מישהו מבין באורגני קורג ?
-
@יואלי-יורוביץ יפה מאוד אבל מה שיש לי כבר יותר טוב אני מחפש משהו יותר עדכני
@הקלידן-הצפוני לא חושב שתמצא משהו יותר טוב פחות מ 5000
אם תרצה תוכל לשלוח לי את המקצבים שכבר יש לך, ואני אשפר אותם ליותר טובים (בעיקר את הבתים האחרונים/הפזמונים)(אם אתה מחפש יותר די ג'יי, כי השתמשתי בשלי כמה פעמים, ואם באס נכון וכל אלה - זה היה נשמע מטורף והקפיץ מאד)
ו @יואלי-יורוביץ לא ייתכן שזה עלה לך יותר מ250 ש"ח...!!!
-
@יואלי-יורוביץ אמר במישהו מבין באורגני קורג ?:
@א-ה-2 יש לי סט ב 800 ש"ח [ניגנתי פעם על קורג 700]
אם דנסים מטורפים
פריילעך. שקט. וולס.
בקיצור הכל הכלhttps://drive.google.com/file/d/1oPx8Wxc5vuU7z1h9lUa32nV9D9LqbM2Q/view?usp=sharing_eil_se_dm&ts=6307843f
שמתי לך הקלטה איך שאני מנגן אם המקצבים האלו לפני שלש וחצי שנים בל"ג בעומר
-
@הקלידן-הצפוני לא חושב שתמצא משהו יותר טוב פחות מ 5000
אם תרצה תוכל לשלוח לי את המקצבים שכבר יש לך, ואני אשפר אותם ליותר טובים (בעיקר את הבתים האחרונים/הפזמונים)(אם אתה מחפש יותר די ג'יי, כי השתמשתי בשלי כמה פעמים, ואם באס נכון וכל אלה - זה היה נשמע מטורף והקפיץ מאד)
ו @יואלי-יורוביץ לא ייתכן שזה עלה לך יותר מ250 ש"ח...!!!
@א-ה-2 אם זה שווה 250 ש"ח
אז המקצבים של יוסי שטנדיג שווה 512 ש"ח -
@א-ה-2 אם זה שווה 250 ש"ח
אז המקצבים של יוסי שטנדיג שווה 512 ש"ח@יואלי-יורוביץ לא יודע מי זה.
אני קיבלתי בחנות מקצבים כמו שלך,
וקניתי ב250 ש"ח יותר טובים משלך. -
@הקלידן-הצפוני לא חושב שתמצא משהו יותר טוב פחות מ 5000
אם תרצה תוכל לשלוח לי את המקצבים שכבר יש לך, ואני אשפר אותם ליותר טובים (בעיקר את הבתים האחרונים/הפזמונים)(אם אתה מחפש יותר די ג'יי, כי השתמשתי בשלי כמה פעמים, ואם באס נכון וכל אלה - זה היה נשמע מטורף והקפיץ מאד)
ו @יואלי-יורוביץ לא ייתכן שזה עלה לך יותר מ250 ש"ח...!!!
@א-ה-2 מסכים איתך בכל מילה הדאנסים שבהקלטה יש לי אותם קיבלתי אותם לפני איזה שנתיים ממישהו בחינם מה שאני העלתי קניתי ב1100 שקל ממנחם הורביץ והוספתי עוד דאנסים ושיפצתי אותם אבל יש דבר אחד שמכעיס אותי מאוד וזה המחירים המטורללים האלו של הסטים 5000 שקל על סט?גם אם זה הרבה עבודה יש הרבה קלידנים שרוצים לקנות ולא יכולים לשלם את הסכומים האלו אם יורידו מחירים הרבה יקנו והם ירויחו יותר אני לא מדבר על למכור סט ב200 שקל שימכרו במחירים יותר הגיוניים ולא ככה- הPA700 שלי עלה 5000 שקל...
-
@א-ה-2 מסכים איתך בכל מילה הדאנסים שבהקלטה יש לי אותם קיבלתי אותם לפני איזה שנתיים ממישהו בחינם מה שאני העלתי קניתי ב1100 שקל ממנחם הורביץ והוספתי עוד דאנסים ושיפצתי אותם אבל יש דבר אחד שמכעיס אותי מאוד וזה המחירים המטורללים האלו של הסטים 5000 שקל על סט?גם אם זה הרבה עבודה יש הרבה קלידנים שרוצים לקנות ולא יכולים לשלם את הסכומים האלו אם יורידו מחירים הרבה יקנו והם ירויחו יותר אני לא מדבר על למכור סט ב200 שקל שימכרו במחירים יותר הגיוניים ולא ככה- הPA700 שלי עלה 5000 שקל...
@הקלידן-הצפוני עזוב את המחירים של הסטים המחירים של האורגנים גם לא נורמלים
בחור ישיבה שלא עובד לא יכול לממן לעצמו כסף לקנות לו אורגן ב 4000 שקל ועוד על סטים
השוק משתגע -
@הקלידן-הצפוני עזוב את המחירים של הסטים המחירים של האורגנים גם לא נורמלים
בחור ישיבה שלא עובד לא יכול לממן לעצמו כסף לקנות לו אורגן ב 4000 שקל ועוד על סטים
השוק משתגע -
@הקלידן-הצפוני עזוב את המחירים של הסטים המחירים של האורגנים גם לא נורמלים
בחור ישיבה שלא עובד לא יכול לממן לעצמו כסף לקנות לו אורגן ב 4000 שקל ועוד על סטים
השוק משתגעפוסט זה נמחק! -
@הקלידן-הצפוני עזוב את המחירים של הסטים המחירים של האורגנים גם לא נורמלים
בחור ישיבה שלא עובד לא יכול לממן לעצמו כסף לקנות לו אורגן ב 4000 שקל ועוד על סטים
השוק משתגעפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@הקלידן-הצפוני עזוב את המחירים של הסטים המחירים של האורגנים גם לא נורמלים
בחור ישיבה שלא עובד לא יכול לממן לעצמו כסף לקנות לו אורגן ב 4000 שקל ועוד על סטים
השוק משתגעפוסט זה נמחק! -
ח חכם_בלילה התייחס לנושא זה ב
-
חברים, נא להיצמד לכללים ולא להגיב לא לעניין, תודה
מומלץ וחובה לקורא את תנאים ומדיניות!@מוטי-טבק אולי תוכל להסביר לי מה לא לעניין פה קיללנו רבנו?!
-
@מוטי-טבק אולי תוכל להסביר לי מה לא לעניין פה קיללנו רבנו?!
@הקלידן-הצפוני כי אני שאלתי אם מישהו מבין באורגני קורג ועברנו על בעיית המחירים של סט ועוד כל מיני שטיות שלא קשורות לנושא הנ"ל
-
היי אני מחפש אורגן שהוא מתאים להופעות (לא יותר מידי גדולות) חיפשתי ימאהה וזה יקר מידי גילתי כמה אורגני קרוג טובים יש מישהו שמבין באורגנים האלו:
korgEK-50
KORG PA 300 - 400 - 500
KORG PA50
אני יודע שחלק אי אפשר להשיג בחניות רק ביד 2 אז אם יש מישהו שמבין\מוכר (גם מקצבים) אני נורא אשמח אם הוא יכול לעזור לי
תודה מראש@חכם_בלילה אוקי אז אני יש לי pa600 וזה אורגן תותח ואם בייחסית לימהה אז באורגנים במכירים האלו של 3.50 4.00 אלף שקל אין בכלל מה להסתפק ברור שקורג אם הPA600 שלי אני יכול לנגן כמעט בכל אירוע שאני נמצה בפרט בשביל אירועים קטנים שזה עושה את העבודה יופי אני חושב שהדיף להשקיע ולקנות PA666 אוPA700 אוז להיות מסודר עם מקצבים כי לחסר מקצבים לדגמים האלו
-
@חכם_בלילה אוקי אז אני יש לי pa600 וזה אורגן תותח ואם בייחסית לימהה אז באורגנים במכירים האלו של 3.50 4.00 אלף שקל אין בכלל מה להסתפק ברור שקורג אם הPA600 שלי אני יכול לנגן כמעט בכל אירוע שאני נמצה בפרט בשביל אירועים קטנים שזה עושה את העבודה יופי אני חושב שהדיף להשקיע ולקנות PA666 אוPA700 אוז להיות מסודר עם מקצבים כי לחסר מקצבים לדגמים האלו
@משה-כהן-הלמדן אתה יודע איפה אפשר לראות (באיזה חנות) אורגני קורג למניהם?
-
@משה-כהן-הלמדן אתה יודע איפה אפשר לראות (באיזה חנות) אורגני קורג למניהם?
@חכם_בלילה
מרום, וזה הסניפים שלהם -
@חכם_בלילה
מרום, וזה הסניפים שלהם@אהרן-נחום אני יודע, אבל נגמר להם המלאי (אם אני לא טועה, התקשרתי לפני שבוע ואמרו לי שנשאר שמה דגם אחד של ה pa 600 ) אני יבדוק בכל מקרה תודה!!
-
@משה-כהן-הלמדן אתה יודע איפה אפשר לראות (באיזה חנות) אורגני קורג למניהם?
@חכם_בלילה אם אתה גר בעזור ירושלים אז יש לך את סמאט כלי נגינה בגבעת שאול זה אומנם חנות קטנה אבל הם מעוד מקצועיים ממליץ מאוד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות