העלאת שירי אום כולתום לפורום
-
לפי ההלכה רוב ככל הרבנים התירו לשמוע את קולה מפני שיש לה קול של בן, ואף רציתי להעלות את הנידון ההלכתי בפורום (אך לא איסתייע מילתיה)
ואלו הצדדים להתיר:
א. כבר מתה
ב. לא ראית תמונתה
ג. יש לה קול גברי ועוד צדדים להתיר.שאלתי היא: האם מצד הפורום זה בסדר להעלות שירים שלה
תודה וזכו למצוות, להמשיך ולהאדיר את השירה בעם ישראל -
לפי ההלכה רוב ככל הרבנים התירו לשמוע את קולה מפני שיש לה קול של בן, ואף רציתי להעלות את הנידון ההלכתי בפורום (אך לא איסתייע מילתיה)
ואלו הצדדים להתיר:
א. כבר מתה
ב. לא ראית תמונתה
ג. יש לה קול גברי ועוד צדדים להתיר.שאלתי היא: האם מצד הפורום זה בסדר להעלות שירים שלה
תודה וזכו למצוות, להמשיך ולהאדיר את השירה בעם ישראלפוסט זה נמחק! -
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
לפי ההלכה רוב ככל הרבנים התירו לשמוע את קולה מפני שיש לה קול של בן, ואף רציתי להעלות את הנידון ההלכתי בפורום (אך לא איסתייע מילתיה)
ואלו הצדדים להתיר:
א. כבר מתה
ב. לא ראית תמונתה
ג. יש לה קול גברי ועוד צדדים להתיר.שאלתי היא: האם מצד הפורום זה בסדר להעלות שירים שלה
תודה וזכו למצוות, להמשיך ולהאדיר את השירה בעם ישראל@היא-תשיח-ך על מנת למנוע דברים שאין בהם צורך בהמשך גם, אז לא, תודה כמו שאומרים. אתם צודקים בדבריכים, אולם יש אנשים שהמגדר לא מקבל את זה ואנחנו מכבדים זאת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות