עושים סוף לתכניות המוזיקה המוקלטות ברדיו
-
שלום וברכה לכל החברים בפורום!!!
רציתי לעלות פה איזה נושא לדיון (מקווה שעוד לא דיברו על זה, א"כ תעדכנו...)
בתור אחד ששומע הרבה תכניות מוזיקה בתחנות הרדיו השונות, מאוד מפריע לי
א. שיש הרבה תכניות מוקלטות ולא בשידור חי, אינו דומה שידור חי למוקלט, מיד שומעים את זה,
אם תשימו לב התכניות המוקלטות הם יותר רשמיות, פחות אנרגתיות, בקיצור לא זה.
(אפשר לשים לב לזה בתכניות של קובי ברומר ב4 אחה"צ או של אלי קליין ב5 אחה"צ)
אני חושב שצריך לבוא דרישה מצד המאזינים שיהיה כמה שפחות תכניות מוקלטות!!!
מה דעתכם?

ב. ואם כבר יש תכנית מוקלטת לפחות שיחשפו את זה בתחילת התכנית.
זה לא הגיוני שאנחנו נשלח להם הודעות לשידור ואנחנו לא יודעים אם קוראים את זה או לא.
בקיצור תחוו את דעתכם.....@צורי אמר בעושים סוף לתכניות המוזיקה המוקלטות ברדיו:
זה לא הגיוני שאנחנו נשלח להם הודעות לשידור ואנחנו לא יודעים אם קוראים את זה או לא.
בקיצור תחוו את דעתכם.....אולי גם המאזינים יקליטו את עצמם בבקשות שירים וישלחו להם
... -
קודם כל תודה רבה לכל המגיבים.
מאוד שמחתי לראות שיש עוד כמה וכמה שזה מפריע להם הדבר.
אז אני חשבתי שאולי נשלח להם איזה מכתב מסודר ונפרט להם את הבעיות האלה, בתקוה שהם באמת יסדרו את זה.
זה מה שנוכל כרגע לעשות. (נראה לי)
למישהו יש עוד רעיונות?
אשמח לשמוע!!!!
נ.ב. אולי אחד מחברי הפורום שיודע לכתוב בצורה יפה ומכובדת שיכתוב פה את המכתב, ואנחנו כבר נדאג להעביר את זה הלאה.
תודה רבה לכולם -
קודם כל תודה רבה לכל המגיבים.
מאוד שמחתי לראות שיש עוד כמה וכמה שזה מפריע להם הדבר.
אז אני חשבתי שאולי נשלח להם איזה מכתב מסודר ונפרט להם את הבעיות האלה, בתקוה שהם באמת יסדרו את זה.
זה מה שנוכל כרגע לעשות. (נראה לי)
למישהו יש עוד רעיונות?
אשמח לשמוע!!!!
נ.ב. אולי אחד מחברי הפורום שיודע לכתוב בצורה יפה ומכובדת שיכתוב פה את המכתב, ואנחנו כבר נדאג להעביר את זה הלאה.
תודה רבה לכולם -
לדעתי השדרנים הם כולה בני אדם וגם להם לא תמיד מסתדר לשדר כמו כל אחד שלא תמיד הוא יכול לעבוד אז נכון שזה מרגיז וגם אני מתעצבנת על זה לפעמים אבל יאללה יש להם אופציה לא להעדר מהעבודה ופשוט להקליט את השידור כי פחות מסתדר להם להיות באולפן\לשדר בשעה היעודה אז אפשר קצת להבין אותם.....
-
פוסט זה נמחק!
-
לדעתי השדרנים הם כולה בני אדם וגם להם לא תמיד מסתדר לשדר כמו כל אחד שלא תמיד הוא יכול לעבוד אז נכון שזה מרגיז וגם אני מתעצבנת על זה לפעמים אבל יאללה יש להם אופציה לא להעדר מהעבודה ופשוט להקליט את השידור כי פחות מסתדר להם להיות באולפן\לשדר בשעה היעודה אז אפשר קצת להבין אותם.....
@חסידייה-אוטנטית
נכון שהם בני אדם
אבל שיעדכנו מראש שזה תכנית מוקלטת
למה הם לא עושים?
מפחדים מהרייטינג? -
@חסידייה-אוטנטית
נכון שהם בני אדם
אבל שיעדכנו מראש שזה תכנית מוקלטת
למה הם לא עושים?
מפחדים מהרייטינג?@צורי כן כי נראה לי שאם הם יעדכנו מידי פעם שהתוכנית מוקלטת יוכלו לספור את המאזינים על כף יד אחת
-
@חסידייה-אוטנטית
נכון שהם בני אדם
אבל שיעדכנו מראש שזה תכנית מוקלטת
למה הם לא עושים?
מפחדים מהרייטינג?@צורי אמר בעושים סוף לתכניות המוזיקה המוקלטות ברדיו:
@חסידייה-אוטנטית
נכון שהם בני אדם
אבל שיעדכנו מראש שזה תכנית מוקלטת
למה הם לא עושים?
מפחדים מהרייטינג?למה? אצל יואלי דיקמן כשהתכניות מוקלטות, זה אומר כמה פעמים במהלך השידור שהתכנית מוקלטת.
וכמו ש @חסידייה-אוטנטית אמרה, השדרנים הם גם בני אדם, ונכון שזה מעצבן, אבל אי אפשר לדרוש מהם להיות כפופים אלינו ולא לצאת לחתונה/לחופש וכד'
בכל מקרה אם התכנית מעניינת אז לא אכפת לי שהתכנית מוקלטת (אבל יכול להיות שזה בגלל שאני בכלל לא בקטע של לעלות לשידור....) -
@צורי כן כי נראה לי שאם הם יעדכנו מידי פעם שהתוכנית מוקלטת יוכלו לספור את המאזינים על כף יד אחת
@חסידייה-אוטנטית
בעיה שלהם
ודרך אגב אני הולך עכשיו לבדוק האם מבחינה חוקית הם יכולים לא לעדכן ?
מקווה לחזור אליכם עם תשובות בהקדם -
@צורי כן כי נראה לי שאם הם יעדכנו מידי פעם שהתוכנית מוקלטת יוכלו לספור את המאזינים על כף יד אחת
@חסידייה-אוטנטית מי שמעניין אותו לשמוע ישמע גם אם זה מוקלט
אבל יותר נורמלי לבקש מהם שיגידו מראש שזה מוקלט מאשר לבקש שלא יקליטו בכלל -
@צורי כן כי נראה לי שאם הם יעדכנו מידי פעם שהתוכנית מוקלטת יוכלו לספור את המאזינים על כף יד אחת
@חסידייה-אוטנטית ומה עדיף סתם להגיד למאזינים בהתחלה את המספרים לבקשות שירים ובסוף מתברר שהתוכנית מוקלטת? וגם הרבה פחות כיף לשמוע תוכנית מוקלטת הרבה יותר נחמד לשמוע בשידור חי אני באמת לאדע אם יעזור לבקש מהם אם הם התייחסו בכלל.....
אבל גם לפחות שיודיעו לפני שהתוכנית מוקלטת....... -
דעתי בנושא היא כזאת:
אם זאת תכנית כמו בקול חי מיוזיק, ומקליטים מראש ואומרים את מספרי הטלפונים לשליחת בקשות שירים, אז זה באמת עוול!
אבל אם מדובר בתכנית כמו של יואלי דיקמן ששודרה אי פעם בעבר, ועכשיו משדרים שוב כי הוא בחו"ל או מכל סיבה שהיא הוא לא יכול לשדר, אז זה בסדר. ובמקרים האלה גם אומרים מראש שזה מוקלט, ואז אין לבוא בתלונות אם בתכנית שהייתה לפני תקופה הוא העלה מאזינים ועכשיו מדברים לקיר...ס'תומרת יש הבדל אם זה מכוון או שלא.
-
זה נכון @ב-ב אבל מצד אחד פחות משמעותי בקול חי מיוזיק עם זה מוקלט מראש או לא.
כי התוכנית גם ככה לא מערבת ממש את המאזינים. והקטע של לשלוח הודעות הוא לא סוף העולם,
אולי בגלל שאין קשר רציף עם המאזינים יש לשדרן פחות ארגיות..
את זה כבר פחות בדקתי וזה שונה לחלוטין מתוכנית של טוקר/ דיקמן שאז המאזינים הם התוכנית.
ובאמת זה פחות מפריע לשמוע את זה בשידור חוזר(אלא אם כן כבר שמענו את זה...) למי שבכל מצב לא יעלה לשידור....
מה גם שכשהם מעדכנים שזה מוקלט זה כבר הרגשה אחרת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות