בקשת שיר ספציפי
-
@אחטיגיויזן אז בשביל זה אני צריך הדרכה קצרה איך מעלים לדרייב

@נעמי16 אולי יודעת?@davidovsk פחות עלי
אז נרד מזה -
@davidovsk פחות עלי
אז נרד מזה@אחטיגיויזן אולי מישהו יודע חכה רגע
-
@davidovsk צריך הרשאת גישה
זה לא נראלי טוב -
@davidovsk צריך הרשאת גישה
זה לא נראלי טוב@אין-על-מוזיקה אז צריך לעשות שיהיה פתוח לכולם?
אבל לא יראו את המייל? -
@אין-על-מוזיקה אז צריך לעשות שיהיה פתוח לכולם?
אבל לא יראו את המייל?@davidovsk אממ נראלי כן, שתאשר שאתה נותן לכולם
אבל אני לא יודעת אם לא יראו את המייל
אין לי מושג -
@davidovsk אממ נראלי כן, שתאשר שאתה נותן לכולם
אבל אני לא יודעת אם לא יראו את המייל
אין לי מושג@אין-על-מוזיקה אז אכפת לך אם אני יעלה שניה ותגידי לי?
-
@davidovsk חסום
נראלי צריך כוכביות -
@davidovsk חסום
נראלי צריך כוכביות@אין-על-מוזיקה איך עושים את זה?
-
@davidovsk נטפרי חסום
-
@davidovsk נטפרי חסום
@אחטיגיויזן איך עושים כוכביות?
-
@אין-על-מוזיקה איך עושים את זה?
@davidovsk אין לי מושג, מצטערת
פחות מתמצאת בדרייב..
-
@אאא-1 אמר בבקשת שיר ספציפי:
אפשר את השיר של גד אלבז ה' מלך....
להורדה כמובן
(ולא אכפת לי לשמיעה)השיר-גד אלבז וניסים ה' מלך Gad Elbaz and Nissim - Hashem Melech 2.0.mp3
-
@אין-על-מוזיקה אז צריך לעשות שיהיה פתוח לכולם?
אבל לא יראו את המייל?@davidovsk מגדירים בהגדרות שיתוף של הקובץ הרשאה לכולם.
מבינה שזה עדיין היה חסום,אבל זה בערך מה שצריך לעשות.... -
@davidovsk מגדירים בהגדרות שיתוף של הקובץ הרשאה לכולם.
מבינה שזה עדיין היה חסום,אבל זה בערך מה שצריך לעשות.... -
@davidovsk מעולה!


-
@davidovsk מעולה!


שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות