקוח.
תודה מראש -
@צוות-פיקוח @ntz יש לי רעיון טוב בנוגע לצ'אטים במקום שלכולם יהיה חסום הצ'אטים אז אני יודע שיש אפשרות שיהיה פתוח צ'אט רק עם אנשי ההנהלה וצוות הפיקוח ככה שאם רוצים לפתוח נושא לא צריך לעבור את כל התהליך של שליחת פניה שבסוף רואים את התשובה במייל פשוט שיהיה צ'אט פתוח למשתמשים אך עם אפשרות התכתבות רק עם צוות הפיקוח.
תודה מראש@מוח-שליט-על-הלב אמר ברעיון אחלה בנוגע לצ'אטים:
@צוות-פיקוח @ntz יש לי רעיון טוב בנוגע לצ'אטים במקום שלכולם יהיה חסום הצ'אטים אז אני יודע שיש אפשרות שיהיה פתוח צ'אט רק עם אנשי ההנהלה וצוות הפיקוח ככה שאם רוצים לפתוח נושא לא צריך לעבור את כל התהליך של שליחת פניה שבסוף רואים את התשובה במייל פשוט שיהיה צ'אט פתוח למשתמשים אך עם אפשרות התכתבות רק עם צוות הפיקוח.
תודה מראשזה רעיון טוב, אבל קצת קשה לביצוע.
אולי בהזדמנות אשב על זה. -
@מוח-שליט-על-הלב אמר ברעיון אחלה בנוגע לצ'אטים:
@צוות-פיקוח @ntz יש לי רעיון טוב בנוגע לצ'אטים במקום שלכולם יהיה חסום הצ'אטים אז אני יודע שיש אפשרות שיהיה פתוח צ'אט רק עם אנשי ההנהלה וצוות הפיקוח ככה שאם רוצים לפתוח נושא לא צריך לעבור את כל התהליך של שליחת פניה שבסוף רואים את התשובה במייל פשוט שיהיה צ'אט פתוח למשתמשים אך עם אפשרות התכתבות רק עם צוות הפיקוח.
תודה מראשזה רעיון טוב, אבל קצת קשה לביצוע.
אולי בהזדמנות אשב על זה. -
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
@שמעון-2 אמר ברעיון אחלה בנוגע לצ'אטים:
@ntz יש אפשרות
ראיתי בפורום אחר ויש שם אפשרותאם אני לא טועה כשאומרים 'זה קשה לביצוע' זה אומר שיש אפשרות. פשוט, כאן, זה קצת אחרת וכשיתאפשר להנהלה לבצע זאת הם יעשו זאת.
אני נועלת כאן כיוון שאני לא חושבת שיש טעם לדוש בעניין לאחר החלטת המנהל הראשי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות