מישהו מבין באורגני קורג ?
-
@חכם_בלילה כן
@א-ה-2 אז אתה אומר או pa 300 או pa 600\700?
-
@חכם_בלילה בדיוק
אגב, לאיזה אירועים אתה צריך?
אם זה משפחתי (אם יש לך את הסט הבסיסי) - פי אי 300 מספיק -
@חכם_בלילה בדיוק
אגב, לאיזה אירועים אתה צריך?
אם זה משפחתי (אם יש לך את הסט הבסיסי) - פי אי 300 מספיק@א-ה-2 משפחתי או לישיבה ככה פורים חנוכה וכ'ו
-
@חכם_בלילה בשביל ישיבה זה גם מספיק, אבל בשביל להקפיץ בחורים תצטרך מקצבים יותר מקצועיים ממה שהחנות נותנת
-
@חכם_בלילה בשביל ישיבה זה גם מספיק, אבל בשביל להקפיץ בחורים תצטרך מקצבים יותר מקצועיים ממה שהחנות נותנת
@א-ה-2 מנסה לשווק 🤫🤫?
-
@חכם_בלילה אני לא עובד אצל מישהו..
אבל מניסיון, מה שהחנות נותנת זה לא מספיק. (בחינם כמובן, אבל אפשר לקנות מהחנות [ברוב החנויות]) -
@חכם_בלילה אני לא עובד אצל מישהו..
אבל מניסיון, מה שהחנות נותנת זה לא מספיק. (בחינם כמובן, אבל אפשר לקנות מהחנות [ברוב החנויות])@א-ה-2 יש לך חנות שאתה ממליץ לקנות משמה גם את האורגן וגם מקצבים??
-
@חכם_בלילה לא במקום שאתה גר שם (עשיתי עליך עבודת מחקר..)
בירושלים כן, אבל המקצבים שם יקרים. -
@חכם_בלילה לא במקום שאתה גר שם (עשיתי עליך עבודת מחקר..)
בירושלים כן, אבל המקצבים שם יקרים.@א-ה-2 יש לך מקצבים חסידיים למכירה לpa 300?
-
@חכם_בלילה כן
-
@חכם_בלילה כן
@א-ה-2 בקשתי מצוות הנהלה שישלחו לך את המייל שלי ששמה נהיה בקשר לגבי המקבצים המחיר וכ'ו
זה בסדר מבחינתך? -
@א-ה-2 בקשתי מצוות הנהלה שישלחו לך את המייל שלי ששמה נהיה בקשר לגבי המקבצים המחיר וכ'ו
זה בסדר מבחינתך?@חכם_בלילה אין בעיה.
-
@חכם_בלילה אין בעיה.
@א-ה-2 נחכה לתשובה מהצוות @צוות-פיקוח
-
@א-ה-2 נחכה לתשובה מהצוות @צוות-פיקוח
@חכם_בלילה תפתח ת'מייל
-
@חכם_בלילה PA500 ו400 הם נורא מיושנים
ובכל מקרה זה לא מסתיים רק באורגן.. זה גם מקצבים וברוב החנויות אי אפשר להכניס משהו מקצועי על פי איי 300.
אני הצלחתי לדגום דגימות של די ג'יי, אבל זה עבודה קשה, וצריך גם דגימות.
עם האורגן אתה מקבל רק משהו בסיסי (מבחינת הדאנס והטראקים)
והמחירים עלו, תמצא את האורגן הזה במחיר הזה רק ביד שניה,
אבל אל תלך בשום אופן על פי אי 500 ו 400, וגם לא כל השאר!
מינימום פי אי 300, אם לא אז 600 או 700 (במחירים הנמוכים יחסית)
ואני מוכר מקצבים (חוץ מדי ג'יי שאני באמצע לעבוד על זה)@א-ה-2 יש לי PA700 מה המחיר של הסט שלך?
-
@א-ה-2 יש לי PA700 מה המחיר של הסט שלך?
@הקלידן-הצפוני תלוי איזה
יש מ350 עד 700
זה מחיר מאד זול.
כיון שאני לא עושה מזה עסק - אלו המחירים -
@הקלידן-הצפוני תלוי איזה
יש מ350 עד 700
זה מחיר מאד זול.
כיון שאני לא עושה מזה עסק - אלו המחירים@א-ה-2 זה כולל דאנסים וכד'? יש לי סט שקניתי מזמן ויש בו דאנסים אבל אני מחפש משה יותר דוחף
ומגוון אתה יכול להעלות דוגמא -
@א-ה-2 זה כולל דאנסים וכד'? יש לי סט שקניתי מזמן ויש בו דאנסים אבל אני מחפש משה יותר דוחף
ומגוון אתה יכול להעלות דוגמא@הקלידן-הצפוני הנה
יש עוד יותר טובים באמצע דגימות
https://send.magicode.me/send-file/file/0e739167008a8a467550e5a295b99383474daf56/view -
@הקלידן-הצפוני הנה
יש עוד יותר טובים באמצע דגימות
https://send.magicode.me/send-file/file/0e739167008a8a467550e5a295b99383474daf56/view@א-ה-
2 https://send.magicode.me/send-file/file/0b38282b2068c39e947c0e0109e45d74663bdade/view יש לך משהו יותר טוב ודוחף מההקלטה שהעלתי? -
@א-ה-
2 https://send.magicode.me/send-file/file/0b38282b2068c39e947c0e0109e45d74663bdade/view יש לך משהו יותר טוב ודוחף מההקלטה שהעלתי?@הקלידן-הצפוני מה שחסר לך שם זה שאין לך פזמון כמו שצריך.
בית כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות