מישהו מבין באורגני קורג ?
-
@חכם_בלילה כן
@א-ה-2 בקשתי מצוות הנהלה שישלחו לך את המייל שלי ששמה נהיה בקשר לגבי המקבצים המחיר וכ'ו
זה בסדר מבחינתך? -
@א-ה-2 בקשתי מצוות הנהלה שישלחו לך את המייל שלי ששמה נהיה בקשר לגבי המקבצים המחיר וכ'ו
זה בסדר מבחינתך?@חכם_בלילה אין בעיה.
-
@חכם_בלילה אין בעיה.
@א-ה-2 נחכה לתשובה מהצוות @צוות-פיקוח
-
@א-ה-2 נחכה לתשובה מהצוות @צוות-פיקוח
@חכם_בלילה תפתח ת'מייל
-
@חכם_בלילה PA500 ו400 הם נורא מיושנים
ובכל מקרה זה לא מסתיים רק באורגן.. זה גם מקצבים וברוב החנויות אי אפשר להכניס משהו מקצועי על פי איי 300.
אני הצלחתי לדגום דגימות של די ג'יי, אבל זה עבודה קשה, וצריך גם דגימות.
עם האורגן אתה מקבל רק משהו בסיסי (מבחינת הדאנס והטראקים)
והמחירים עלו, תמצא את האורגן הזה במחיר הזה רק ביד שניה,
אבל אל תלך בשום אופן על פי אי 500 ו 400, וגם לא כל השאר!
מינימום פי אי 300, אם לא אז 600 או 700 (במחירים הנמוכים יחסית)
ואני מוכר מקצבים (חוץ מדי ג'יי שאני באמצע לעבוד על זה)@א-ה-2 יש לי PA700 מה המחיר של הסט שלך?
-
@א-ה-2 יש לי PA700 מה המחיר של הסט שלך?
@הקלידן-הצפוני תלוי איזה
יש מ350 עד 700
זה מחיר מאד זול.
כיון שאני לא עושה מזה עסק - אלו המחירים -
@הקלידן-הצפוני תלוי איזה
יש מ350 עד 700
זה מחיר מאד זול.
כיון שאני לא עושה מזה עסק - אלו המחירים@א-ה-2 זה כולל דאנסים וכד'? יש לי סט שקניתי מזמן ויש בו דאנסים אבל אני מחפש משה יותר דוחף
ומגוון אתה יכול להעלות דוגמא -
@א-ה-2 זה כולל דאנסים וכד'? יש לי סט שקניתי מזמן ויש בו דאנסים אבל אני מחפש משה יותר דוחף
ומגוון אתה יכול להעלות דוגמא@הקלידן-הצפוני הנה
יש עוד יותר טובים באמצע דגימות
https://send.magicode.me/send-file/file/0e739167008a8a467550e5a295b99383474daf56/view -
@הקלידן-הצפוני הנה
יש עוד יותר טובים באמצע דגימות
https://send.magicode.me/send-file/file/0e739167008a8a467550e5a295b99383474daf56/view@א-ה-
2 https://send.magicode.me/send-file/file/0b38282b2068c39e947c0e0109e45d74663bdade/view יש לך משהו יותר טוב ודוחף מההקלטה שהעלתי? -
@א-ה-
2 https://send.magicode.me/send-file/file/0b38282b2068c39e947c0e0109e45d74663bdade/view יש לך משהו יותר טוב ודוחף מההקלטה שהעלתי?@הקלידן-הצפוני מה שחסר לך שם זה שאין לך פזמון כמו שצריך.
בית כן -
@הקלידן-הצפוני מה שחסר לך שם זה שאין לך פזמון כמו שצריך.
בית כן@א-ה-2 זה הקלטה ישנה של נגינה שלי למדתי כבר את הלקחים זה היה נגינה רק בשביל הכיף
-
@א-ה-2 זה הקלטה ישנה של נגינה שלי למדתי כבר את הלקחים זה היה נגינה רק בשביל הכיף
@הקלידן-הצפוני לא התכוונתי לנגינה
התכוונתי למקצב
ולכן אין לך שם משהו ש"דוחף" -
@הקלידן-הצפוני לא התכוונתי לנגינה
התכוונתי למקצב
ולכן אין לך שם משהו ש"דוחף"@א-ה-2 חלק מזה קניתי ב1200 שקל
-
@א-ה-2 חלק מזה קניתי ב1200 שקל
@הקלידן-הצפוני כי הדגימות שם מאד טובות (חלקם)
וזה המחירים היום בשוק -
@הקלידן-הצפוני כי הדגימות שם מאד טובות (חלקם)
וזה המחירים היום בשוקפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יואלי-יורוביץ אין הקלטה של הדאנסים?אגב האיכות טובה מאוד
-
@יואלי-יורוביץ אין הקלטה של הדאנסים?אגב האיכות טובה מאוד
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יואלי-יורוביץ אמר במישהו מבין באורגני קורג ?:
@א-ה-2 יש לי סט ב 800 ש"ח [ניגנתי פעם על קורג 700]
אם דנסים מטורפים
פריילעך. שקט. וולס.
בקיצור הכל הכלhttps://drive.google.com/file/d/1oPx8Wxc5vuU7z1h9lUa32nV9D9LqbM2Q/view?usp=sharing_eil_se_dm&ts=6307843f
שמתי לך הקלטה איך שאני מנגן אם המקצבים האלו לפני שלש וחצי שנים בל"ג בעומר
-
@יואלי-יורוביץ אמר במישהו מבין באורגני קורג ?:
@א-ה-2 יש לי סט ב 800 ש"ח [ניגנתי פעם על קורג 700]
אם דנסים מטורפים
פריילעך. שקט. וולס.
בקיצור הכל הכלhttps://drive.google.com/file/d/1oPx8Wxc5vuU7z1h9lUa32nV9D9LqbM2Q/view?usp=sharing_eil_se_dm&ts=6307843f
שמתי לך הקלטה איך שאני מנגן אם המקצבים האלו לפני שלש וחצי שנים בל"ג בעומר
@יואלי-יורוביץ יפה מאוד אבל מה שיש לי כבר יותר טוב אני מחפש משהו יותר עדכני
-
@יואלי-יורוביץ יפה מאוד אבל מה שיש לי כבר יותר טוב אני מחפש משהו יותר עדכני
@הקלידן-הצפוני לא חושב שתמצא משהו יותר טוב פחות מ 5000
אם תרצה תוכל לשלוח לי את המקצבים שכבר יש לך, ואני אשפר אותם ליותר טובים (בעיקר את הבתים האחרונים/הפזמונים)(אם אתה מחפש יותר די ג'יי, כי השתמשתי בשלי כמה פעמים, ואם באס נכון וכל אלה - זה היה נשמע מטורף והקפיץ מאד)
ו @יואלי-יורוביץ לא ייתכן שזה עלה לך יותר מ250 ש"ח...!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות